m-d5 Opublikowano 15 Lutego 2008 Opublikowano 15 Lutego 2008 Witam Po przeczytaniu większosci postow na temat stukania w zawieszeniu wymienilem u siebie przedni przegub,wahacz , łożysko i koncówke drążka i dalej stuka.... tzn. stuka przy mocniejszym skrecaniu w lewo i w prawo powyzej 50 km/h (rytmiczne stuk stuk stuk) Czy moze to byc wina maglownicy (ubywa deliktanie plynu od wspomagania,minimalnie - stad tez wnioskuje ze to moze byc maglownica) Licze na jakąś podpowiedz bo wydalem juz 520 pln i dalej stuk stuk stuk
krzysiek23 Opublikowano 15 Lutego 2008 Opublikowano 15 Lutego 2008 bardzo prawdopodobne jezeli ci plyn ucieka pewnie uszczelniacze puszczaja,zeby to spr.odegnij gume(oslone na drazek kierowniczy i zobacz czy niecieknie spod niego a najpierw wez klucz 18 i sprubouj skasowac luz na maglu moze pomoze....
szafa Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 odkopie kotleta, jak skasowac luz na maglownicy? gdzie ona jest i jak sie do niej dostac by ja dokrecic?? z gory dzieki za wszelka pomoc
tomek 1880 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Witam, podpinam się pod pytanie szafa. Pozdrawiam.
A-rek Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 do śruby można się dostać tylko od spodu auta i znajduje się ona w okolicy gdzie kolumna kierownicza przechodzi przez ścianę grodziową[br]Dopisany: 28 Sierpień 2011, 10:00_________________________________________________to ona
tomek 1880 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Witam, bardzo dziękuję A-rek. Jeszcze chciałem zapytać, czy luz ewentualnie reguluje się ta śrubą, trzy trzeba ją odkręcić i tam jest śruba regulacyjna? Olej wypłynie po jej odkręceniu? Pozdrawiam.
A-rek Opublikowano 3 Września 2011 Opublikowano 3 Września 2011 tą śrubą reguluje się luz, nie odkręca się jej :!: uważaj również aby za mocno nie dokręcić bo wykończysz przekładnie
tomek 1880 Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 Witam, dzięki. Wiem, wiem, ze za mocno nie mogę dokręcić, tylko z czuciem to momentu zlikwidowania luzu. Jeszcze raz dziękuję. Pozdrawiam.
Bieniek Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 To skad wiedziec ile dokrecic,aby nie zabic magla?
A-rek Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 dokręcić minimalnie i przejechać się samochodem
lukaszk Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 Witam, dzięki. Wiem, wiem, ze za mocno nie mogę dokręcić, tylko z czuciem to momentu zlikwidowania luzu. Jeszcze raz dziękuję. Pozdrawiam. pomogło dokręcenie?
tomek 1880 Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Witam, jeszcze nie miałem okazji i czasu tego zrobić. Jak to zrobię to napiszę o rezultacie. Pozdrawiam.
przepychacz Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 ...podobno jak za mocno się to śrube dokręci to może się przekładnie przyblokować...??
tomek 1880 Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 Witam, dokręcasz po trochu i sprawdzasz jak jest, czy nie chodzi zbyt ciężko i czy nie ma zbyt dużego luzu. Pozdrawiam.
prikrize Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 Witam!! Małe pytanko wiesz może z jaką siłą na kluczu dynamo. ma być to dokręcone??
medik Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 Wartości na kluczu będą różne w zależności od stopnia zużycia maglownicy. Trzeba próbować, dokręcić trochę i przejechać się. Cyfry nikt Ci nie poda.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się