Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Warto polowac jednak ;) Jakbys coś kiedyś widział to dawaj cynk ;)

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie, mam problem z baterią, coś mi ją zjada ale dość nieregularnie. Chciałbym podłączyś miernik i poszukać winowajcy i mam w związku z tym pytanie. Jak mi wiadomo, muszę odpiąć jedną klemę u wpiąć w szereg miernik. Pytanie brzmi, czy zamknięcie elektrycznej klapy z wpiętym miernikiem nie zjara mi tego drugiego? Klapa pewnie trochę prądu ciągnie.

Opublikowano

Kazdy miernik ma bezpiecznik. Jesli pobór prądu bedzie wiekszy niz 10A to taki bezpiecznik wyskoczy. Jesli wlozysz tam większy bezpiecznik niz jest przewidziany to wtedy dopiero upalisz miernik.

Opublikowano

10 amperów powiadasz? To zamknięcie i otwarcie klapy wytrzyma?

Opublikowano

Ciezko powiedziec... Wydaje mi sie ze klapa moze więcej niz 10A potrzebowac

Opublikowano

10 amperów powiadasz? To zamknięcie i otwarcie klapy wytrzyma?

to zwal siedzenia i wyjdź tylnymi drzwiami :wink:

Opublikowano

To też jest opcja, w avancie to nie jest duży problem.

Opublikowano

Wspomoże ktos fotkami kierownicy przedliftowej 3 ramiennej ze zdjetymi lopatkami do zmiany biegow? Zastanawiam sie czy mozna dolozyc do łopatki do kiery bez.

Opublikowano

Wspomoże ktos fotkami kierownicy przedliftowej 3 ramiennej ze zdjetymi lopatkami do zmiany biegow? Zastanawiam sie czy mozna dolozyc do łopatki do kiery bez

nie da się przełożyć. mam taką kierę na zbyciu jak by cooo ;)

czy pilifty wychodziły w kolorze LY7G?

Opublikowano

Tak wrócę do mojej baterii. Czy z tych screenów można coś na jej temat wywnioskować?

Auto zgaszone:

3096184200_1448451274.jpg

Auto odpalone:

8651615200_1448451276.jpg

Opublikowano

13,7V na odpalonym chyba trochę mało.

Opublikowano

Czyli? Aku do bani? Nie całe dwa lata ma.

Opublikowano

Raczej alternator albo regulator napięcia.

Opublikowano

To nawet lepiej, o już drugi aku mi wykończyło. Jak można to sprawdzić?

Opublikowano

Hej Panowie,

pytanie mam małe. Potrzebuje kupić oponki na zime, w sumie jednorazowo. Święta się zbliżają i czas odwiedzić PL. Zazwyczaj w zimę leciałem samolotem, ale w tym roku niestety zamknęli bezpośrednie połączenie tanich linii a każda inna opcja lotu (ceny wywindowali maksymalnie) wychodzi drożej niż zakup opon i przejazd samochodem. Tu gdzie mieszkam opony zimowe są bezużyteczne i dotychczas tak owych nie miałem, ale że jade i przez holandię, belgię no i niemcy opony zimowe są wymagane a poza tym nie wyobrażam sobie jechać na letnich jakby śnieg spadł (co patrząc po porze roku jest całkiem prawdopodobne :wink: ).

A więc do rzeczy: obecnie mam standard alu 16" z oponami 255/55/16. Przeglądałem wątek opon i widzę, że 205/60/16 są zamiennikami. Obydwa rozmiary są mniej popularne niż wszechobecny 205/55/16 więc i cena jest wyższa.

Przeglądałem ceny i 205/60/16 są tańsze niż 225/55/16. Więc z racji w sumie jednorazowego użytku to nie będę inwestował wielkich pieniędzy (tańsze zimówki lepsze w zimę niż najlepsze letnie) więc rozważam zakup 205/60/16. Da się na tym jeździć? Ktoś używał? Jakieś opinie? Nie patrzę zupełnie pod kątem jak to będzie się prezentowało na aucie i takie tam, tylko czy da się na tym jeździć.

Dzięki za jakieś opinie.

Opublikowano

To nawet lepiej, o już drugi aku mi wykończyło. Jak można to sprawdzić?

Przyłączam się do pytania...mój aku chyba też na wykończeniu. Poziom naładowania 50% jutro rano pewnie będzie z 10%[emoji47] [emoji34]
Opublikowano

Ja też mam pytanie w sprawie aku

-mam start stop ale nie używam go czy muszę kupić aku AGM czy może być inny (może coś polecicie !!! ??? )

-teraz siedzi 105Ah 950A

Opublikowano

Przeszukałem różnę wątki na temat aku i gdzieś, ktoś pisał, chyba Grzegorz, że jak nie używa się s/s, to wystarczy zwykły.

Opublikowano

Napięcie ładowania to 14,4 ale pewnie jakieś dopuszczalne granice są. By trzeba miernik podłączyć pod aku i sprawdzić po kolei napięcia, na zgaszonym, ile spada przy odpalaniu, ile jest na aku bez włączonych świateł itd, ile z włączonym wszystkim co się da, no i odpowiednio ile na wolnym obrotach jak i większych czy się zmieniają wartości.

Opublikowano

Napięcie ładowania to 14,4 ale pewnie jakieś dopuszczalne granice są. By trzeba miernik podłączyć pod aku i sprawdzić po kolei napięcia, na zgaszonym, ile spada przy odpalaniu, ile jest na aku bez włączonych świateł itd, ile z włączonym wszystkim co się da, no i odpowiednio ile na wolnym obrotach jak i większych czy się zmieniają wartości.

Postaram się to jutro zrobić i odezwę się ponownie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...