LukiKRK Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 2 minuty temu, l.e.s.t.e.r napisał: Jazda na niskich obrotach i wykończysz każde sprzęgło. Akurat jestem osobą, która dość mocno depta czy to w mieście i trasie. Inaczej radości z benzyny by nie było... średnie spalanie 11-12 litrów mówi za siebie. W logach nie ma żadnych błędów, tylko 3 które są z momentu kiedy to EPC nie zgasło chyba: 3 Faults Found: 15261 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 P2195 00 [104] - Signal too Low (Lean) Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 11 Mileage: 60689 km Date: 2017.06.05 Time: 20:18:03 14833 - Internal Control Module P0606 00 [032] - Processor Fault Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 65732 km Date: 2017.08.04 Time: 20:35:30 15214 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31) P0236 00 [032] - Implausible Signal Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 65732 km Date: 2017.08.04 Time: 20:35:10
st4yKool Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 sprzeglo do 1.8t chyba majatku nie kosztuje? wymien i zobacz czy pomoglo.. >_< czujnik boostu bym ogarnal hehe
LukiKRK Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 sprzeglo do 1.8t chyba majatku nie kosztuje? wymien i zobacz czy pomoglo.. >_Pewnie nie ale że względu na gwarancję muszę robić wszystko w Aso. A tu sama robocizna przy sprzęgło trochę kosztuje Czujnik boostu tzn?Wysłane z mojego Galaxy S8 przy użyciu Tapatalka
l.e.s.t.e.r Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 3 minuty temu, LukiKRK napisał: Pewnie nie ale że względu na gwarancję muszę robić wszystko w Aso. A tu sama robocizna przy sprzęgło trochę kosztuje Czujnik boostu tzn? Wysłane z mojego Galaxy S8 przy użyciu Tapatalka Jak wymienisz poza ASO to myślisz że poznają?
LukiKRK Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Jak wymienisz poza ASO to myślisz że poznają? [emoji6] No niby nie... Ale cały czas mam nadzieję że to może tylko docisk sprzęgła szwankuje albo jakiś inny osprzęt. Zobaczymy Wysłane z mojego Galaxy S8 przy użyciu Tapatalka
was002 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 3 godziny temu, LukiKRK napisał: No niby nie... Ale cały czas mam nadzieję że to może tylko docisk sprzęgła szwankuje albo jakiś inny osprzęt. Zobaczymy tam nie bardzo ma co szwankować... jak się ślizga to wymieniasz ... przy okazji może wstaw jakiś mocniejszy zestaw (sachs racing? jeśli nie szkoda Ci kolana )
LukiKRK Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 tam nie bardzo ma co szwankować... jak się ślizga to wymieniasz ... przy okazji może wstaw jakiś mocniejszy zestaw (sachs racing? jeśli nie szkoda Ci kolana [emoji14] )W polifcie podobno jest wzmocniony Sachs i widzisz jaka lipa. Wersja Racing już tak jak piszesz za twarda... Wysłane z mojego Galaxy S8 przy użyciu Tapatalka
kladek Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Czy ktos uzywa okulary do nocnej jazdy? jak to sie ma w realu
LukiKRK Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Poratuje ktoś symbolem sprzęgła Sachs performance lub Luk z etki? Wysłane z mojego Galaxy S8 przy użyciu Tapatalka
st4yKool Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 (edytowane) Hehe mala aktualizacja ode mnie.. okazalo sie (sic!) ze mialem nieciekawe cisnienei powietrza.. wiec obecnie jest tak ze drgan praktycznie nie ma, lub pojawiaja sie na kilka sekund i sa tak znikome ze osobiscie trudno mi je wyczuc.. zastanawiam sie czy to ulica czy auto.. mialem juz przekladac kola stronami, ale mowie sobie.. a sprawdze cisnienie, bo ostatnio to robila firma ktora mi wywazala kola drogowo w NL... no i na najgorszym kole (tym teoretycznie najbardziej krzywym lol) mialem najnizsze cisnienie.. zamiast 2.6 bylo 2.1... tylne lewe kolo. w pozostaklych bylo 0.2-0.3 ponizej tego co kaze fabryka.. mialem sie nie przyznawac, ale co tam ;-) notabene dobrze ze kupilem pompke chyba od krupskiego z forum.. Edytowane 16 Sierpnia 2017 przez st4yKool
was002 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 9 godzin temu, LukiKRK napisał: Poratuje ktoś symbolem sprzęgła Sachs performance lub Luk z etki? Tak klikam i widzę, że albo 228 mm / 240 mm do FWD http://pl.realoem.me/Audi/RDW/A4/2014/736/R/1/141/141020 ? albo 240 w Q http://pl.realoem.me/Audi/RDW/A4/2014/736/R/1/141/141025 ale nie rozumiem do końca opisu... wklep sobie na tej stronie szukanie po VINie i będziesz miał zestaw numerów, których szukasz! Sprzęgła znajdują się pod silnikiem.
Gibons Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 45 minut temu, st4yKool napisał: Hehe mala aktualizacja ode mnie.. okazalo sie (sic!) ze mialem nieciekawe cisnienei powietrza.. wiec obecnie jest tak ze drgan praktycznie nie ma, lub pojawiaja sie na kilka sekund i sa tak znikome ze osobiscie trudno mi je wyczuc.. zastanawiam sie czy to ulica czy auto.. mialem juz przekladac kola stronami, ale mowie sobie.. a sprawdze cisnienie, bo ostatnio to robila firma ktora mi wywazala kola drogowo w NL... no i na najgorszym kole (tym teoretycznie najbardziej krzywym lol) mialem najnizsze cisnienie.. zamiast 2.6 bylo 2.1... tylne lewe kolo. w pozostaklych bylo 0.2-0.3 ponizej tego co kaze fabryka.. mialem sie nie przyznawac, ale co tam ;-) notabene dobrze ze kupilem pompke chyba od krupskiego z forum.. Widzisz wymieniłeś pół auta a trzeba było na kompresor tylko podjechać haha
krystian3769 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 2 minuty temu, Gibons napisał: Widzisz wymieniłeś pół auta a trzeba było na kompresor tylko podjechać haha Hehe Przewaga dzięki teeechniiiceeee
Gibons Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 (edytowane) Zainwestuj teraz w TPMS Edytowane 16 Sierpnia 2017 przez Gibons
krystian3769 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 49 minut temu, st4yKool napisał: Hehe mala aktualizacja ode mnie.. okazalo sie (sic!) ze mialem nieciekawe cisnienei powietrza.. wiec obecnie jest tak ze drgan praktycznie nie ma, lub pojawiaja sie na kilka sekund i sa tak znikome ze osobiscie trudno mi je wyczuc.. zastanawiam sie czy to ulica czy auto.. mialem juz przekladac kola stronami, ale mowie sobie.. a sprawdze cisnienie, bo ostatnio to robila firma ktora mi wywazala kola drogowo w NL... no i na najgorszym kole (tym teoretycznie najbardziej krzywym lol) mialem najnizsze cisnienie.. zamiast 2.6 bylo 2.1... tylne lewe kolo. w pozostaklych bylo 0.2-0.3 ponizej tego co kaze fabryka.. mialem sie nie przyznawac, ale co tam ;-) notabene dobrze ze kupilem pompke chyba od krupskiego z forum.. A co z tymi trzaskami z lewej strony ? Wiesz już od czego to ?
st4yKool Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 5 minut temu, Gibons napisał: Widzisz wymieniłeś pół auta a trzeba było na kompresor tylko podjechać haha Nie no bez przesady.. drgania kierownicy ktore wyeliminowalem to byla oddzielna kwestia od drgan budy.. >_< Mozna powiedziec ze z drgan ktore mialy sile 10, po wywazniu drogowym zrobilo sie 7.. po wahaczach 3... no a po tym dopompowaniu opon zalozmy ze 1.5....
st4yKool Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 1 minutę temu, krystian3769 napisał: A co z tymi trzaskami z lewej strony ? Wiesz już od czego to ? Trzaski przy hamowaniu zniknely po wymianie tarcz i klockow... wymienialem rowniez przy okazji sruby od zaciskow, blaszki i te szpikulce trzymajace te blaszki... pukanie przy odkrecaniu kola z lewego skretu mam nadal... xD
krystian3769 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 6 minut temu, st4yKool napisał: Trzaski przy hamowaniu zniknely po wymianie tarcz i klockow... wymienialem rowniez przy okazji sruby od zaciskow, blaszki i te szpikulce trzymajace te blaszki... pukanie przy odkrecaniu kola z lewego skretu mam nadal... xD O widzisz coś do przodu poszło
krystian3769 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 7 minut temu, st4yKool napisał: Nie no bez przesady.. drgania kierownicy ktore wyeliminowalem to byla oddzielna kwestia od drgan budy.. >_< Mozna powiedziec ze z drgan ktore mialy sile 10, po wywazniu drogowym zrobilo sie 7.. po wahaczach 3... no a po tym dopompowaniu opon zalozmy ze 1.5.... No widzisz dawno nie byłeś u kolegi mechanika i jak pomogło... Przestaniesz go odwiedzać zejdą do 0
st4yKool Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 bylem w weekend robic hamulce aaale pukania nie ogarnal... AHA wazne info, zapomnialem... wymienilem ori polosie na zamienniki... 250e sztuka... niestety oslony na tych zamiennikach sie rozlecialy.. po ich wymianie, uniwersalne oslony znowu sie rozlecialy.... wiec, uwaga.... wlecialy stare polosie na ktorych wyjechal z fabryki... LOL
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się