Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Po podpięciu pod kompa pojawiły się takie kody:

p2463

p0193

p0473

p0471

Pod skasowaniu błedów pozostały tylko p0473 i p0471.

Pod wyjechaniu od diagnosty znowu zapaliła się kontrolka Dpf (bez engine i mrugających świec), Jechałem jednostanie na 3-cim biegu ok 60km/h przez 10min i kontrolka zgasła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik masz miedzy silnikiem a sciana grodziową , w ASO zawsze maja na stanie lub ALLEGRO .

Łatwo go poznać poniwaz idą do niego dwie rurki .

Oryginalny czujnik różnicy ciśnień Volkswagen Audi (2835031063) - motoAllegro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wytłumacz skąd sterownik pod EURO 3 w ETCE :naughty:

nie znam wytłumaczenia :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi ostatnio padły 2 czujniki w jednej chwili..... czujnik różnicy ciśnień i czujnik temperatury spalin 1. Może faktycznie niskie temperatury je wykańczają?? wg czujnika Temperature przed turbo na wolnych obrotach miałem 1100 sotpni :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli 2 lata od ostatniego przeglądu to też płyn hamulcowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja własnei oddałem do ASO furmanę na wymianę tego czujnika + zniwelowanie nieszczelności.

ZObaczymy popołudniu co i jak....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cuber raportuj. Jedrekx, dzieki, dorzucam do listy todo.

Ja swojego wstawiam zaraz po swietach na przegladzik, a oddzielnie podjade przed swietami na kompletny check klimy, niech mu sprawdza i uzupelnia poziom oleju i czynnika, no i czyszczenie parownika, bo zaczyna waniac ;) Maja sprawdzic endoskopem jego stan zasyfienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej, filtry wszystkie, zdaje sie wymiana paska pompy, wymiana plynu hamulcowego, klima (olej+czynnik+ozonowanie), przeglad zawiasu i wszystkich punktow std.

o czyms zapomnialem? co ile sie zmienia olej w manualnej skrzyni biegow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ta klima to bardzo mądrze:thumbup1: zwłaszcza jak ktoś ma dzieci. Wiele osób to bagatelizuje, a to się może tym skończyć:

Choroba legionistów

Swoja droga dlaczego w A4 występuje ten problem z klima o wiele częściej/wcześniej jak np w BMW3?:eusathink:

Ktoś mi coś tłumaczył o niefortunnym ustawieniu parownika?:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jutro mam wyzwanie wiec czekam na sugestie...

Dzisiaj po wymianie czujnika róznicy ciśnień i temperatury spalin 1 dopaliłem DPFa - zszedł do 3g. Elegancko auto popracowało na wolnych obrotach, przejechałem się na jazdę próbną i gitara. Wyjechałem z pracy do domu i po 25 km dałem troche w palnik ok 4 krpm na 4ce auto zgasło... wtoczyłem się na stacje i próba odpalenia zakończyła się fiaskiem. Brak błędów na vagu.... po 10 minutach auto odpalilo na 3 sek i znów zgasło... wg mnie ewidentny brak paliwa?? tylko gdzie i czego szukać. Dzisiaj już temat odpusciłem, ale jutro muszę od czegoś zacząć. Może ktoś miał podobną sytuacje i mnie nakieruje?? złe paliwo?? zatkany filtr?? padła pompa?? jakiś kolejny czujnik??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm... piotrek, ciekawe - u mnie nic takiego nie mialo miejsca ani raz. Ja bym lecial w strone cisnienia paliwa, mozliwe ze pompa.Dziwne, ze nie ma bledow w vagu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem pompa by tak jak wcześniej "górą" nie dawała rady i wyrzucała błąd a tutaj auto odpaliło 2 razy po jakimś czasie..... - tak jakby trochę paliwa dostało i później znów brakło <myśli> będę jutro szukał jakby coś to pompa zapasowa jest ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze gdzies jest nieszczelny uklad?

kiedy zmieniales filtr paliwa?

objawy troche jak po zapowietrzeniu ukladu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...