wrclaguna Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 http://moto.allegro.pl/audi-a4-a5-a6-a7-a8-q5-q7-montaz-cb-radio-cbradia-i2270771236.html
dziadek Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 http://moto.allegro.pl/audi-a4-a5-a6-a7-a8-q5-q7-montaz-cb-radio-cbradia-i2270771236.html ta ale ja poważnie pytam jak macie - Grzesiu ty tak masz właśnie? ... ...dobrze pamiętam że ty też masz w schowku taką małe podręczne cb? ja mam johnego III i wydaje mi się że najlepszym miejscem dla niego było by pod siedzeniem kierowcy bo tam miejsca jest od CH... tylko nie chce żeby mi tam latał i zastanawiam się jak go umocować
tomaszoo Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 probuj...moze Ci sie uda!Przy okazji wypadalo by wiedziec, co jest przyczyna. dzieki Jestem po wizycie a ASO i nie zrobią tego w ramach gwarancji. Twierdza, że na lakier są 3 lata a pod perforacje to nie podchodzi. Znają sprawę i ponoć to problem już od B6. Gwarancja na perforację dotyczy uszkodzeń blach od wewnątrz a nie od zewnątrz. W wolnej chwili pojadę do ASO w niemcowi - ponoć tam mogą zrobić w ramach dobrej woli - zobaczymy co z tego wyjdzie.
gregski Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 http://moto.allegro.pl/audi-a4-a5-a6...270771236.html ciekawe! jak toto dziala bez gruszki?
wrclaguna Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Samemu pewnie da radę tak zrobić
dziadek Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Jestem po wizycie a ASO i nie zrobią tego w ramach gwarancji. Twierdza, że na lakier są 3 lata a pod perforacje to nie podchodzi. Znają sprawę i ponoć to problem już od B6. Gwarancja na perforację dotyczy uszkodzeń blach od wewnątrz a nie od zewnątrz. standard...jakby było od wewnątrz to by śpiewali na odwrót
wrclaguna Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 http://moto.allegro.pl/przelacznik-swiatel-do-audi-q5-a4-i2289816550.html
jedrekx Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Jak macie u siebie Cb zamontowane o ile macie? Mi się wydaje że pod siedzeniem jest aż nadto miejsca jeżeli ktoś nie ma schowków tylko jak je tam zamocować żeby nie latało i na czym stawiacie antenkę żeby lakieru nie porysować? Jakieś sprawdzone patenty? na co dzień CB mam schowane w bagażniku w bocznej kieszeni. jak używam to wkładam je między siebie, a tunel - spokojnie się mieści. pod antenę mam naklejoną nalepkę na klapę bagażnika - może nie wygląda to najładniej, ale za to lakier się nie rysuje
dziadek Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 może nie wygląda to najładniej, ale za to lakier się nie rysuje no właśnie o to chodzi , a ta nalepka to na klej czy coś takiego?
jedrekx Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 ja mam coś takiego: http://allegro.pl/naklejka-przezroczysta-pod-antene-cb-15cm-i2227913499.html
dr.J Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Panowie, zarzuci ktoś informację jaka jest minimalna grubość tarczy hamulcowych? I ile mają nowe? Chyba w 2.0 TFSI jest to samo co w TDI? Na stronie intercars jest sporo danych ale jakoś nie wydają się wiarygodne
wrclaguna Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 [TABLE=class: abstand-tabelle layoutwide frameall] [TR=class: th] [TD=class: cellborderbottom-th, align: center][/TD] [TD=class: cellborderbottom-th, colspan: 3, align: center]Hamulec przedniego koła[/TD] [/TR] [TR=class: td] [TD=class: cellborderrightbottom]Produkcyjny kod sterujący ( numer PR)[/TD] [TD=class: cellborderrightbottom, align: center] [/TD] [TD=class: cellborderrightbottom, align: center]1LT[/TD] [TD=class: cellborderrightbottom, align: center]1LA[/TD] [TD=class: cellborderrightbottom, align: center]1LJ[/TD] [/TR] [TR=class: td] [TD=class: cellborderrightbottom, align: left]Zacisk hamulcowy[/TD] [TD=class: cellborderrightbottom, align: center] [/TD] [TD=class: cellborderrightbottom, align: center]FN3- 57 16”[/TD] [TD=class: cellborderrightbottom, align: center]FBC-57 16”[/TD] [TD=class: cellborderrightbottom, align: center]FBC-57 17”[/TD] [/TR] [TR=class: td] [TD=class: cellborderrightbottom, align: left]Tarcza hamulcowa wentylowana[/TD] [TD=class: cellborderrightbottom, align: center]Ø mm[/TD] [TD=class: cellborderrightbottom, align: center]314[/TD] [TD=class: cellborderrightbottom, align: center]320[/TD] [TD=class: cellborderrightbottom, align: center]345[/TD] [/TR] [TR=class: td] [TD=class: cellborderrightbottom, align: left]Tarcza hamulcowa, grubość[/TD] [TD=class: cellborderrightbottom, align: center]mm[/TD] [TD=class: cellborderrightbottom, align: center]25[/TD] [TD=class: cellborderrightbottom, align: center]30[/TD] [TD=class: cellborderrightbottom, align: center]30[/TD] [/TR] [TR=class: td] [TD=class: cellborderrightbottom, align: left]Tarcza hamulcowa, granica zużycia[/TD] [TD=class: cellborderrightbottom, align: center]mm[/TD] [TD=class: cellborderrightbottom, align: center]23[/TD] [TD=class: cellborderrightbottom, align: center]28[/TD] [TD=class: cellborderrightbottom, align: center]28[/TD] [/TR] [TR=class: td] [TD=class: cellborderrightbottom, align: left]Zacisk hamulcowy, tłoczek[/TD] [TD=class: cellborderrightbottom, align: center]Ø mm[/TD] [TD=class: cellborderrightbottom, align: center]57[/TD] [TD=class: cellborderrightbottom, align: center]57[/TD] [TD=class: cellborderrightbottom, align: center]57[/TD] [/TR] [TR=class: td] [TD=class: cellborderrightbottom, align: left]Grubość klocka z płytką podłoża i blachą tłumiącą[/TD] [TD=class: cellborderrightbottom, align: center]mm[/TD] [TD=class: cellborderrightbottom, align: center]20.3[/TD] [TD=class: cellborderrightbottom, align: center]18.8[/TD] [TD=class: cellborderrightbottom, align: center]18.8[/TD] [/TR] [TR=class: td] [TD=class: cellborderright]Klocek hamulcowy, granica zużycia z płytką podłoża i blachą tłumiącą[/TD] [TD=class: cellborderright, align: center]mm[/TD] [TD=class: cellborderright, align: center]7[/TD] [TD=class: cellborderright, align: center]7[/TD] [TD=class: cellborderright, align: center]7[/TD] [/TR] [/TABLE]
dr.J Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Wielkie dzięki :hi:Czyli ja mam chyba 1LT skoro tarcza ma u mnie jakieś 22mm :wink: A może ma ktoś wolny komplet z S4? Chętnie przyjmę A na przyszłość... skąd się bierze takie tabelki?
wrclaguna Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 tu masz komplecik tylko blaszki trza zmienić http://allegro.pl/s5-s4-8k-a5-8t-zaciski-hamulcowe-przod-tarcze-i2248026901.html
dr.J Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Heh, oczywiście zdążyłem obczaic Tylko jakoś nie mam pewności, czy te blaszki są zmienialne? Tzn jest to osobna część ze swoim numerem katalogowym? Da się to kupić w ASO?
wrclaguna Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Tak jest to częsc wymienialna ...tylko troszkę kosztuje (200 PLN)
david_n Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Wrc jestes pewny? Mnie sie wydawalo, ze w B8 nie da sie tego wymienić, moge sie mylic edit: chyba ze blaszka jest mocowana w inny sposób jak B7
wrclaguna Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Ja u siebie tak zmieniałem i jestem pewien
dziadek Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Pany dziś w ASO otrzymałem taką oto info: "2.0 TDI 143KM a 170KM nie różnią się tylko turbiną. 170-ka ma wzmocnione korby. 120 i 143 są to te same silniki 170KM już ma turbo i korby inne" ...z tego co pamiętam ktoś kiedyś pisał że tylko turbo jest inne - ciekawe czy to prawda co mi powiedzieli
wrclaguna Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Jest jeszcze silnik 140 KM A zaś 2.0 TDI o oznaczenaich silnika CAGA , CAGB , CAHA ,CAHB , CAHC ,CMEA ,CJCB mają te same korbowody . Oznaczenie to 038 198 401 F info z ETKI serwisowej .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się