Kaju77 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Ale bolesna sprawa...lampy tez poleciały?
Gibons Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Mam dokładkę zderzaka jakby co lampy raczej nie poleciały
wrzosu Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Lampy ok tyl jak i przód. Zobacze co wyjdzie po demontażu zdrzakow ale powinno byc ok
Kaju77 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Popracuj nad lampami a zapewne lepiej wypłacą jak juz się stalo
andynl Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Uuuuuuu ból jak nic, trzeba było wąsatemu panu maskę przeklepać
wrzosu Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Kurde zimowki et46 i 7j wiec nie ma co liczyć ze wejdzie na heble od s4 co?
edraven Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 No to teraz będziesz musiał już kupić większe koło na zimę
wrzosu Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 No to teraz będziesz musiał już kupić większe koło na zimę myślałem o większym na lato, a na zimę zostawić obecne 18 )
edraven Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Dobrze gadasz Tak sie właśnie można wkręcać w spirale nie kończących się modów
wrzosu Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Dobrze gadasz Tak sie właśnie można wkręcać w spirale nie kończących się modów ja juz wkręcony od dawna zawias 1be, 1nk, 1qq komplet wsjo leży w pudle i czeka na swój dzień
edraven Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Zacznij od 1NK bo chyba najłatwiej:) A reszta z górki pójdzie;)
Gresus Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 (edytowane) Panowie Pomocy ! Wymieniłem olej z filtrem i zonk przy wkręceniu powyżej 3tys obrotów na fisie info o niskim stanie oleju Olej na bagnecie w połowie wskaźnika. Wlane ok 4,4l castrola 5W30 full syntetic. Sprawdzałem kompem żadnych błędów w silniku. Gdzie szukać przyczyny :/ Czy może to być wina filtra oleju ? Wcześniej miałem filtr taki: http://allegro.pl/audi-a4-b8-iii-08-2-0tdi-diesel-filtr-oleju-i4466140182.html teraz mam bez tego plastikowego pałąka ? Wychodzi na to że są 2 rodzaje filtrów bynajmniej tak w sklepie twierdzą. Do mnie musi byc ten z paląkiem plastikowym bo inaczej czujnik wariuje :/ a mialem stracha że silnik pada Edytowane 22 Sierpnia 2014 przez Gresus
Gresus Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Do b8 2.0TDI wchodzi 5L oleju Zgadz się za 1 razem lałem koło 5l teraz po wlaniu ok 4,5l było w połowie wskaźnika ale pewnie trzeba będzie dolać. Po wymianie na odpowiedni filtr wszystko jest ok
pocas Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Pany, można przełożyć do przedlifta panel klimy od polifta?
wrzosu Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Kiedyś kolega Grzegorz pisal, ze nie. Mozesz pokombinować z galkami.
pocas Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Są inne nagrzewnice słyszałem. Mnie chodzi generalnie o białe cyfry.
Gibons Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Bogdan ma tak zrobione pisz do niego. Proximpuh
wrclaguna Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Pierwszemu ktoremu ruszył klimatronic byl darecy Do wymiany jest czesc nagrzewnicy wraz z wentylatorem oraz opornica z polifta .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się