edraven 10 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Warto polowac jednak Jakbys coś kiedyś widział to dawaj cynk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe 33 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Panowie, mam problem z baterią, coś mi ją zjada ale dość nieregularnie. Chciałbym podłączyś miernik i poszukać winowajcy i mam w związku z tym pytanie. Jak mi wiadomo, muszę odpiąć jedną klemę u wpiąć w szereg miernik. Pytanie brzmi, czy zamknięcie elektrycznej klapy z wpiętym miernikiem nie zjara mi tego drugiego? Klapa pewnie trochę prądu ciągnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekb_tt 2 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Kazdy miernik ma bezpiecznik. Jesli pobór prądu bedzie wiekszy niz 10A to taki bezpiecznik wyskoczy. Jesli wlozysz tam większy bezpiecznik niz jest przewidziany to wtedy dopiero upalisz miernik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe 33 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 10 amperów powiadasz? To zamknięcie i otwarcie klapy wytrzyma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekb_tt 2 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Ciezko powiedziec... Wydaje mi sie ze klapa moze więcej niz 10A potrzebowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 45 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 10 amperów powiadasz? To zamknięcie i otwarcie klapy wytrzyma? to zwal siedzenia i wyjdź tylnymi drzwiami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe 33 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 To też jest opcja, w avancie to nie jest duży problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekb_tt 2 Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Wspomoże ktos fotkami kierownicy przedliftowej 3 ramiennej ze zdjetymi lopatkami do zmiany biegow? Zastanawiam sie czy mozna dolozyc do łopatki do kiery bez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrzosu 0 Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Wspomoże ktos fotkami kierownicy przedliftowej 3 ramiennej ze zdjetymi lopatkami do zmiany biegow? Zastanawiam sie czy mozna dolozyc do łopatki do kiery bez nie da się przełożyć. mam taką kierę na zbyciu jak by cooo czy pilifty wychodziły w kolorze LY7G? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe 33 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Tak wrócę do mojej baterii. Czy z tych screenów można coś na jej temat wywnioskować? Auto zgaszone: Auto odpalone: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidg2 2 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 13,7V na odpalonym chyba trochę mało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe 33 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Czyli? Aku do bani? Nie całe dwa lata ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek76 13 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Raczej alternator albo regulator napięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe 33 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 To nawet lepiej, o już drugi aku mi wykończyło. Jak można to sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianw 2 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Hej Panowie, pytanie mam małe. Potrzebuje kupić oponki na zime, w sumie jednorazowo. Święta się zbliżają i czas odwiedzić PL. Zazwyczaj w zimę leciałem samolotem, ale w tym roku niestety zamknęli bezpośrednie połączenie tanich linii a każda inna opcja lotu (ceny wywindowali maksymalnie) wychodzi drożej niż zakup opon i przejazd samochodem. Tu gdzie mieszkam opony zimowe są bezużyteczne i dotychczas tak owych nie miałem, ale że jade i przez holandię, belgię no i niemcy opony zimowe są wymagane a poza tym nie wyobrażam sobie jechać na letnich jakby śnieg spadł (co patrząc po porze roku jest całkiem prawdopodobne ). A więc do rzeczy: obecnie mam standard alu 16" z oponami 255/55/16. Przeglądałem wątek opon i widzę, że 205/60/16 są zamiennikami. Obydwa rozmiary są mniej popularne niż wszechobecny 205/55/16 więc i cena jest wyższa. Przeglądałem ceny i 205/60/16 są tańsze niż 225/55/16. Więc z racji w sumie jednorazowego użytku to nie będę inwestował wielkich pieniędzy (tańsze zimówki lepsze w zimę niż najlepsze letnie) więc rozważam zakup 205/60/16. Da się na tym jeździć? Ktoś używał? Jakieś opinie? Nie patrzę zupełnie pod kątem jak to będzie się prezentowało na aucie i takie tam, tylko czy da się na tym jeździć. Dzięki za jakieś opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaju77 0 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 To nawet lepiej, o już drugi aku mi wykończyło. Jak można to sprawdzić?Przyłączam się do pytania...mój aku chyba też na wykończeniu. Poziom naładowania 50% jutro rano pewnie będzie z 10%[emoji47] [emoji34] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skotmen 4 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Ja też mam pytanie w sprawie aku -mam start stop ale nie używam go czy muszę kupić aku AGM czy może być inny (może coś polecicie !!! ??? ) -teraz siedzi 105Ah 950A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe 33 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Przeszukałem różnę wątki na temat aku i gdzieś, ktoś pisał, chyba Grzegorz, że jak nie używa się s/s, to wystarczy zwykły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidg2 2 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Napięcie ładowania to 14,4 ale pewnie jakieś dopuszczalne granice są. By trzeba miernik podłączyć pod aku i sprawdzić po kolei napięcia, na zgaszonym, ile spada przy odpalaniu, ile jest na aku bez włączonych świateł itd, ile z włączonym wszystkim co się da, no i odpowiednio ile na wolnym obrotach jak i większych czy się zmieniają wartości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe 33 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Napięcie ładowania to 14,4 ale pewnie jakieś dopuszczalne granice są. By trzeba miernik podłączyć pod aku i sprawdzić po kolei napięcia, na zgaszonym, ile spada przy odpalaniu, ile jest na aku bez włączonych świateł itd, ile z włączonym wszystkim co się da, no i odpowiednio ile na wolnym obrotach jak i większych czy się zmieniają wartości. Postaram się to jutro zrobić i odezwę się ponownie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się