Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy, przepraszam, jeśli wybrałem zły temat. Mam pytanie odnośnie eksploatacji b8 3.0 tdi q 240 w przebiegach rzędu 160-240 tyś km. Mam na myśli, sprzęgło, dwumase, turbo, wtryski? Oczywiście przyjmując, że podczas kupna wszystko jest w miare ok. Bardzo proszę o odpowiedz użytkowników,

Pozdrawiam.

Nikt nie pomoże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Ja mam przebieg 180tys, jak wymieniałem ostatnio oleje i filtry kazałem sprawdzić wtryski bo rzekomo w Capa przy 200tys lubi "padać" elektronika wtryskiwaczy i wszystkie mam w stanie bardzo dobrym. Sprzęgło i dwumas mam fabryczne chodzą tak jak powinny, sprzęgło w b8 jest dwutarczowe i ciężko jest je wykończyć. Jeśli chodzi o turbo to nie słyszałem aby ktoś narzekał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...gnijące przednie błotniki przy nadkolach ...

To w a4 są stalowe ze gniją? U mnie są alu ...:eusathink:

w 2008 stalowe

był poruszany temat w tym wątku

Jesteś pewien, że masz alu?

Podobno od 2009 problem nie występuje.

Masz możliwość umieszczenia zdjęcia górnego i tylnego rantu przednich błotników - wydaje mi się, że od 2009 jest inaczej wyprofilowany.

czy alu to nie wiem ale napewno nie stal bo miernik grubości lakieru tylko do stali, nie mierzy na nich , tak samo antenka magnesowa cb tez nie reaguje ... No to chyba alu bo plastik to tylko Francuzi dają :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie szukam jakiegos wydajniejszego intercoolera do siebie, isc w 3.0 tdi, czy cos innego? widzialem ktos kiedys wrzucal takie cos: FMIC - Intercooler 600x300x76mm warto? obawialbym sie jakosci tej chlodnicy z linku troche..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kodowanie w MCE 09 dla grzanych stołoków :wink:

mce091.jpg

Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 642x458px.

mce092.jpg

111iu.jpg

Co do umiejscowienia MCE 09 to opis jest na FORUM :decayed: Interesuje cie wtyka A4 (czy sa piny )

bocznaoslonaschowka.png

– Wymontować osłonę boczną tablicy przyrządów po stronie kierowcy

– Wykręcić boczną śrubę 1.

– Wykręcić dolne śruby 3.

– Odczepić górną krawędź osłony tablicy przyrządów 2 po stronie kierowcy za pomocą klina demontażowego od tablicy przyrządów strzałki .

– Odczepić złącze 16-stykowe (wtyczka diagnostyczna).

– Wersja wyposażenia z oświetleniem przestrzeni na nogi: odłączyć elektryczne złącze wtykowe.

– Zdjąć osłonę tablicy przyrządów po stronie kierowcy.

schowekkier.png

schowekkier1.png

Po zdjęciu osłony od strony kierowcy musimy dostać się do naszego MCE . Na drodze staje jeszcze sprawa mocowań bezpieczników i przekażników. Na fotce strzałki ściągamy zabezpieczenia i dajemy cała obudowę na dół . Dodatkowo możemy jeszcze odkręcić mocowanie dolnego nawiewu aby mieć lepszy dostęp do Sterownika :wink:

Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 720x550px.

27908673.jpg

MODUŁ CENTRALNEJ ELEKTRYKI :

Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 720x550px.

mce091.jpg

mce88881.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie klapa z RS4 jest taka sama ? czy jest inna ?

kolega przerabia zwykłe B8 na RS4 :wink: już wszystkie blachy zamówione :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

derecy- dostałeś moje pw odnoście gratów do wiązki pod grzane d*py i twojego panelu klimy? miałem full skrzynkę i nie dostałem odp ;/

tak odpisałem Ci na PW. wyczyść skrzynkę lub podaj mi swój email.

daj na maila bo coś jie możeby sie skontaktować : [email protected]

Grześ mam taki MCE 09 :

IMG307.jpg

rozumiem że sie da :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S4 jest taka sama, też swojego przerabiałem, tylko na S4, myślę,że RS4 też niczym się nie różni, przynajmniej Avant.:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S4 jest taka sama, też swojego przerabiałem, tylko na S4, myślę,że RS4 też niczym się nie różni, przynajmniej Avant.:wink:

a od kiedy RS4 B8 występuje jako nie Avant? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...gnijące przednie błotniki przy nadkolach ...

To w a4 są stalowe ze gniją? U mnie są alu ...:eusathink:

w 2008 stalowe

był poruszany temat w tym wątku

Jesteś pewien, że masz alu?

Podobno od 2009 problem nie występuje.

Masz możliwość umieszczenia zdjęcia górnego i tylnego rantu przednich błotników - wydaje mi się, że od 2009 jest inaczej wyprofilowany.

czy alu to nie wiem ale napewno nie stal bo miernik grubości lakieru tylko do stali, nie mierzy na nich , tak samo antenka magnesowa cb tez nie reaguje ... No to chyba alu bo plastik to tylko Francuzi dają :wink:

U mnie też się zluszczył lakier na rantach i koroduje, na wiosnę malowanko. Na bank u mnie blacha bo wymieniałem jeden błotnik. Rocznik 2008. A jeśli chodzi o plastik to na pewno Touareg ma plastikowe błotniki, więc nie tylko francuzy he.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

czy srodkiem do czyszczenia przepustnic (STP Carb SPRAY) mozna wyczyscic czujnik elektryczny, przeplywomierz itd?

dzieki za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy jak zrobie reset adaptation (02 - Auto Trans, tiptronic) to skrzynia bedzie od nowa uczyc sie stylu jazdy, czy to sluzy do czegos innego i potem jakies przyuczenia trzeba robic? Ktos sie tym bawil?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S4 jest taka sama, też swojego przerabiałem, tylko na S4, myślę,że RS4 też niczym się nie różni, przynajmniej Avant.:wink:

a od kiedy RS4 B8 występuje jako nie Avant? :decayed:

Mosz rację:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

abram, auto ma 4 slady, ze oddajesz 30 % taniej niz cena?

A ile wg. Ciebie jest warte takie 4-5 letnie auto? Znajomy ostatnio kupił w PL za 80 tyś zł a4 b8 3.0 tdi 2008 r. z przelotem 150 tk, faktem faktem troche golas, za 80 tyś zł z FVAT. Miał malowaną powtórnie jedynie maskę, sprawdzany w aso przed kupnem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto sprzedaję już 3 miesiąc zaczynałem od 94tys zł. Przez ten okres miałem 2 telefony i tyle. Nikt autka nie oglądał. Myślałem że będzie większe zainteresowanie. A moja a4 jest bezwypadek nic nie kombinowana. Przebieg ori.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy cena 250 zł za zdjęcie ochrony komponentu z klimatronika to normalna cena? pytam bo za sam klimatronik mniej bedę płacić :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uważam, że to jest złodziejska cena. Każda powyżej powiedzmy 50 pln jest złodziejska. Audi pod pretekstem ograniczenia handlu kradzionymi częściami rżnie nas na kase aż d*pa pęka. To jest taka legalna bandytka. Złodzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też uważam ze 250 ziko to lekka przesada... ale w kazdym serwisie jest taka sama cena ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...