_Gabriel_ Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Niestety, ale dotknęła mnie klątwa zwana DPF... Zsunęła mi się obejma do IC i musiałem przejechać tak z nią około 25km. W tym czasie się prawdopodobnie zapchał DPF i wg VCDSa jest wartość 68g. Wczoraj prawie cały dzień próbowałem to wypalić na różne sposoby i nic. Czy jest możliwe, żeby DPF przy silniku CAPA w A5 się tak szybko zapchał? Czy można to jakoś wypalić? Czy po prostu wystrzelić to ustrojstwo w kosmos? Aha, na wszelki wypadek wymieniłem czujnik różnicy ciśnień i 260PLN w powietrze... mnie tez sie kilka razy spadla obejma, ale wtedy nie jestes wstanie dodawac gazu. Pierwsza sprawa, Jaka wartosc masz w rubryce OIL ASH? Ktora wartosc pokazuje 68g - measured czy calculated? Probowales wypalac przez VCDS?
Staszek20VT Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Measured pokazuje 68g, próbowałem przez VCDSa, próbowałem przez VASa, próbowałem w czasie jazdy z stałą prędkością obrotową. Przy próbie z VCDSem dochodziłem do momentu naciskania hamulca i gazu jednocześnie, ale wyskakiwał komunikat że czas przekroczony czy jakoś tak. Przy VASowaniu, pokazywał, że granica 57g jest przekroczona i tego nie wykona. A na stronie Ross Tech piszą, że powyżej 68g lepiej wymienić, bo istnieje ryzyko zapalenia auta... a Oli Ahs było coś około 22.
_Gabriel_ Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 to jak oil ash nie przekroczy 0,52L to teoretycznie da sie go uratowac. Moze to kwestia dymienia i programu. To naprawde dziwne, ze w momecie Ci sie zapchal DPF do takiej wartosci.
Staszek20VT Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Nam też się w to wierzyć nie chce... Sprawdziliśmy i prawdopodobnie obejma spadła w momencie gdy rozpoczynał procedurę wypalania sam z siebie. To może być przyczyną takiej sytuacji
_Gabriel_ Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Powiem tak, Mnie kiedys spadala obejma kilka razy na trasie Krk - wawa. Jechalem 7h. Zakladalem ja, skrecalem, ale kiedy pojawilo sie doladowanie znow popuszczala. Tez mam samochod po programie i to troszke mocniejszym. U mnie takich problemow nie bylo, a mamy te same silniki
Staszek20VT Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Czyli nadal jestem w ciemnej d...ie Serwis pewnie zaraz zapoda pomysł wymiany DPF'a, a nie będą się bawić w szukanie dalszej usterki...
_Gabriel_ Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Nie masz bledow w silniku? jedyne co mi jeszcze przychodzi do glowy to klapa kolektora moze powodowac bardzo szybkie napelnianie sie DPFu - masz je sprawne? ewentualnie wtryski, ale raczej to mozemy wykluczyc Jest jeszcze pomysl tego typu, zeby wyzerowac wartosci DPF - czyli soot mass i oil ash, cos jakbys chcial zaprogramowac nowe ECU - da rade zrobic to VCDSem i wtedy sprobowac wypalic DPF.
Staszek20VT Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Gabriel, te zerowanie też próbowaliśmy, wczoraj do godziny prawie 23 walczyłem z tym w Ecu Projekcie... Innych błędów na silniku nie pokazuje jedynie te odpowiedzialne za DPF. Klapy obie chodzą. Wcześniej (przed obsunięciem się obejmy) nie istniał problem DPF'u, a zapełnienie było minimalne. Auto ma obecnie przebieg 138 tyś...
_Gabriel_ Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Kurcze, brak mi pomyslow w tej chwili cos musi byc przyczyna...
mumen Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Stołki grzanie mają już i możliwe, że elektryczne lędźwie Tylko od razu bezpiecznik zmień na większy, do samych lędźwi jest o ile dobrze pamiętam 10A i na dłuższą metę nie wytrzyma elektryki stolków:wink: No dokładnie, u mnie po wymianie padł. Jak tylko dłużej potrzymałem to się ujarał, potem włożyłam drugi i znowu się ujarał, więc obowiązkowo mocniejszy.
gregski Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Staszek, a ew. plukanka filtra? gdzies czytalem, ze motul to ma jakis sprzet do tego.. grzebales przy obejmie? czy lubia spadac? moze da sie temu jakos zapobiec?
Fr0styyy. Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Sprawdziłem, stołki mają elektryczne lędźwie No to plug & play będzie wszystko
Arkadiush Opublikowano 27 Lipca 2013 Opublikowano 27 Lipca 2013 Zapraszam jakby ktoś chętny jest http://a4-klub.pl/sprzedam-22/fotele-audi-281537/
wrclaguna Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 Pany jak wykodować w ukrytym menu TV MMI 3G
proximpuh Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 Pany jak wykodować w ukrytym menu TV MMI 3G Gdzieś się z tym spotkałem u siebie, później popatrzę i dam Ci znać
_Gabriel_ Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 Jestes pewien, ze da sie to zrobic w zielonym MMI (3G)? z tego co ja widze, to jest mozliwosc odblokowania VIM(Video in motion), ale chyba nie o to Ci chodzi. ponizej lista rzeczy, ktore mozna zrobic w zielonym MMI 3G Lap timer/oil temp Needle sweep CD ripping DRL’s - no winking Ambient Lighting Battery Level Aux ventilation kerb lighting LEDs @ 50% with headlights Number of windscreen washes before headlight wash increased Auto brake off without seatbelt being on DVD playback when VIM Seatbelt warning disabled Reversing mirror dip Alarm Beep Emergency Brake light flash
MRDaniel Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 Panowie poliftowe kratki nawiewów świecą na biało czy czerwono?
wrclaguna Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 Jestes pewien, ze da sie to zrobic w zielonym MMI (3G)? z tego co ja widze, to jest mozliwosc odblokowania VIM(Video in motion), ale chyba nie o to Ci chodzi. ponizej lista rzeczy, ktore mozna zrobic w zielonym MMI 3G Lap timer/oil temp Needle sweep CD ripping DRL’s - no winking Ambient Lighting Battery Level Aux ventilation kerb lighting LEDs @ 50% with headlights Number of windscreen washes before headlight wash increased Auto brake off without seatbelt being on DVD playback when VIM Seatbelt warning disabled Reversing mirror dip Alarm Beep Emergency Brake light flash Wszystko sie da tylko ni *ja moge znalezc TV . Chyba ze jakoś inaczej jest to opisane.
proximpuh Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 Jestes pewien, ze da sie to zrobic w zielonym MMI (3G)? z tego co ja widze, to jest mozliwosc odblokowania VIM(Video in motion), ale chyba nie o to Ci chodzi. ponizej lista rzeczy, ktore mozna zrobic w zielonym MMI 3G Lap timer/oil temp Needle sweep CD ripping DRL’s - no winking Ambient Lighting Battery Level Aux ventilation kerb lighting LEDs @ 50% with headlights Number of windscreen washes before headlight wash increased Auto brake off without seatbelt being on DVD playback when VIM Seatbelt warning disabled Reversing mirror dip Alarm Beep Emergency Brake light flash Wszystko sie da tylko ni *ja moge znalezc TV . Chyba ze jakoś inaczej jest to opisane. Grzesiek, to chyba siedzi gdzieś głębiej....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się