Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Po wymiane rozrządu większe spalanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ciekawe czy lepiej wyprzedzać zapłon (+) czy odwrotnie (-)...[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2011, 09:46_________________________________________________

na fisie to spalalnie L/h pokazuje podczas postoju czy nie ?

z fisem to sobie daruj... Vaga podepnij

Opublikowano

na fisie to spalalnie L/h pokazuje podczas postoju czy nie ?

tak ale w VW w audi tylko VAG :kwasny:

Opublikowano

wahania kąta synchronizacji sa spowodowane praca napinacza. odchyłka 0,6 jest prawidlowa. natomiast na biegu jałowym 1,3 wskazuje byc moze na zbyt slabe napiecie napinacza lub jego nieprawidlowa prace. przy wyzszych obrotach moze przekraczac to 0,6

Opublikowano

Ja u siebie w AWX spalanie mam bez klimy 0,7l/ z klimą 1l/ , a ile wam pokazuje komputer gdy samochód odpalany jest np. po nocy :mysli:

o ile ja dobrze pamiętam to dopóki nie ruszę to mam spalanie na FISie równe ZERO... a jak już ruszę to pomiar jest zniekształcony o dawkę paliwa zużytą na ruszanie... nigdy tak nie sprawdzałem...[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2011, 09:53_________________________________________________

wahania kąta synchronizacji sa spowodowane praca napinacza. odchyłka 0,6 jest prawidlowa. natomiast na biegu jałowym 1,3 wskazuje byc moze na zbyt slabe napiecie napinacza lub jego nieprawidlowa prace. przy wyzszych obrotach moze przekraczac to 0,6

podejrzewam że te parametry uległy "rozluźnieniu" po rezygnacji z tego napinacza którego u nas już nie ma...

Opublikowano

gdzie to spalanie w Vagu sprawdzic ? ze engine to wiem ale co dalej :tongue4:

Opublikowano

Ja u siebie w AWX spalanie mam bez klimy 0,7l/ z klimą 1l/ , a ile wam pokazuje komputer gdy samochód odpalany jest np. po nocy :mysli:

o ile ja dobrze pamiętam to dopóki nie ruszę to mam spalanie na FISie równe ZERO... a jak już ruszę to pomiar jest zniekształcony o dawkę paliwa zużytą na ruszanie... nigdy tak nie sprawdzałem...[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2011, 09:53_________________________________________________

wahania kąta synchronizacji sa spowodowane praca napinacza. odchyłka 0,6 jest prawidlowa. natomiast na biegu jałowym 1,3 wskazuje byc moze na zbyt slabe napiecie napinacza lub jego nieprawidlowa prace. przy wyzszych obrotach moze przekraczac to 0,6

podejrzewam że te parametry uległy "rozluźnieniu" po rezygnacji z tego napinacza którego u nas już nie ma...

tak spalanie chwilowe na postoju FIS pokazuje 0.

VAG w L/h.

przelec sobie grupy po kolei to znajdziesz :cool1:

Opublikowano

Ja też mam podobne spalanie jak kolega probi .Jeżdżę dużo wokół "komina" i koło 9l się kręci. Lubię dynamiczną jazdę i stąd takie wysokie spalanie . :mysli:

Opublikowano

Ja też mam podobne spalanie jak kolega probi .Jeżdżę dużo wokół "komina" i koło 9l się kręci. Lubię dynamiczną jazdę i stąd takie wysokie spalanie . :mysli:

Gdybym mial wysokie spalanie przez dynamiczna jazde to w ogole nie zakladalbym tego tematu.

Temat dotyczy wysokiego spalania po wymianie rozrzadu

Opublikowano

Dołączę się do tematu gdyż mam ten sam problem. U ojca w AWX przed wymianą rozrządu autko paliło na poziomie 5,5 l po wymianie rozrządu 6,5 to norma na trasach rzędu 30 km poza miastem na tej samej trasie. Nie sprawdziłem przed wymianą kąta synchronizacji, po wymianie kąt oscyluje na poziomie 0.0 skacze do 0.6 i spalanie o litr większe...hm... czyli wygląda na to że przed wymianą kąt był zupełnie inny skoro litr różnicy...tylko jaki...czyżby dla każdego silnika(mam na myśli przebieg, zużycie itd)ten kąt optymalny jest inny?

Mam jeszcze pytanie do użytkowników A4 w Quattro,jak u was wygląda spalanie? U mnie na kapciach 235/40/r18 spalanie w trasie na poziomie 6.4 a na odcinkach rzędu 15 km spalanie mam 7,5 litra przy spokojnej jeździe. Zastanawiam się czy to wina tych kapci, gdyż jeździłem A4 też w Quattro i w trasie brał maks 5,5 przy mocnym butowaniu a na krótszych trasach 6 nie przekraczał. Także się zastanawiam czy to wina moich kapci czy poprostu tamten silniczek miał lepiej wyregulowanykąt synchronizacji.

Opublikowano

na spocie wczoraj zerkłem i spalanie chwilowe mam jednak jeszcze większe bo wychodzi 1,2 oraz 1,4L/h na klimie... kąt skacze głównie z -0,6 na -1,3

dam znać po korekcie...

Opublikowano

Dałacze sie do tematu u mnie tez wzroslo spalanie tyle ze nie po rozrzadzie tylko same .Auto kupione latem daleko od domu spalanie trasa 5,2 ,srednio 6lit lekko 1000do rezerwy .Teraz ledwo ok 7 l srednio trasa 6,2 ostatnio 920 km do rezerwy przy naprawde bardzo spokojnej jezdzie kola 15 (latem 16).Mam tez porownanie do A6 ajm ktore palilo zima 6,5 srednio przy takich samych kolach i tej samej trasie.Bledow niema moze przez filtr paliwa kturego jeszcze nie wymienilem.

Opublikowano

Ludzie jak ja wam zazdroszczę takich cyferek. ZABA jest zimniej na dworze, zawsze więcej spali. Mi w zimę dochodziło nawet do 10l na podjazdach. Sprawdź termostat czujnik temp, stan filtrów itd. Ale moim zdaniem 7l w 1.9 PD w mieście to jest norma.

Opublikowano

Ludzie jak ja wam zazdroszczę takich cyferek. ZABA jest zimniej na dworze, zawsze więcej spali. Mi w zimę dochodziło nawet do 10l na podjazdach. Sprawdź termostat czujnik temp, stan filtrów itd. Ale moim zdaniem 7l w 1.9 PD w mieście to jest norma.

Tak wszystko prawda tylko tyle ze auto prawie nie widzi miasta trasa 17km w jedna i druga strone .A porownanie mam do a6 ale to auto bylo troche wieksze i palilo mniej o tej samej porze roku.

Opublikowano

ZABA... no ale zerknij na temperaturę pracy... nawiew sobie właczysz... a silnik zimny przez te 17km... mi się wydaje że to ma znaczenie :wink4:[br]Dopisany: 18 Listopad 2011, 09:10_________________________________________________PS: u mnie korekta kąta dała skutek zarówno w chwilowym spalaniu na VAgu jak i "odczuwalnym" na trasie/mieście... dziwne to ale prawdziwe

Opublikowano

ZABA... no ale zerknij na temperaturę pracy... nawiew sobie właczysz... a silnik zimny przez te 17km... mi się wydaje że to ma znaczenie :wink4:[br]Dopisany: 18 Listopad 2011, 09:10_________________________________________________PS: u mnie korekta kąta dała skutek zarówno w chwilowym spalaniu na VAgu jak i "odczuwalnym" na trasie/mieście... dziwne to ale prawdziwe

jaka masz teraz wartosc ?

Opublikowano

u mnie tez cos nie tak ze spalanie...

Mam AVF i w trasie jadac 130km/h spalanie wynosi 7l.

Jadac 100km/h schodzi do 6,8l.... ogolnie srednia wynosi 7,5l (30% miasto i 70%trasa)

Jezdze dosc spokojnie tym dieslem, zeby sprawdzic spalanie...

Kolega ktory sprzedal mi auto, twierdzi ze przy 100km.h FIS pokazywal 4,8-5l

Takze cos nie halo.... nie mam pojecia co moze byc przyczyna....

Czasami mi sie udaje w trasie zejsc do max 6,5l

Opublikowano

HiRide teraz nie pozostaje ci nic innego jak zmienić w awatarze

Spalanie: Spalanie:

ZE NA

:oklaski: 5,5l. trasa 7,6l. miasto :wallbash: 6,5l trasa 8,6l miasto

:decayed: :decayed: :decayed:

A tak ogólnie to ja przy swojej poprzedniej A4 B6 miałem podobnie ale w druga stronę, po wymianie auto zaczęło mi mniej spalać, ale nie drążyłem dlaczego bo mi to odpowiadało :)[br]Dopisany: 26 Grudzień 2011, 20:36_________________________________________________

Kolega ktory sprzedal mi auto, twierdzi ze przy 100km.h FIS pokazywal 4,8-5l

Takze cos nie halo.... nie mam pojecia co moze byc przyczyna....

Kolega cie wkręcił :) ja jeszcze takiego spalania nie widziałem u siebie w poprzedniej A4 no chyba, ze kulałbym się 60km/h zaraz po zresetowaniu kompa.

Teraz w mojej furmance spalanie średnie to 7,6 litra ale mnie to nie dziwi bo to zasługa quattro

Opublikowano

Ja przy jeżdzie 100% miasto odcinki 6 km spalanie przy dystrybutorze wychodzi 7,5-8 spokojna jazda. Niestety mało to nie jest ale takie krótkie odcinki gdzie silnik jest zimny i samo miasto to sie nie dziwie. Ale myślałem, że bedzie mniej no coż;/

Opublikowano

HiRide teraz nie pozostaje ci nic innego jak zmienić w awatarze

Spalanie: Spalanie:

ZE NA

:oklaski: 5,5l. trasa 7,6l. miasto :wallbash: 6,5l trasa 8,6l miasto

:decayed: :decayed: :decayed:

A tak ogólnie to ja przy swojej poprzedniej A4 B6 miałem podobnie ale w druga stronę, po wymianie auto zaczęło mi mniej spalać, ale nie drążyłem dlaczego bo mi to odpowiadało :)[br]Dopisany: 26 Grudzień 2011, 20:36_________________________________________________

Kolega ktory sprzedal mi auto, twierdzi ze przy 100km.h FIS pokazywal 4,8-5l

Takze cos nie halo.... nie mam pojecia co moze byc przyczyna....

Kolega cie wkręcił :) ja jeszcze takiego spalania nie widziałem u siebie w poprzedniej A4 no chyba, ze kulałbym się 60km/h zaraz po zresetowaniu kompa.

Teraz w mojej furmance spalanie średnie to 7,6 litra ale mnie to nie dziwi bo to zasługa quattro

moge pozostawic trase 5.5 l ale zmienic miasto na 6,5 :tongue4: przy okazji zmiany kata wyczyscilem na blysk wnetrze EGRa a szczegolnie sam zawor,jego przylgnie oraz gniazdo.

Od tego czasu o wiele mniej kopci,silnik dosc szybko sie nagrzewa i spalanie wrocilo do normy.W miescie nawet spadlo.

Ale w lato i tak wypne dziada :cool: w sensie ze odlacze EGRa :doh1:

Opublikowano

Cieknący egr może mieć wpływ na spalanie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...