Mabrothrax 0 Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Cześć, Mam taki problem. Na rozgrzanym motorze podczas przyspieszania przekraczając granice 2000 obrotów słychać spod maski charakterystyczny terkot. Raz zanika, raz nie. Raz się pojawia raz nie. Czy to odzywają się przypadkiem popychacze hydrauliczne? olej to 10w60. Rozrząd zmieniony na dobrych częściach kompletny - razem z łańcuchem. Dodam, że to motor po swapie, leżał sobie chwilę w garażu. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lu-Gi 27 Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Ja bym obstawiał popychacze lub panewki, a na wolnych obrotach nic nie słychać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mabrothrax 0 Opublikowano 13 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Do 2000 nic się totalnie nie dzieje. Jak się rozgrzeje, czujnik pokazuje 2 bary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kred 0 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 kolego łańcuch ci wali. obejrzyj także napinacz czy przypadkiem już nie zdechł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxcudo 0 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 kolego łańcuch ci wali. obejrzyj także napinacz czy przypadkiem już nie zdechł Tez myślałem nad napinaczem hydraulicznym. Przerabiałem to, ale u mnie akurat padły panewki Apropo, dość dużo tematów jest odnoście stukania/terkotania AEB. Nawet filmiki są., Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tokarka606 0 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 czujnik pokazuje 2 bary. Tu jest problem. Do sprawdzenia smok w misce i zawór w podstawie filtra oleju o którym mało kto wie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 w AEB nie ma w podstawie zaworu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioo99 0 Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 nie wiem dokładnie jaki dźwięk wydaje twój silnik, ale u mnie w podobnym zakresie obrotów zaczyna pierdzieć nieszczelny kolektor wydechowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gelooo 0 Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 czujnik pokazuje 2 bary. Tu jest problem. Do sprawdzenia smok w misce i zawór w podstawie filtra oleju o którym mało kto wie. 2 bary to malo ? u mnie tyle pokazuje na wolnych obrotach(na nagrzanym silniku bieg jałowy) a jak jezdze 5, 5.5 czasem 6 po odpaleniu odrazu rosnie do 6 widac ze cisnienie rosnie wraz z obciazeniem silnika a zaworu jak montowalismy czujniki nie widzialem w podstawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mabrothrax 0 Opublikowano 19 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Po otworzeniu silnika wyszło na to, że napinacz łańcucha jest luźny na dole. Więc gdy olej jest rzadszy po rozgrzaniu nie ma napięcia i wali łańcuchem. Żeby było śmieszniej jest to ori z aso część. Idzie na gwarancje. Ale smoka też sprawdzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogumił 0 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 A jaki masz przebieg na liczniku? A jak sprawdzono napięcie dolnego ślizgu w napinaczu? Pytam z czystej ciekawości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mabrothrax 0 Opublikowano 20 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Silnik ma około 170 tys. Luz sprawdziliśmy zdejmując pokrywę silnika. Górny ślizg chodził ciężko a dolny po dotknięciu śrubokrętem od razu się przekręcił. Stąd stwierdziliśmy, że jest luz i, że to wina napinacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogumił 0 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Hmmm... ja mam pod 185 tys. coś czuje, że przy kolejnej wymianie paska rozrządu trzeba będzie wymienić łańcuszek z napinaczem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HarryH 1 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 ja miałem zawór zwrotny w podstawie filtra oleju, a mam AEB i u mnie to było problemem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 ja miałem zawór zwrotny w podstawie filtra oleju, a mam AEB i u mnie to było problemem tam nie za zaworu zwrotnego, juz pisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat 1 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Tomek u mnie też jest zawór w AEB..gwintowałem chłodniczke oleju to widziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 to nie jest zawór zwrotny, tylko przelewowy jest tam po to aby w momencie zapchania sie filtra oleju puszczał olej i tak na układ korbowo-tłokowynie aby nie zatarł sie silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat 1 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 aaaaaaaaaaaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mabrothrax 0 Opublikowano 18 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Poza tym finalnie okazało się, że był to wadliwy napinacz łańcucha z ASO :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HarryH 1 Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 a to nie jest zawór zwrotny, tylko przelewowy jest tam po to aby w momencie zapchania sie filtra oleju puszczał olej i tak na układ korbowo-tłokowynie aby nie zatarł sie silnik a sorry myślałem że to zawór zwrotny, bo wypadł mi jak zdejmowałem podstawę pod gwintowanie pod czujnik ciśnienia oliwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się