GRazny Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 ciekawe czy lepiej wyprzedzać zapłon (+) czy odwrotnie (-)...[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2011, 09:46_________________________________________________ na fisie to spalalnie L/h pokazuje podczas postoju czy nie ? z fisem to sobie daruj... Vaga podepnij
dziadek Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 na fisie to spalalnie L/h pokazuje podczas postoju czy nie ? tak ale w VW w audi tylko VAG
Musashi Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 wahania kąta synchronizacji sa spowodowane praca napinacza. odchyłka 0,6 jest prawidlowa. natomiast na biegu jałowym 1,3 wskazuje byc moze na zbyt slabe napiecie napinacza lub jego nieprawidlowa prace. przy wyzszych obrotach moze przekraczac to 0,6
GRazny Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 Ja u siebie w AWX spalanie mam bez klimy 0,7l/ z klimą 1l/ , a ile wam pokazuje komputer gdy samochód odpalany jest np. po nocy o ile ja dobrze pamiętam to dopóki nie ruszę to mam spalanie na FISie równe ZERO... a jak już ruszę to pomiar jest zniekształcony o dawkę paliwa zużytą na ruszanie... nigdy tak nie sprawdzałem...[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2011, 09:53_________________________________________________ wahania kąta synchronizacji sa spowodowane praca napinacza. odchyłka 0,6 jest prawidlowa. natomiast na biegu jałowym 1,3 wskazuje byc moze na zbyt slabe napiecie napinacza lub jego nieprawidlowa prace. przy wyzszych obrotach moze przekraczac to 0,6 podejrzewam że te parametry uległy "rozluźnieniu" po rezygnacji z tego napinacza którego u nas już nie ma...
HiRide Opublikowano 14 Września 2011 Autor Opublikowano 14 Września 2011 gdzie to spalanie w Vagu sprawdzic ? ze engine to wiem ale co dalej
Musashi Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 Ja u siebie w AWX spalanie mam bez klimy 0,7l/ z klimą 1l/ , a ile wam pokazuje komputer gdy samochód odpalany jest np. po nocy o ile ja dobrze pamiętam to dopóki nie ruszę to mam spalanie na FISie równe ZERO... a jak już ruszę to pomiar jest zniekształcony o dawkę paliwa zużytą na ruszanie... nigdy tak nie sprawdzałem...[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2011, 09:53_________________________________________________ wahania kąta synchronizacji sa spowodowane praca napinacza. odchyłka 0,6 jest prawidlowa. natomiast na biegu jałowym 1,3 wskazuje byc moze na zbyt slabe napiecie napinacza lub jego nieprawidlowa prace. przy wyzszych obrotach moze przekraczac to 0,6 podejrzewam że te parametry uległy "rozluźnieniu" po rezygnacji z tego napinacza którego u nas już nie ma... tak spalanie chwilowe na postoju FIS pokazuje 0. VAG w L/h. przelec sobie grupy po kolei to znajdziesz
daras17 Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 Ja też mam podobne spalanie jak kolega probi .Jeżdżę dużo wokół "komina" i koło 9l się kręci. Lubię dynamiczną jazdę i stąd takie wysokie spalanie .
HiRide Opublikowano 14 Września 2011 Autor Opublikowano 14 Września 2011 Ja też mam podobne spalanie jak kolega probi .Jeżdżę dużo wokół "komina" i koło 9l się kręci. Lubię dynamiczną jazdę i stąd takie wysokie spalanie . Gdybym mial wysokie spalanie przez dynamiczna jazde to w ogole nie zakladalbym tego tematu. Temat dotyczy wysokiego spalania po wymianie rozrzadu
tommy-cichy Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 Dołączę się do tematu gdyż mam ten sam problem. U ojca w AWX przed wymianą rozrządu autko paliło na poziomie 5,5 l po wymianie rozrządu 6,5 to norma na trasach rzędu 30 km poza miastem na tej samej trasie. Nie sprawdziłem przed wymianą kąta synchronizacji, po wymianie kąt oscyluje na poziomie 0.0 skacze do 0.6 i spalanie o litr większe...hm... czyli wygląda na to że przed wymianą kąt był zupełnie inny skoro litr różnicy...tylko jaki...czyżby dla każdego silnika(mam na myśli przebieg, zużycie itd)ten kąt optymalny jest inny? Mam jeszcze pytanie do użytkowników A4 w Quattro,jak u was wygląda spalanie? U mnie na kapciach 235/40/r18 spalanie w trasie na poziomie 6.4 a na odcinkach rzędu 15 km spalanie mam 7,5 litra przy spokojnej jeździe. Zastanawiam się czy to wina tych kapci, gdyż jeździłem A4 też w Quattro i w trasie brał maks 5,5 przy mocnym butowaniu a na krótszych trasach 6 nie przekraczał. Także się zastanawiam czy to wina moich kapci czy poprostu tamten silniczek miał lepiej wyregulowanykąt synchronizacji.
GRazny Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 na spocie wczoraj zerkłem i spalanie chwilowe mam jednak jeszcze większe bo wychodzi 1,2 oraz 1,4L/h na klimie... kąt skacze głównie z -0,6 na -1,3 dam znać po korekcie...
ZABA Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 Dałacze sie do tematu u mnie tez wzroslo spalanie tyle ze nie po rozrzadzie tylko same .Auto kupione latem daleko od domu spalanie trasa 5,2 ,srednio 6lit lekko 1000do rezerwy .Teraz ledwo ok 7 l srednio trasa 6,2 ostatnio 920 km do rezerwy przy naprawde bardzo spokojnej jezdzie kola 15 (latem 16).Mam tez porownanie do A6 ajm ktore palilo zima 6,5 srednio przy takich samych kolach i tej samej trasie.Bledow niema moze przez filtr paliwa kturego jeszcze nie wymienilem.
lukaszlsw Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 Ludzie jak ja wam zazdroszczę takich cyferek. ZABA jest zimniej na dworze, zawsze więcej spali. Mi w zimę dochodziło nawet do 10l na podjazdach. Sprawdź termostat czujnik temp, stan filtrów itd. Ale moim zdaniem 7l w 1.9 PD w mieście to jest norma.
ZABA Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 Ludzie jak ja wam zazdroszczę takich cyferek. ZABA jest zimniej na dworze, zawsze więcej spali. Mi w zimę dochodziło nawet do 10l na podjazdach. Sprawdź termostat czujnik temp, stan filtrów itd. Ale moim zdaniem 7l w 1.9 PD w mieście to jest norma. Tak wszystko prawda tylko tyle ze auto prawie nie widzi miasta trasa 17km w jedna i druga strone .A porownanie mam do a6 ale to auto bylo troche wieksze i palilo mniej o tej samej porze roku.
GRazny Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 ZABA... no ale zerknij na temperaturę pracy... nawiew sobie właczysz... a silnik zimny przez te 17km... mi się wydaje że to ma znaczenie [br]Dopisany: 18 Listopad 2011, 09:10_________________________________________________PS: u mnie korekta kąta dała skutek zarówno w chwilowym spalaniu na VAgu jak i "odczuwalnym" na trasie/mieście... dziwne to ale prawdziwe
HiRide Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Opublikowano 18 Listopada 2011 ZABA... no ale zerknij na temperaturę pracy... nawiew sobie właczysz... a silnik zimny przez te 17km... mi się wydaje że to ma znaczenie [br]Dopisany: 18 Listopad 2011, 09:10_________________________________________________PS: u mnie korekta kąta dała skutek zarówno w chwilowym spalaniu na VAgu jak i "odczuwalnym" na trasie/mieście... dziwne to ale prawdziwe jaka masz teraz wartosc ?
basta85 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 u mnie tez cos nie tak ze spalanie... Mam AVF i w trasie jadac 130km/h spalanie wynosi 7l. Jadac 100km/h schodzi do 6,8l.... ogolnie srednia wynosi 7,5l (30% miasto i 70%trasa) Jezdze dosc spokojnie tym dieslem, zeby sprawdzic spalanie... Kolega ktory sprzedal mi auto, twierdzi ze przy 100km.h FIS pokazywal 4,8-5l Takze cos nie halo.... nie mam pojecia co moze byc przyczyna.... Czasami mi sie udaje w trasie zejsc do max 6,5l
Pawlo 2004 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 HiRide teraz nie pozostaje ci nic innego jak zmienić w awatarze Spalanie: Spalanie: ZE NA :oklaski: 5,5l. trasa 7,6l. miasto 6,5l trasa 8,6l miasto :decayed: A tak ogólnie to ja przy swojej poprzedniej A4 B6 miałem podobnie ale w druga stronę, po wymianie auto zaczęło mi mniej spalać, ale nie drążyłem dlaczego bo mi to odpowiadało [br]Dopisany: 26 Grudzień 2011, 20:36_________________________________________________ Kolega ktory sprzedal mi auto, twierdzi ze przy 100km.h FIS pokazywal 4,8-5l Takze cos nie halo.... nie mam pojecia co moze byc przyczyna.... Kolega cie wkręcił ja jeszcze takiego spalania nie widziałem u siebie w poprzedniej A4 no chyba, ze kulałbym się 60km/h zaraz po zresetowaniu kompa. Teraz w mojej furmance spalanie średnie to 7,6 litra ale mnie to nie dziwi bo to zasługa quattro
mlodyabc Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Ja przy jeżdzie 100% miasto odcinki 6 km spalanie przy dystrybutorze wychodzi 7,5-8 spokojna jazda. Niestety mało to nie jest ale takie krótkie odcinki gdzie silnik jest zimny i samo miasto to sie nie dziwie. Ale myślałem, że bedzie mniej no coż;/
HiRide Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2011 HiRide teraz nie pozostaje ci nic innego jak zmienić w awatarze Spalanie: Spalanie: ZE NA :oklaski: 5,5l. trasa 7,6l. miasto 6,5l trasa 8,6l miasto :decayed: A tak ogólnie to ja przy swojej poprzedniej A4 B6 miałem podobnie ale w druga stronę, po wymianie auto zaczęło mi mniej spalać, ale nie drążyłem dlaczego bo mi to odpowiadało [br]Dopisany: 26 Grudzień 2011, 20:36_________________________________________________ Kolega ktory sprzedal mi auto, twierdzi ze przy 100km.h FIS pokazywal 4,8-5l Takze cos nie halo.... nie mam pojecia co moze byc przyczyna.... Kolega cie wkręcił ja jeszcze takiego spalania nie widziałem u siebie w poprzedniej A4 no chyba, ze kulałbym się 60km/h zaraz po zresetowaniu kompa. Teraz w mojej furmance spalanie średnie to 7,6 litra ale mnie to nie dziwi bo to zasługa quattro moge pozostawic trase 5.5 l ale zmienic miasto na 6,5 przy okazji zmiany kata wyczyscilem na blysk wnetrze EGRa a szczegolnie sam zawor,jego przylgnie oraz gniazdo. Od tego czasu o wiele mniej kopci,silnik dosc szybko sie nagrzewa i spalanie wrocilo do normy.W miescie nawet spadlo. Ale w lato i tak wypne dziada w sensie ze odlacze EGRa :doh1:
mlodyabc Opublikowano 27 Grudnia 2011 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Cieknący egr może mieć wpływ na spalanie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się