Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Niestety, ale dotknęła mnie klątwa zwana DPF...:kwasny: Zsunęła mi się obejma do IC i musiałem przejechać tak z nią około 25km. :facepalm: W tym czasie się prawdopodobnie zapchał DPF i wg VCDSa jest wartość 68g. Wczoraj prawie cały dzień próbowałem to wypalić na różne sposoby i nic. Czy jest możliwe, żeby DPF przy silniku CAPA w A5 się tak szybko zapchał? Czy można to jakoś wypalić? Czy po prostu wystrzelić to ustrojstwo w kosmos? Aha, na wszelki wypadek wymieniłem czujnik różnicy ciśnień i 260PLN w powietrze...:kwasny:

mnie tez sie kilka razy spadla obejma, ale wtedy nie jestes wstanie dodawac gazu.

Pierwsza sprawa, Jaka wartosc masz w rubryce OIL ASH? Ktora wartosc pokazuje 68g - measured czy calculated?

Probowales wypalac przez VCDS?

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Measured pokazuje 68g, próbowałem przez VCDSa, próbowałem przez VASa, próbowałem w czasie jazdy z stałą prędkością obrotową. Przy próbie z VCDSem dochodziłem do momentu naciskania hamulca i gazu jednocześnie, ale wyskakiwał komunikat że czas przekroczony czy jakoś tak. Przy VASowaniu, pokazywał, że granica 57g jest przekroczona i tego nie wykona. A na stronie Ross Tech piszą, że powyżej 68g lepiej wymienić, bo istnieje ryzyko zapalenia auta... a Oli Ahs było coś około 22.

Opublikowano

to jak oil ash nie przekroczy 0,52L to teoretycznie da sie go uratowac.

Moze to kwestia dymienia i programu. To naprawde dziwne, ze w momecie Ci sie zapchal DPF do takiej wartosci.

Opublikowano

Nam też się w to wierzyć nie chce... Sprawdziliśmy i prawdopodobnie obejma spadła w momencie gdy rozpoczynał procedurę wypalania sam z siebie. To może być przyczyną takiej sytuacji :(

Opublikowano

Powiem tak, Mnie kiedys spadala obejma kilka razy na trasie Krk - wawa. Jechalem 7h. Zakladalem ja, skrecalem, ale kiedy pojawilo sie doladowanie znow popuszczala. Tez mam samochod po programie i to troszke mocniejszym. U mnie takich problemow nie bylo, a mamy te same silniki

Opublikowano

Nie masz bledow w silniku?

jedyne co mi jeszcze przychodzi do glowy to klapa kolektora moze powodowac bardzo szybkie napelnianie sie DPFu - masz je sprawne?

ewentualnie wtryski, ale raczej to mozemy wykluczyc

Jest jeszcze pomysl tego typu, zeby wyzerowac wartosci DPF - czyli soot mass i oil ash, cos jakbys chcial zaprogramowac nowe ECU - da rade zrobic to VCDSem i wtedy sprobowac wypalic DPF.

Opublikowano

Gabriel, te zerowanie też próbowaliśmy, wczoraj do godziny prawie 23 walczyłem z tym w Ecu Projekcie... Innych błędów na silniku nie pokazuje jedynie te odpowiedzialne za DPF. Klapy obie chodzą. Wcześniej (przed obsunięciem się obejmy) nie istniał problem DPF'u, a zapełnienie było minimalne. Auto ma obecnie przebieg 138 tyś...

Opublikowano

Kurcze, brak mi pomyslow w tej chwili :kwasny:

cos musi byc przyczyna...

Opublikowano
Stołki grzanie mają już i możliwe, że elektryczne lędźwie :wink:

Tylko od razu bezpiecznik zmień na większy, do samych lędźwi jest o ile dobrze pamiętam 10A i na dłuższą metę nie wytrzyma elektryki stolków:wink:

No dokładnie, u mnie po wymianie padł. Jak tylko dłużej potrzymałem to się ujarał, potem włożyłam drugi i znowu się ujarał, więc obowiązkowo mocniejszy.

Opublikowano

Staszek, a ew. plukanka filtra? gdzies czytalem, ze motul to ma jakis sprzet do tego..

grzebales przy obejmie? czy lubia spadac? moze da sie temu jakos zapobiec?

Opublikowano

Sprawdziłem, stołki mają elektryczne lędźwie :banan:

No to plug & play będzie wszystko :naughty:

Opublikowano

Pany jak wykodować w ukrytym menu TV MMI 3G :zdjecie:

Opublikowano
Pany jak wykodować w ukrytym menu TV MMI 3G :zdjecie:

Gdzieś się z tym spotkałem u siebie, później popatrzę i dam Ci znać :wink:

Opublikowano

Nie mogę tego znalezc :kwasny:

Opublikowano

Jestes pewien, ze da sie to zrobic w zielonym MMI (3G)?

z tego co ja widze, to jest mozliwosc odblokowania VIM(Video in motion), ale chyba nie o to Ci chodzi.

ponizej lista rzeczy, ktore mozna zrobic w zielonym MMI 3G

Lap timer/oil temp

Needle sweep

CD ripping

DRL’s - no winking

Ambient Lighting

Battery Level

Aux ventilation

kerb lighting

LEDs @ 50% with headlights

Number of windscreen washes before headlight wash increased

Auto brake off without seatbelt being on

DVD playback when VIM

Seatbelt warning disabled

Reversing mirror dip

Alarm Beep

Emergency Brake light flash

Opublikowano
Jestes pewien, ze da sie to zrobic w zielonym MMI (3G)?

z tego co ja widze, to jest mozliwosc odblokowania VIM(Video in motion), ale chyba nie o to Ci chodzi.

ponizej lista rzeczy, ktore mozna zrobic w zielonym MMI 3G

Lap timer/oil temp

Needle sweep

CD ripping

DRL’s - no winking

Ambient Lighting

Battery Level

Aux ventilation

kerb lighting

LEDs @ 50% with headlights

Number of windscreen washes before headlight wash increased

Auto brake off without seatbelt being on

DVD playback when VIM

Seatbelt warning disabled

Reversing mirror dip

Alarm Beep

Emergency Brake light flash

Wszystko sie da :wink: tylko ni *ja moge znalezc TV .

Chyba ze jakoś inaczej jest to opisane.

Opublikowano
Jestes pewien, ze da sie to zrobic w zielonym MMI (3G)?

z tego co ja widze, to jest mozliwosc odblokowania VIM(Video in motion), ale chyba nie o to Ci chodzi.

ponizej lista rzeczy, ktore mozna zrobic w zielonym MMI 3G

Lap timer/oil temp

Needle sweep

CD ripping

DRL’s - no winking

Ambient Lighting

Battery Level

Aux ventilation

kerb lighting

LEDs @ 50% with headlights

Number of windscreen washes before headlight wash increased

Auto brake off without seatbelt being on

DVD playback when VIM

Seatbelt warning disabled

Reversing mirror dip

Alarm Beep

Emergency Brake light flash

Wszystko sie da :wink: tylko ni *ja moge znalezc TV .

Chyba ze jakoś inaczej jest to opisane.

Grzesiek, to chyba siedzi gdzieś głębiej....:wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...