Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

14 godzin temu, Bruuuum napisał:

Mógłby mi ktoś podać długość i szerokość relingów w B8? :)

Szerokość 3 cm a długość 156 cm, jeśli dobrze zmierzyłem;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, zabiello napisał:

Szerokość 3 cm a długość 156 cm, jeśli dobrze zmierzyłem;]

Dzięki! :) Równo 3cm? Bo licza się tu milimetry :decayed: Chodzi mi głównie o dół relingu dotykający dachu

Edytowane przez Bruuuum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Hohe napisał:

A z innej beczki, ma ktoś może numery osłon pod silnikiem? Jest do tego jakiś zestaw śrubek?

Jeśli chodzi o te blaszki mocujące, to ja kupowałem ostatnio na sztuki na Allegro. Ale odradzam ten sposób - przekonałem się na własnej skórze. Wkręty się ukręcają. Popsułem w ten sposób co najmniej 5 sztuk. Więc tylko ASO.

8K0805922A - blaszka
8K0805121 - wkręt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Bruuuum napisał:

Dzięki! :) Równo 3cm? Bo licza się tu milimetry :decayed: Chodzi mi głównie o dół relingu dotykający dachu

próbowałem zmierzyć na aucie ale nie da rady ,jedynie jak ktoś ma luzem reling to jest możliwość...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Bruuuum napisał:

Równo 3cm?

to grubość przekroju prostopadłego relinga,za jakąś godzinkę zmierzę spód, część która przylega do dachu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, zabiello napisał:

to grubość przekroju prostopadłego relinga,za jakąś godzinkę zmierzę spód, część która przylega do dachu.

Super, czekam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, sowiq napisał:

Jeśli chodzi o te blaszki mocujące, to ja kupowałem ostatnio na sztuki na Allegro. Ale odradzam ten sposób - przekonałem się na własnej skórze. Wkręty się ukręcają. Popsułem w ten sposób co najmniej 5 sztuk. Więc tylko ASO.

8K0805922A - blaszka
8K0805121 - wkręt

Wszystkie są takie same?

A numery osłon masz może?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, Bruuuum napisał:

Super, czekam

A-3 cm to szerokość na górnej części, tej z takim "daszkiem" z zewnętrznej strony

B-2,6 cm- szerokość relingu 

C-2,9 cm- szerokość stopki która styka się z dachem

(taki szybki szkic żeby nie było niejasności) mierzone na środku długości

Bez tytułu.png

Edytowane przez zabiello
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, zabiello napisał:

A-3 cm to szerokość na górnej części, tej z takim "daszkiem" z zewnętrznej strony

B-2,6 cm- szerokość relingu 

C-2,9 cm- szerokość stopki która styka się z dachem

(taki szybki szkic żeby nie było niejasności) mierzone na środku długości

Bez tytułu.png

Dzięki, masz u mnie piwo ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instrukcja auta jest na forum :o

Usterka układu hamulcowego, przyczyn może byc kilka. Po wciśnięciu przycisku SET powinien pojawić się komunikat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, komoornik napisał:

Instrukcja auta jest na forum :o

Usterka układu hamulcowego, przyczyn może byc kilka. Po wciśnięciu przycisku SET powinien pojawić się komunikat.

:drinks:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kontrolka ciśnienia w oponach się zapaliła i trzeba było zrobić reset :D 

moja pojechała do szkoły i panikuje :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, jozek726 napisał:

kontrolka ciśnienia w oponach się zapaliła i trzeba było zrobić reset :D 

moja pojechała do szkoły i panikuje :D 

Wiesz co czerwona kontrolka w TPMS oznacza już "silny ubytek ciśnienia" , jak by to była żółta to ok reset ale przy czerwonej raczej wypadało by sprawdzić koła.

Edytowane przez zabiello
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TPMS to bardzo dobra sprawa, czlowiek jedzie 180km/h i dostaje info, ze cos jest z kolami nie tak i mozna szybciej zareagowac

Szkoda tylko, ze ja tego nie posiadam :grin:

Edytowane przez Kooga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kooga napisał:

TPMS to bardzo dobra sprawa, czlowiek jedzie 180km/h i dostaje info, ze cos jest z kolami nie tak i mozna szybciej zareagowac

Szkoda tylko, ze ja tego nie posiadam :grin:

Ale masz pewnie tą kontrolę na podstawie obrotów. Też dobrze działa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Hohe napisał:

Ale masz pewnie tą kontrolę na podstawie obrotów. Też dobrze działa. 

Tzn? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Kooga napisał:

Tzn? :D

to jest to, tylko nie każda pompa ABS to obsługuje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Kooga napisał:

Tzn? :D

Mogę się mylić, ale chyba w każdym B8 można to zaprogramować. Taki programowy tmps. Komp porównuje prędkość obrotową kół i jak któreś koło zaczyna się kręcić wolniej, znaczy spadło ciśnienie i piszczy. I tyle. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...