jedrekx Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Marcin, Czajna, 26$ jak dobrze pamiętam
dziadek Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 dziś przyszedł VCDS 12.10.3 trzeba się będzie pobawić ty jedruś będziemy musieli się umówić na testy czy ogarnia mojego polifta - czy są podpowiedzi ...
Hohe Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Marcin, Czajna, 26$ jak dobrze pamiętam Dzięki! Daj znać, jak potestujesz, czy warto się przesiadać. Może też się skuszę.
proximpuh Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Hmmm, po środku między lewą a prawą częścią siedziska plastikowa osłonka, trzeba ją rozchylić na boki i unieś do góry, albo zerwą się zaczepy, w razie czego w ASO około dychu . Pod spodem jeden wkręt TORX, wykręcasz zdejmujesz pokrywkę metalową blokująca trzpienie przed wyhaczeniem z mocowań. Teraz wewnętrzne strony można już unosić ku górze. Trzeba pojedynczo unieść ku górze i przesunąć do środka auta ( od strony zewnętrznej czyli przy błotnikach są otwory a w nie jest wsunięty taki bolec z zatoczeniem, trzeba go po prostu wyciągnąć. Trochę niekiedy to ciężko siedzi i trzeba ruszać bujać i przekręcać kanapą jednocześnie odciągając od drzwi, powinno w końcu odpuścić. Od cała filozofia No ale może ma ktos jakiś lepszy patent, bo za kazdym razem jak wyjmowałem to miałem wku..a, siedzi w tej dziurze przy błotniku i nie chce odpuścić dzięki mumen popróbuję ale pewnie u mnie będzie chyba inaczej bo ja mam dzielone oparcie ale siedzisko nie jest dzielone Wydaje mi się, że powinno być tak samo, przecież w A4 też oparcie jest dzielone a kanapa nie Dokładnie, siedzisko to już tam pikuś, tylko w przedniej części dwa zatrzaski, trzeba ostro szarpnąć i wyskoczy. Co prawda u mnie za pierwszym razem wyłamało się gniazdo, ale w ASO chyba 5 zeta :)/ Jak założysz nowe to i tak przy następnym wyjeciu się rozpieprzy, niestety taki patent
jedrekx Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 dziś przyszedł VCDS 12.10.3 trzeba się będzie pobawić ty jedruś będziemy musieli się umówić na testy czy ogarnia mojego polifta - czy są podpowiedzi ... zależy mi żeby Q7 ogarnął bo 10.6.0 nie dawał rady
grom Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Jendrex, nie wiem czy się nie zawiedziesz bo u mnie ten vcds owszem działa, ale nie chce nic zakodowac
jedrekx Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 mam nadzieję, że będzie kodować.. bo jak nie to się delikatnie mówiąc wkurzę..
Hohe Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 mam nadzieję, że będzie kodować.. bo jak nie to się delikatnie mówiąc wkurzę.. Oj tam, nauczysz się chińskiego i wygarniesz żółtym braciom.
grom Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Wystarczy angieski:), gadałem ze skosnookim,mówił że w wielu autach kodowanie nie działa. Pracują nad poprawą softu.
Hohe Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Wystarczy angieski:), gadałem ze skosnookim,mówił że w wielu autach kodowanie nie działa. Pracują nad poprawą softu. Myślałem, że soft jest Rosstecha a oni tylko klonują interfejsy.
proximpuh Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Jendrex, nie wiem czy się nie zawiedziesz bo u mnie ten vcds owszem działa, ale nie chce nic zakodowac Ja mam 12.10.7 i śmiga aż miło, z tym, że na oryginalnym kabelku:wink: poprzednia wersja 12.10.3 też działała bez zarzutu
gregski Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Panowie, rzuci ktos okiem do elsy czy przy wymianie dolnych sworzni wahacza jakis trick jest czy raczej standardowa operacja? Odpiac gore, dol, sciagacz i po klopocie?
_Gabriel_ Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 standardowa ... prasa i jedziesz
gregski Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 standardowa ... prasa i jedziesz Chlopaki sie w godzinke uwineli, cisza.
Cuber Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Panowie kto ostatnio zmieniał Turbinkę z CAGA na CAHA ? ---------- Post dopisany at 18:20 ---------- Poprzedni post napisany at 17:55 ---------- Jeśli mam gumową częśś dolotową to CAHA pasuje P&P ? WRC mi mówił ze ktoś ostatnio to przerabiał i chcę sie upewnić
dobry1 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Jest różnica w starszych CR tłumik turbiny jest metalowy (u mnie taki był auto 2008r) W nowszych Cr jest plastykowy , jeśli turbo z Caga i z Caha masz z plastykowym tłumikiem wszystko P&P jedynie wymien oring na nowy Jest na forum ten temat łącznie z foto ,tylko coś nie mogę go namierzyć
kamil1114 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Panowie ,a myslal ktos moze o wyrezaniu szyberdachu w B8 ,czy to moze zbyt ciezka sprawa ?
alvaro Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Jeden próbuje pomóc i wrzuca linka, a drugi nieładnie zarobić. Co poradzisz... A trzeci nie ma pojęcia ale pieprzy żeby pieprzyć... Audi A4 08- kratka bagażnika kombi (3484944385) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
MRDaniel Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Panowie czy Klimatronik 2 strefowy odpali w aucie z jedną strefą? Oczywiście tak że będzie działać tylko jako jedno strefowy?
cool506 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Dosłownie 5 minut temu zapytałem o to w innym dziale, i Bogdan pisze ze da rade, tylko jakieś z 12 scie błędów, no i chyba Cp to zdjac by sie zdało;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się