Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

No to trzeba to zdziałac bo prędzej czy później padnie u mnie też. A Bogdan jakie koszty i gdzie to można zrobić ?

Ale nie nie ma co demonizować tematu, przy wymianie oleju niech ci sprawdza stan imbusika i tyle, dla bezpieczeństwa można go sobie wymienić . Takie tematy ogarniają np tu AZet Auto Serwis - Ul. Nowowiejskiego 22B | 83-000 Pruszcz Gdański | Email: [email protected]

Mnie problem imbusika w B8 nie dotyczy, bo auto zostało wyprodukowane pod koniec 2010 roku, ale w/w firmę znam i mogę polecić :wink:

BTW: W temacie rozrządu to każdy robi tak jak uważa. Mi zależy osobiście na tym, żeby było to odnotowane w historii auta. Niejednokrotnie przekonałem się, że potencjalny klient często to docenia.

Najlepszym rozwiązaniem jest zamówić części oczywiście ori we własnym zakresie i na wymianę jechać do ASO. Cena ASO też są różne w mojej okolicy wahają się od 700zł-1200zł za samą usługę wymiany rozrządu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

No to trzeba to zdziałac bo prędzej czy później padnie u mnie też. A Bogdan jakie koszty i gdzie to można zrobić ?

Ale nie nie ma co demonizować tematu, przy wymianie oleju niech ci sprawdza stan imbusika i tyle, dla bezpieczeństwa można go sobie wymienić . Takie tematy ogarniają np tu AZet Auto Serwis - Ul. Nowowiejskiego 22B | 83-000 Pruszcz Gdański | Email: [email protected]

Oooo dzięki, to do Pruszcza mam najbliżej, przy okazji sobie podlecę i pogadam na miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z imbusikiem to radziłbym jechać gdzieś indziej nie do ASO. Tam to nawet Ci powiedzą że tego problemu nie ma.

---------- Post dopisany at 11:57 ---------- Poprzedni post napisany at 11:57 ----------

Tutaj też ogarniają temat.

O nas - FUTURUM Regeneracja pomp olejowych 2.0 TDI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w ASO jak im powiesz zeby wymienili rozrząd to na imbusik nawet niespojrzą

No też tak własnie myślę, hehe czy oni w ASO wogóle wiedzą ze może być taki problem ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w ASO jak im powiesz zeby wymienili rozrząd to na imbusik nawet niespojrzą

No też tak własnie myślę, hehe czy oni w ASO wogóle wiedzą ze może być taki problem ...

wiedziec to wiedza ale zamiast przeciwdziałać to oni wola naprawiać skutki takiej awarii :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

można gdzieś znaleźć spis akcji serwisowych? Przeglądając książkę zobaczyłem, że moja B8 miała akcję 13E6, czego ona może dotyczyć?

---------- Post dopisany at 12:34 ---------- Poprzedni post napisany at 12:33 ----------

uba7uta4.jpg

Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że powinienem tu częściej zaglądać :decayed: Bo ciekawych rzeczy się naczytam o 2,0 TDI CR :decayed: A tak to idę sobie przez życie nieświadomy zagrożeń :facepalm:

Jeszcze jakieś bolączki tego silnika znacie? Nie licząc pompy oleju?

jak robiłeś rozrząd to pewnie pod 200 kkm... wszystko OK z motorem ?? Ja mam 130 tys i tak się powoli zastanawiam co się odezwie, póki co klekocze coś, ale to chyba sprzęgło tłuc zaczyna na wolnych obrotach.

mumen rozrząd to nie tylko przebieg :wink: ja u siebie przy przebiegu 136 tys. wymieniłem ze względu na wiek i dla bezpieczeństwa. Pasek rozrządu to tylko pasek który z wiekiem traci swoje "właściwości". W ASO też usłyszysz i od każdego mechanika przebieg swoje ale 5-6 lat to wypadałoby wymienić rozrząd. Olej też wymieniasz tylko ze względu na przebieg, to samo dotyczy opon - może i mają full bieżnika ale jeśli mają 10 lat to na bank gorzej się zachowują niż roczne z 3-4 mm bieżnika :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to trzeba to zdziałac bo prędzej czy później padnie u mnie też. A Bogdan jakie koszty i gdzie to można zrobić ?

Ale nie nie ma co demonizować tematu, przy wymianie oleju niech ci sprawdza stan imbusika i tyle, dla bezpieczeństwa można go sobie wymienić . Takie tematy ogarniają np tu AZet Auto Serwis - Ul. Nowowiejskiego 22B | 83-000 Pruszcz Gdański | Email: [email protected]

Mnie problem imbusika w B8 nie dotyczy, bo auto zostało wyprodukowane pod koniec 2010 roku, ale w/w firmę znam i mogę polecić :wink:

BTW: W temacie rozrządu to każdy robi tak jak uważa. Mi zależy osobiście na tym, żeby było to odnotowane w historii auta. Niejednokrotnie przekonałem się, że potencjalny klient często to docenia.

Najlepszym rozwiązaniem jest zamówić części oczywiście ori we własnym zakresie i na wymianę jechać do ASO. Cena ASO też są różne w mojej okolicy wahają się od 700zł-1200zł za samą usługę wymiany rozrządu.

Zawsze tak robię, zamawiam części na własną rękę, a wymiana w ASO :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to pewnie racja, mój ma 5 lat więc może faktycznie warto pomyśleć nad wymianą ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to pewnie racja, mój ma 5 lat więc może faktycznie warto pomyśleć nad wymianą ..

Moje CC z tym samym silnikiem też jest z 2008 roku (dokładniej z października 2008) i pod koniec tego lata wymieniłem rozrząd. Śmiało mogłem pojeździć jeszcze rok, ale mam u siebie pomodzone na "parę" koników i momentu więcej, więc dla pewności i świętego spokoju zmieniłem wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

Szukam felg 19 cali, tak przeglądam ogłoszenia, i mam już totalny mętlik w głowie :P Nie wiem co wybrać. Tak myślałem o kilku propozycjach

- rotory (ale nie wiem jak one będą wyglądały przy czarnym lakierze nadwozia)

- S5

- RS4 B7 (RS4 look 18" miałem w B7, niby nadal mi się podobają, ale nie wiem, czy to już nie oklepany wzór)

- BBS CH

Weźcie pomóżcie i coś doradźcie:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to taki dylemat to chyba standard. Ja szukam rotorow ale z malowaniem srebrnym a nie grafitowym, są takie ale drogie jak ch.. a tyle to mi się nie podoba zabulić jeszcze plus opony to się robi 10 k. Z tych które wymieniłeś to RS4 B7, chyba Łukasz Alvaro ma na sprzedaż, fajne kółka, miałem kiedyś pożyczone nawet zrobiłem kilka fotek. Te BBS jakoś mi coś nie pasują coś tak nie do B8. S5 chyba bardziej oklepane niż te z B7 pomimo że są nowsze.

A ja ostatnio wpadłem na takie cóś i się grubo zacząłem zastanawiać 3SDM 0.06 19 8,5 et42 5x112 Dostępne od stycznia (3825183700) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Wiem wiem ... nie ori, jakaś może china a w ogóle Audi kola sa najładniejsze. Ale te na żywo mogą na prawdę nieźle wyglądać, to surowe amelinum fajny ma kolorek i to mi się podoba a do tego jako jedne z bardzo nielicznych są prawe i lewe, nawet Mercedesy Lorinsery są wszystkie takie same a się aż prosi aby były prawe i lewe.

Podobnie polerowane i w podobnej barwie alu są Mercedesy Alphard, wzór to oczywiście kwestia gustu też nie ma lewych i prawych ale to surowe alu to jest piękne.

---------- Post dopisany at 23:18 ---------- Poprzedni post napisany at 23:03 ----------

0.01??????3SDM JAPAN - bieri te koła :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi prawe/lewe to prawda, fajnie że takie robią. Mi się zawsze te Image - TinyPic - bezpłatny hosting obrazów, udostępnianie zdjęć i hosting filmów wideo podobały, ale też są wszystkie jednakowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3SDM 0.06 Wheel, 18" 5x100 Silver

Tylko się obawiam żeby to nie wyglądało zbyt cwaniacko, teraz wywaliłem wszystkie chromy, wszystko co było w chromie jest w czarne piano jak wpakuję takie koło to będzie chyba za cwaniacko a tego bym nie chciał bo to trochę obciach, hehe a na domiar tego mam grill z logiem S4 a pod maska klekot hahaha

---------- Post dopisany at 23:40 ---------- Poprzedni post napisany at 23:38 ----------

Z tymi prawe/lewe to prawda, fajnie że takie robią. Mi się zawsze te Image - TinyPic - bezpłatny hosting obrazów, udostępnianie zdjęć i hosting filmów wideo podobały, ale też są wszystkie jednakowe.

A te Scirocco albo CC też mi się podobają, nawet w tym wzorze to ze wszystkie są takie same to nie problem tak nie widać nie rzuca się w oczy róznica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w RS4 B8 wg ETKI jest 8K0511305AD - grubosc 16mm

Zrobiłem maly research I cgyba faktycznie w RS4 jest 16mm wogle typów tych stabilizatorow jast tak niezliczona ze masakra :facepalm:

Na razie wychodzi mi że nagrubszy na tyl ma 21, 6 mm I jest z RS5 .Moj sline ma 19, 6 mm wiec w sumie zastanawiam się na ile zmiana będzie odczuwalna ale musze cos zrobic bo stabilizatory to najsłabsza strona zawieszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...