JawoR36 Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 356mm co tak bidnie? Bo mam cicha nadzieje, ze bedzie lepiej niz 345 i wejdzie mi 18" na zime [emoji14]Wysłane z Note 3 Chłopie, pod 18 wsadzisz 380mm [emoji6]Z D4 wejdzie? Wysłane z Note 3 Jasne, że wejdzie Orientuje się ktoś ile do tych zacisków kosztują nowe tarcze i klocki?
piotrekb_tt Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Tak na szybko licząc to 3000zl
st4yKool Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Nie masz zjawiska ze na zimnych masz slaby hebel? dopiero jak je troche rozgrzejesz to jest duzo lepiej niz seria?
Yoghurt Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 ja mam tak u siebie na 4-tloku brembo
st4yKool Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 ja tez.. na poczatku tego nie zauwazalem.. ale wczoraj mi wylecil dzieciak doslownie 100 metrow po tym jak ruszylem.. i wyhamowalem, ale bylo srednio... dopiero jak pare razy depnalem i sie rozgrzaly zrobilem test z podobnej predkosci i stanal praktycznie w miejscu... mam 4 tlok brembo i oplot.. 345mm tylko.. ciekawe jak jest przy tych 380mm..
amaradaar Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Hmmm to juz ktorys raz czytam ze czterotlok slabiej hamuje... ktos pisal ze to zle odpowietrzony uklad po wymianie moze warto sprawdzic...
st4yKool Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Nie wiem.. roznie ludzie mowia.. mam wrazenie ze tych co potrafia hebel zlozyc do kupy dobrze, nie jest za duzo... nastepna fure kupuje z ceramika i pier8#$%^& swapy.. nie chce mi sie w to bawic szczerze mowiac.. ma to sens jak mozna samemu ogarnac, albo ma sie kogos takiego jak Dev blisko swojego miejsca zamieszkania... inaczej sredni sens... tak samo z modami silnika itp.. jest dobrze dopoki masz tunera pod reka i najlepiej robic od razu kompleksowo.. a nie bawic sie w program, ic, turbo, wydech oddzielnie... najlepiej sie czlowiek uczy na wlasnych bledach
Kriss SierraFan Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Bo nie jest tak jak myslicie, ze im wiekszy tym lepiej... Za duze hamulce po prostu nie sa w stanie sie dogrzac a bardzo zimne hamulce nie hamuja dobrze. Odpowietrzenie to następna kwestia, ja moje S4 odpowietrzalem 3-4 razy Wysłane z Note 3
JawoR36 Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Tak na szybko licząc to 3000zl Osz Ty w życiu tego nie założę
piotrekb_tt Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Ponoć Zimmerman ma wprowadzić zamienniki więc na pewno będzie taniej niż w ASO. Wtedy myślę że KPL zamknie się w granicy 1500-2000
Hohe Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Panowie, macie namiary na jakies fajne końcówki na rure 80mm? Najlepiej czarne.
Yoghurt Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Hmmm to juz ktorys raz czytam ze czterotlok slabiej hamuje... ktos pisal ze to zle odpowietrzony uklad po wymianie moze warto sprawdzic... kwestia odpowietrzenia to inna sprawa. moje byly dwa razy odpowietrzane, zwracalem na to szczegolna uwage. tu jest inny temat. to nie jest kwestia tego ze hamulec jest miekki/gumowy. po prostu slabo hamuje. jak zlapia temperasture to jest dobrze
LukiKRK Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 356mm co tak bidnie? Bo mam cicha nadzieje, ze bedzie lepiej niz 345 i wejdzie mi 18" na zime [emoji14]Wysłane z Note 3 Nie myslales nad 365mm z rs4 ? Przod chyba wchodzi w 18 cali felge. Nie wiem jak z tyłem. Wie ktoś?Tapniete z SGS7
Kriss SierraFan Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 356mm co tak bidnie? Bo mam cicha nadzieje, ze bedzie lepiej niz 345 i wejdzie mi 18" na zime [emoji14]Wysłane z Note 3 Nie myslales nad 365mm z rs4 ? Przod chyba wchodzi w 18 cali felge. Nie wiem jak z tyłem. Wie ktoś?Tapniete z SGS7 Tyl podobno nie pasuje, ale ogólnie od rs to 5 tysi trzeba położyć...Wysłane z Note 3
piotrekb_tt Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 356mm co tak bidnie? Bo mam cicha nadzieje, ze bedzie lepiej niz 345 i wejdzie mi 18" na zime [emoji14]Wysłane z Note 3 Nie myslales nad 365mm z rs4 ? Przod chyba wchodzi w 18 cali felge. Nie wiem jak z tyłem. Wie ktoś?Tapniete z SGS7 Tyl podobno nie pasuje, ale ogólnie od rs to 5 tysi trzeba położyć...Wysłane z Note 3 Z rs4 heble to decyzja nie uzasadniona ekonomicznie. Tyl z C7 nie pasuje ale z D4 już ponoc tak
Kriss SierraFan Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Z Rs c7 czy ogolnie z c7? Bo kupilem caly komplet hebli z c7 Wysłane z Note 3
piotrekb_tt Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Ogólnie tyl 356mm z c7 nie pasuje jarzmo. Skontaktuj się z kolegą DEV. Miał ogarniać adaptery pod to
LukiKRK Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 356mm co tak bidnie? Bo mam cicha nadzieje, ze bedzie lepiej niz 345 i wejdzie mi 18" na zime [emoji14]Wysłane z Note 3 Nie myslales nad 365mm z rs4 ? Przod chyba wchodzi w 18 cali felge. Nie wiem jak z tyłem. Wie ktoś?Tapniete z SGS7 Tyl podobno nie pasuje, ale ogólnie od rs to 5 tysi trzeba położyć...Wysłane z Note 3 Z rs4 heble to decyzja nie uzasadniona ekonomicznie. Tyl z C7 nie pasuje ale z D4 już ponoc takOk ale czasami jest rs4 b8 okazja kupić taniej niz 5k a 365mm jest szansa chyba upchac w 18 calowa zimowa felge... wtedy to cos optymalnego miedzy ceramika a 345mm rozwiazaniami typu s4 czy q5 brembo. Chodzi nie tylko o kase ale wlasnie rozmiar tarcz ze czasami 345mm to malo a 380mm juz za duzo...Tapniete z SGS7
Kriss SierraFan Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Ogólnie tyl 356mm z c7 nie pasuje jarzmo. Skontaktuj się z kolegą DEV. Miał ogarniać adaptery pod to Aaa to ja mam 330 z C7 3.0 bi turbo ;-) Wysłane z Note 3 356mm co tak bidnie? Bo mam cicha nadzieje, ze bedzie lepiej niz 345 i wejdzie mi 18" na zime [emoji14]Wysłane z Note 3 Nie myslales nad 365mm z rs4 ? Przod chyba wchodzi w 18 cali felge. Nie wiem jak z tyłem. Wie ktoś?Tapniete z SGS7 Tyl podobno nie pasuje, ale ogólnie od rs to 5 tysi trzeba położyć...Wysłane z Note 3 Z rs4 heble to decyzja nie uzasadniona ekonomicznie. Tyl z C7 nie pasuje ale z D4 już ponoc takOk ale czasami jest rs4 b8 okazja kupić taniej niz 5k a 365mm jest szansa chyba upchac w 18 calowa zimowa felge... wtedy to cos optymalnego miedzy ceramika a 345mm rozwiazaniami typu s4 czy q5 brembo. Chodzi nie tylko o kase ale wlasnie rozmiar tarcz ze czasami 345mm to malo a 380mm juz za duzo...Tapniete z SGS7 No tak, bedzie okazja to sie kupi a 356 mozna opchnac ;-)Na jaki kolor walnac zaciski? Wysłane z Note 3
LukiKRK Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Ogólnie tyl 356mm z c7 nie pasuje jarzmo. Skontaktuj się z kolegą DEV. Miał ogarniać adaptery pod toAaa to ja mam 330 z C7 3.0 bi turbo ;-)Wysłane z Note 3 356mm co tak bidnie? Bo mam cicha nadzieje, ze bedzie lepiej niz 345 i wejdzie mi 18" na zime [emoji14]Wysłane z Note 3 Nie myslales nad 365mm z rs4 ? Przod chyba wchodzi w 18 cali felge. Nie wiem jak z tyłem. Wie ktoś?Tapniete z SGS7 Tyl podobno nie pasuje, ale ogólnie od rs to 5 tysi trzeba położyć...Wysłane z Note 3 Z rs4 heble to decyzja nie uzasadniona ekonomicznie. Tyl z C7 nie pasuje ale z D4 już ponoc takOk ale czasami jest rs4 b8 okazja kupić taniej niz 5k a 365mm jest szansa chyba upchac w 18 calowa zimowa felge... wtedy to cos optymalnego miedzy ceramika a 345mm rozwiazaniami typu s4 czy q5 brembo. Chodzi nie tylko o kase ale wlasnie rozmiar tarcz ze czasami 345mm to malo a 380mm juz za duzo...Tapniete z SGS7 No tak, bedzie okazja to sie kupi a 356 mozna opchnac ;-)Na jaki kolor walnac zaciski? Wysłane z Note 3 Czerwony a najlepiej czarny Tapniete z SGS7
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się