Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
34 minuty temu, luk330 napisał:

ale to masz zamiar wlewać tyle ile jest w bańce? Wlej tak, żeby był odpowiedni stan...

 

No właśnie pytam się ile wlać bo nie mam miarki od poziomu .

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
23 minuty temu, wikary napisał:

No właśnie pytam się ile wlać bo nie mam miarki od poziomu .

Ja bym bez miarki nie lał. Na mmi od razu nie zobaczysz. 

Opublikowano

Zamawiałem miarkę w intercars ze zniżka kolegi 65 zł chyba płaciłem


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Ja bym bez miarki nie lał. Na mmi od razu nie zobaczysz. 
Ja do CAGA wlewam 4.5 l i według MMI jest w połowie między min a max

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ori miarka kosztuje niecałe 60 pln w ASO, bez zniżek. Jeśli ktoś sam zmienia sobie olej, to jednak warto zakupić. 

Opublikowano
Ori miarka kosztuje niecałe 60 pln w ASO, bez zniżek. Jeśli ktoś sam zmienia sobie olej, to jednak warto zakupić. 

Ale wtedy miarka nie jest tylko pod konkretny model?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano

No niby jest, ale po pierwsze nie kosztuje dużo, a po drugie jak sobie kiedyś kupiłem uniwersalną z przesuwanym dynksem, to się okazało, że wcale nie można jej, za przeproszeniem, wsadzić. Każdy robi jak uważa. Ja nie zmieniam auta zbyt często, więc dla mnie warto wydać te sześć dych. 

Opublikowano

Wymiana  oleju w warsztacie to 15 zł + filtr

Opublikowano

Panowie jaki jest kod lakieru Dokładki S-line na tyle

Opublikowano

Już mam 1RR szary plaTinium

Opublikowano

Orientuje się ktoś co to za licznik 8k0920931j

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, barca8585 napisał:

Orientuje się ktoś co to za licznik 8k0920931j

Do takich modeli pasi

500dd6bf4a2d014d.png

Edytowane przez Góral65
Opublikowano
2 godziny temu, barca8585 napisał:

Orientuje się ktoś co to za licznik 8k0920931j

Polift a4 b8 TDi Europa PL język 

Opublikowano

dzięki chłopaki to biorę i zakładam

Opublikowano

:hi:

Panowie, problem. Dzisiaj sprzątałem w bagażniku i klapa była dłużej otwarta. Raz, drugi ją otworzyłem i zamknąłem i teraz po otwarciu od razu powoli opada. Klapa jest elektryczna. Otwieranie i zamykanie działa prawidłowo, po prostu po otwarciu opada. Czy to wina teleskopów, czy siłowników elektr.? Po otwarciu klapy silniczki ją jakoś blokują, czy opiera się na samych teleskopach?

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, grzes283 napisał:

:hi:

Panowie, problem. Dzisiaj sprzątałem w bagażniku i klapa była dłużej otwarta. Raz, drugi ją otworzyłem i zamknąłem i teraz po otwarciu od razu powoli opada. Klapa jest elektryczna. Otwieranie i zamykanie działa prawidłowo, po prostu po otwarciu opada. Czy to wina teleskopów, czy siłowników elektr.? Po otwarciu klapy silniczki ją jakoś blokują, czy opiera się na samych teleskopach?

Teleskopy na pewno, silniki tylko dźwigają klapę, to to samo jak masz siłownik pod maska, musisz użyć trochę siły żeby ja otworzyć ale ta siła jest inna niz gdyby siłownik był walnięty lub go w ogóle nie było 

PS. Mam do ciebie prośbę od razu jak masz ori el.klapę, sprwdzisz mi czy jak po zamknięciu klapy jak zamek dociągnie to gdy chwycisz za klape i pociągniesz ja do góry to zrobi się luz na zamku? Bo moja dociąga normalnie i trzyma ale jak chwycę za listwę i pociągnę do góry to robi się luz i podczas jazdy mi klepie lekko 

Nie wiem czy dociąg walnął czy tak to ma być 

Edytowane przez WydRos
Opublikowano
3 godziny temu, barca8585 napisał:

dzięki chłopaki to biorę i zakładam

Jak wkładasz do przedlifta to do wymiany ramka licznika 

Opublikowano

Dzięki, to dobra wiadomość ;-) Już myślałem, że któryś z silniczków padł. Dziwne tylko, że tak z minuty na minutę.

 

U mnie nie ma luzów, wszystko jest na sztywno. Mam dokładaną klapę, ale po montażu musiałem wyregulować dociąg, bo kapa delikatnie odstawała i trzaskała przy zamykaniu.

Zobacz u siebie, czy przypadkiem śruby zamka z dociągiem Tobie się nie poluzowały. Może wystarczy dokręcić, jeśli nie to pewnie dociąg padł ;-(

Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, grzes283 napisał:

Dzięki, to dobra wiadomość ;-) Już myślałem, że któryś z silniczków padł. Dziwne tylko, że tak z minuty na minutę.

 

U mnie nie ma luzów, wszystko jest na sztywno. Mam dokładaną klapę, ale po montażu musiałem wyregulować dociąg, bo kapa delikatnie odstawała i trzaskała przy zamykaniu.

Zobacz u siebie, czy przypadkiem śruby zamka z dociągiem Tobie się nie poluzowały. Może wystarczy dokręcić, jeśli nie to pewnie dociąg padł ;-(

Siłowniki jak zaczną chodzić po postoju się tak dzieje 

wymienisz jeden i już będzie ok

jak dokładałes klapę to zmieniałeś teleskopy? Pewnie ci zostały oryginalne które są mocniejsze przy zwykłej klapie, wrzuć jeden tylko i zobaczysz poprawę 

 

 

co do dociągu to sprawdzę ?

Edytowane przez WydRos
Opublikowano
8 minut temu, WydRos napisał:

Siłowniki jak zaczną chodzić po postoju się tak dzieje 

wymienisz jeden i już będzie ok

jak dokładałes klapę to zmieniałeś teleskopy? Pewnie ci zostały oryginalne które są mocniejsze przy zwykłej klapie, wrzuć jeden tylko i zobaczysz poprawę 

 

 

co do dociągu to sprawdzę ?

Wymienili mi przy montażu, ale na używki 650N i być może już miały dość.....mam nadzieję, że to będzie to, a nic z elektryką.......;-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...