Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Tryb awaryjny, brak błędów, log 011


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie, wsiadlem do autka zagrzalo sie chce pogonic a tu nie jedzie, patrze we wsteczne lusterko zero chmury. Nawrot do domu po Vaga zero bledow.

Log 011 (tylko do 3.3k)

http://vaglog.rtnet.pl/kusmierski.krzysztof_56781.html

Po ponownym podpieciu Vaga wyskoczyl blad 00575

Opublikowano

Turbo wcale nie pompuje. Sprawdź czy dochodzi podciśnienie do gruchy przy turbo albo podepnij kawałek wężyka bezpośrednio z trójnika co idzie pomiędzy pompą podciśnienia a serwem hamulców do gruchy przy turbo i wtedy zloguj dynamicznie grupę 011 do 2.500 obrotów.

Opublikowano

Podcisnienie dochodzi, jezeli bedzie trzeba to postaram sie zrobic logi tak jak piszesz.

Opublikowano

ysiek, jeśli podciśnienie dochodzi do turbo to turbo masz do wywalenia, wiesz czamu - bo turbo nie dmucho w piz*....

Opublikowano

Tyle to i ja widze ze nie dmucha, chodzi o konkretne zdiagnozowanie przyczyn dlaczego turbo nie dmucha. Wyrzucic turbo i wstawic kolejne to nie problem, gorzej jak sie okaze ze to nie to.

Opublikowano

To wrzuć od razu logi grup 003 z 011 i 008 z 010 bo jeśli podciśnienie dochodzi (w co wątpię) to chyba rura dolotu powietrza doładowanego spadła albo czujnik ciśnienia się uwalił.

Opublikowano

wystarczy sam log 010 :)

Opublikowano
Opublikowano

Zmienna geometria ani drgnie a kierownice spalin ustawione są w pozycji minimalnego doładowania więc albo nie ma jednak podciśnienia albo turbo jest uszkodzone.

Opublikowano

Gruszka do wymiany.

Opublikowano

Nic nie wymieniaj.

Sprawdz dokladnie przewody ukladu podcisnienia - przedmuchaj sprezonym powietrzem lub wymien oraz sam zawór N75.

Pzdr

Opublikowano

Nic nie wymieniaj.

Sprawdz dokladnie przewody ukladu podcisnienia - przedmuchaj sprezonym powietrzem lub wymien oraz sam zawór N75.

Pzdr

podcisnienie jest.moim zdaniem grucha jest zacieta,ogladalem to pod maska,mowilem to syskowi w sobote.

dzisiaj mial byc u mechanika od TDI.

Opublikowano

Efekt jest ale jaki - turbo osiąga zadane ciśnienie dopiero przy 2800 obrotach :cool1:

Mechanik tego nie widział ?

Dodam jeszcze tylko tyle, że nie spodziewałbym się takiej usterki w A4 gdzie grucha jest montowana nad turbosprężarką u góry silnika. W samochodach z silnikiem poprzecznie montowanym koncernu V.A.G z gruchą skierowaną w dół silnika pod turbosprężarką to owszem - bardzo częsta usterka.

Opublikowano

dla mnie dziwne jest tutaj to ,ze przy 2tys ma ten 1bar ,ale dalej przy 2,5tys tez jest ten 1bar

Opublikowano

Pokaz wszystkie logi dynamiczne tego samochodu. Auto jest po modyfikacji.

Opublikowano

Pokaz wszystkie logi dynamiczne tego samochodu. Auto jest po modyfikacji.

Przemik, "ahoj" jak to witają się z za burty :wink4:

modyfikacja:

AKN 008Nd - 55.5 mg

011Nd - 2448mBar/2RPM :chytry:

Leciutko zrezane, na oko... Wypowiem się po wglądzie po wszystkich logach... :hi:

Opublikowano

auto jest od Rogala,wykres na forum wisi

To że jest od Witka, nie oznacza że AKN zniesie długo taki czy inny soft, bez upodlenia osprzętu w niedługim czasie. [temat rzeka], lecz co do 2,5 TDi standard.

Jakbyś mógł poprowadzić do tego wykresu, nie mogę znaleźć. Dziękuję.

Opublikowano

ze niby gruszka padla od modyfikacji?bo nie bardzo rozumiem to co napisales...

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=164298.0

auto kilka tyg wczesniej przed uszkodzeniem gruchy, bylo logowane i trzymalo parametry.

wczoraj mialem przejmnosc jazdy i wszystko wrocilo do normy.

jedynie mozna byc tutaj podregulowac co by szybciej cisnienie zadane osiagalo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...