wrclaguna Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 a przypadkiem nie chodzi o to, ze podpial inny aku i komp to wykryl, ze nowy aku nie jest zakodowany? Tez tak sądze .
sysek27 Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 A dlaczego zegar nie ustawia się automatycznie data tak a i jeszcze przy godzinie nie ma takiej tej antenki na FIS-ie tej z satelity czy z czego to było?
wrclaguna Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Odbiornik zegara aktualizuje sie co iles tam godzin jak auto nie miało pradu to pewnie cos sie przestawiło w liczniku .
jedrekx Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 A dlaczego zegar nie ustawia się automatycznie data tak a i jeszcze przy godzinie nie ma takiej tej antenki na FIS-ie tej z satelity czy z czego to było? możliwe, że będziesz musiał to jeszcze raz włączyć vagiem.. u mojego brata po wymianie aku to zniknęło, pojawiło się z powrotem po ponownym zakodowaniu vcds'em Grzesiek, jutro raczej spodziewaj się mojego telefonu
sysek27 Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 A dlaczego zegar nie ustawia się automatycznie data tak a i jeszcze przy godzinie nie ma takiej tej antenki na FIS-ie tej z satelity czy z czego to było? możliwe, że będziesz musiał to jeszcze raz włączyć vagiem.. u mojego brata po wymianie aku to zniknęło, pojawiło się z powrotem po ponownym zakodowaniu vcds'em Grzesiek, jutro raczej spodziewaj się mojego telefonu Gdzie szukać tego kodowania?
jedrekx Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 ja na forum gdzieś znalazłem jak to uruchomić i zrobiłem wg tego.. niestety nie pamiętam, w jakiej opcji to było (robiłem to jakoś w styczniu/lutym)
wrclaguna Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Sprawdz na MMI w ustawieniach powinno byc data , godzina , i wg. jakiego zegara
sysek27 Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Sprawdz na MMI w ustawieniach powinno byc data , godzina , i wg. jakiego zegara Było w/g radia i zmieniłem na quartz i na razie nic:kwasny:
jedrekx Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 takie małe pytanie do tych, co zmieniali wydech na ten od 3.0 TDI. udało Wam się sprzedać stare wydechy? mój wisi na allegro od kwietnia i za cholerę nie mogę go sprzedać
wrclaguna Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 takie małe pytanie do tych, co zmieniali wydech na ten od 3.0 TDI. udało Wam się sprzedać stare wydechy? mój wisi na allegro od kwietnia i za cholerę nie mogę go sprzedać A moj lezy u kumpla rok czasu ---------- Post dopisany at 14:44 ---------- Poprzedni post napisany at 14:43 ---------- takie małe pytanie do tych, co zmieniali wydech na ten od 3.0 TDI. udało Wam się sprzedać stare wydechy? mój wisi na allegro od kwietnia i za cholerę nie mogę go sprzedać Sprawdz na MMI w ustawieniach powinno byc data , godzina , i wg. jakiego zegara Było w/g radia i zmieniłem na quartz i na razie nic:kwasny: Poczekac az sie z aktualizuje (3 rano)
jedrekx Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 takie małe pytanie do tych, co zmieniali wydech na ten od 3.0 TDI. udało Wam się sprzedać stare wydechy? mój wisi na allegro od kwietnia i za cholerę nie mogę go sprzedać A moj lezy u kumpla rok czasu mój leży niby na działce bo u mnie w domu to już się graciarnia zrobiła z częściami do aut mógłby się sprzedać bo i tak już go nigdy nie założę
_Gabriel_ Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 na pocieszenie Wam powiem, ze moj 3.0 TDI seryjny, tez lezy w garazu
Cuber Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Mój został w ASO bo wiedziałem ze bedzie tylko problem z nim
alvaro Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Opublikowano 14 Listopada 2012 Ja miałem dwa wydechy od 2.0TDI ze dwa lata wystawione... Jeden sprzedał się jakoś miesiąc temu - najpierw sam tylny (bo gość potrzebował same rurki od ostatniego tłumika więc odciąłem ostatni wydech i środkowy wylądował na złomie bo sobie myślę po cholerę mi to a tu za dwa dni dzwoni gość że potrzebuje tylko środkowy, więc wygrzebałem go ze złomu i wysłałem gościowi ) ale drugi tak jak pisałem wisi od dwóch lat na allegro...
ciasnyWiesiek Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 mi by sie przydal podwojny :-( z tego co czytalem to wydech z 3.0 plug and play a co z dyfuzorem ?? dyfuzor sprzedaja w ASO bez kratki ? ciekawe czy podejcie moja kratka z dyfuzora gdzie wydech po jednej stronie
grom Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Panowie gdzie w b8 sedan jest fabrycznie mocowana gaśnica?
griga-st Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 A dlaczego zegar nie ustawia się automatycznie data tak a i jeszcze przy godzinie nie ma takiej tej antenki na FIS-ie tej z satelity czy z czego to Zegarek ustawia się droga radiowa od sygnału RDS przekazywanego równolegle z sygnałem UKW. Musisz być w zasięgu radia wysyłającego ten sygnał(np.RMF,ZET). Pytanie do posiadaczy 2.0TFSI. Ma ktoś może w użytku bagnet 06J 115 61 Kurcze, sami traktorzyści na troooopie:facepalm: Może ktoś zaglądnąć do etki z czego to wogóle jest?
_Gabriel_ Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 "traktory" sa szybsze bagnet ma wymiary 610x40x22 - co dokladnie potrzebujesz, bo nawet nie wiem
griga-st Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Do jakiego silnika oryginalnie jest ten bagnet?
sysek27 Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Pany włożyłem swoje aku idalej ten błąd i nie mogę go skasować: Wednesday,14,November,2012,20:09:19:46862 VCDS Version: Release 10.6.0 Address 07: Control Head Labels: 8T0-035-7xx-07-H.clb Control Module Part Number: 8T0 035 729 N HW: 4E0 035 729 Component and/or Version: Interfacebox H43 5150 Software Coding: 0000000 Work Shop Code: WSC 00000 000 00000 Additional Info: 8T0919609 E0380 BedienteilH08 0100 Additional Info: Geraet 00000 VCID: 448C4E4E38C1C93C Fault Codes have been Erased 2 Faults Found 00003 - Control Module 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation Freeze Frame Fault Status: 01100101 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 1 Reset counter: 226 Mileage: 173630 km Time Indication: 0 Date: 2012.11.14 Time: 20:09:35 01042 - Control Module; Not Coded 000 - - Freeze Frame Fault Status: 01100000 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się