Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Chip a podzespoły


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam pytanko do was, czy po czipie np sprzęgło,wtryski turbina szybciej się zużywają i inne jakieś podzespoły silnika?? czy podczas wymiany np filtra paliwa, klocków i innych części które często się zużywają trzeba wymienić na jakieś lepsze czy mogą być takie same jak do tego czasu wkładałem? czyli pod wersje 130Km ! :blink::hi::embarrassed:

Opublikowano

co ma paść to i w serii padnie :gwizdanie:

Opublikowano

Rzeznik to i rosyjska kobyle zajedzie... :polew:

Wszystko zalezy od tego jaki program (czy na max czy z zapasem) i czy noga Twoja ma wiecej niz 2 polozenia stopy (on / off)

Opublikowano

a jak się zajedzie to można wsadzać mocniejsze graty więc nie ma tego złego :hi:

Opublikowano

a znacie w kuj-pom dobra firmę czipująca? :gwizdanie: :kox:

Opublikowano

Jedz albo do Roberta z tune-up albo do Rogala do wawy... ich masz najblizej i pewnie

Opublikowano

Ja też robiąc chipa byłem w szoku :shocked:,i poprosiłem tunera o jak najdelikatniejszy tak żeby się nic nie zepsuło itp. Po 2 latach na samym programie doszły zmiany mechaniczne FMIC+BRD i coraz więcej .Tak że programu nie masz się co obawiać i poproś o najmocniejszy :evil:.

Opublikowano

do 200 KM mozna sie bawic w 1.9... jak bedziesz z głowa smigał to pojezdzisz ,,XXX ''Kkm :good:

Opublikowano

Ja też często się zastanawiałem czy program ma jakiś wpływ na żywotność silnika ale na forum jest bardzo dużo osób które maja auta po programie i jeżdzą więc myślę że nie ma się czego bać :wink4:

Opublikowano

po samym programie to już mało kto ma auto jak zauważyłem... sami rezacze się robią :decayed:

Opublikowano

coraz wiecej osób modzi bo turbiny, pompki i inne podzespoły sa latwo dostepne.... i w miare tanie... zrobienie TDi na 200 KM do wydatek max 5K zł

Opublikowano

coraz wiecej osób modzi bo turbiny, pompki i inne podzespoły sa latwo dostepne.... i w miare tanie... zrobienie TDi na 200 KM do wydatek max 5K zł

czy taki max to nie powiedział bym :wink4: raczej minimum :wink4:

Opublikowano

no ja tez sie zbieram do Fimca i BRD :kox:

Opublikowano
coraz wiecej osób modzi bo turbiny, pompki i inne podzespoły sa latwo dostepne.... i w miare tanie... zrobienie TDi na 200 KM do wydatek max 5K zł

czy taki max to nie powiedział bym wink4 raczej minimum wink4

no nie wiem... ja tam 3 K wydałem

Opublikowano
coraz wiecej osób modzi bo turbiny, pompki i inne podzespoły sa latwo dostepne.... i w miare tanie... zrobienie TDi na 200 KM do wydatek max 5K zł

czy taki max to nie powiedział bym wink4 raczej minimum wink4

no nie wiem... ja tam 3 K wydałem

nie licząc kosztów z odzysku sprzedazy, to turbo BRD kupujesz za 1200(ceny od olek_wroc), pompowtryski hybrydy AL 1400 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=332478, FMIC tu cenowo róznie wychodzi, ale załóżmy 800zł na gotowo :wink4: Auto ma już najechane wiec pewien jestem ze po strojeniu wpada kolejny problem sprzęgło z dwumasem 1600-1700

http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-sprzeglo-audi-a4-130-km-1-9-tdi-awx-i1760155638.html plus robota min 200zł, strojenie 1200 jak na pierwszy raz :cool1: koszty nie przewidziane: padnieta przepływka, termostat itd

podsumowując, jesli sam nie robisz, kupujesz po cenach bez ulg to na czysto wychodzi interes 5 koła :wink4: w przypadku AWX o mocach 200+

Opublikowano
coraz wiecej osób modzi bo turbiny, pompki i inne podzespoły sa latwo dostepne.... i w miare tanie... zrobienie TDi na 200 KM do wydatek max 5K zł

czy taki max to nie powiedział bym wink4 raczej minimum wink4

no nie wiem... ja tam 3 K wydałem

nie licząc kosztów z odzysku sprzedazy, to turbo BRD kupujesz za 1200(ceny od olek_wroc), pompowtryski hybrydy AL 1400 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=332478, FMIC tu cenowo róznie wychodzi, ale załóżmy 800zł na gotowo :wink4: Auto ma już najechane wiec pewien jestem ze po strojeniu wpada kolejny problem sprzęgło z dwumasem 1600-1700

http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-sprzeglo-audi-a4-130-km-1-9-tdi-awx-i1760155638.html plus robota min 200zł, strojenie 1200 jak na pierwszy raz :cool1: koszty nie przewidziane: padnieta przepływka, termostat itd

podsumowując, jesli sam nie robisz, kupujesz po cenach bez ulg to na czysto wychodzi interes 5 koła :wink4: w przypadku AWX o mocach 200+

Dolicz jeszcze z 2tyś zł na większe hamulce bo 200 konny AWX już się szybko rozpędza a hamować nie ma czym.

Jak bawić się w tuning to kompleksowo a nie tylko silnik.

Opublikowano

trzeba doliczyć jeszcze 1000zeta na mandaty,250zeta na kursy zmniejszające punkty co pół roku .....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...