Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprobuje z tymi uszczelkami, jak nie pomoze to trudno..  mnie interesuje poziom halasu miedzy 180-200 mniej wiecej... ponizej mi nie przeszkadza. I jest to glownie wiatr/powietrze.. + halas z drogi.. chociaz opony mam zazwyczaj ponizej 70db...  co do tego wyciszania, jakies info? firma? ceny?   dzieki!

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No to szczerze mówiąc nie marnuj kasy - wątpię żeby zmiana uszczelek coś dała.

Moim zdaniem TTTM, musisz kupić coś bardziej opływowego :D

Swoją drogą po jakich drogach tyle latasz? Bo w Polsce przez ludzi co chwila wymuszających pierwszeństwo na autostradach tak się nie da na dłuższą metę :)

Opublikowano

z Holadnii przez Niemcy..  200 wpada ponizej 20 sekund wiec nie jest trudno sie rozpedzic :P jak lecisz noca mozna i 30 km przejechac tym tempem..  a ilu chetnych zeby sie poscigac.. stary :) kazdy mercedes, szczegolnie hybrydowy na przyklad :D bmw 33X w gore.. duze SUVy z v8 hehehe wszyscy chca pocisnac sleeperowe A4 bez sline'a :) a latwo nie jest.. :P 

Opublikowano

U mnie jest panorama i jakoś nie ma wielkiego szumu w środku przy prędkościach 200km/h... Sam zastanawiałem się nad wymiana uszczelek jeszcze w b7 ale powiedzieli mi ze nie warto jeśli nie są popękane itp. Szkoda kasy a nowe chyba mało nie kosztują

Opublikowano

od strony kierowcy widze ze mi sie odkleja.. wiec i tak cos trzeba zrobic..  wymienie i sprawdze, nie zbiednieje a bede mial czyste sumienie :P przy okazji wyreguluja mi drzwi itp.. moze bedzie lepiej :)

Opublikowano

z USA to mało kto sprowadza igłe :)

zawsze jest mniej lub wiecej dziubnieta

Opublikowano

Bardziej chodzi o to że gość pisze że to igła :)

Opublikowano

wiesz jak poznać że handlarz nie kłamie.....ma zamknięte usta i nic nie mówi

Opublikowano (edytowane)

Czym może być spowodowane że funkcja start stop jest niedostępna - niski poziom naładowania akumulatora?

Edytowane przez lcu
Opublikowano

Pany Q5 3.0 TDI czy 2.0 TFSI ? Rocznik 2010 .

Opublikowano

Ja brałbym V6 zdecydowanie :)

Opublikowano

Do Q5 to diesel, tylko wywal egra i dpfa od razu + IC i soft..   jak ci kleknie egr+chlodnica to 6k nie twoje, chyba ze masz czas bawic sie w czyszczenie.

Opublikowano

Skąd takie koszty ? chyba że mówisz o naprawie w ASO bo EGR i chłodnicę spalin można sobie samemu przełożyć i kosztuje może z 500zł szt za nowe

Opublikowano

No Aso aso..  3k czesci, 3k robota.. 2 dni robocze lol :) wiadomo ze sie da taniej itp..  ale nie kazdy ma czas/warunki/itd...

Opublikowano
19 godzin temu, lcu napisał:

Czym może być spowodowane że funkcja start stop jest niedostępna - niski poziom naładowania akumulatora?

Co masz na myśl niedostępna 

Jak aku jest słaby to nie działa start stop

Opublikowano

Skotmen: nie działa start stop pojawia mi się komunikat na desce ze jest niedostępna opcja...

Opublikowano (edytowane)
24 minuty temu, lcu napisał:

Skotmen: nie działa start stop pojawia mi się komunikat na desce ze jest niedostępna opcja...

naładuj aku i zobaczysz czy się coś zmieniło 

Jeszcze pasuje podpiąć pod komputer sprawdzić błędy 

 

Edytowane przez skotmen
Opublikowano

najlepiej od razu wylaczyc te idiotyczna funkcje i zaslepic przycisk... srednio kazdy start-stop silnika to jak przejechanie 200 kilometrow..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...