Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Terkot w silniku? na ciepłym silniku powyżej 2000 obr


Mabrothrax

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Mam taki problem. Na rozgrzanym motorze podczas przyspieszania przekraczając granice 2000 obrotów słychać spod maski charakterystyczny terkot. Raz zanika, raz nie. Raz się pojawia raz nie.

Czy to odzywają się przypadkiem popychacze hydrauliczne? olej to 10w60. Rozrząd zmieniony na dobrych częściach kompletny - razem z łańcuchem. Dodam, że to motor po swapie, leżał sobie chwilę w garażu.

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym obstawiał popychacze lub panewki, a na wolnych obrotach nic nie słychać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego łańcuch ci wali. obejrzyj także napinacz czy przypadkiem już nie zdechł

Tez myślałem nad napinaczem hydraulicznym.

Przerabiałem to, ale u mnie akurat padły panewki :evil:

Apropo, dość dużo tematów jest odnoście stukania/terkotania AEB. Nawet filmiki są.,

:szukaj:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik pokazuje 2 bary.

Tu jest problem.

Do sprawdzenia smok w misce i zawór w podstawie filtra oleju o którym mało kto wie.

2 bary to malo ? u mnie tyle pokazuje na wolnych obrotach(na nagrzanym silniku bieg jałowy) a jak jezdze 5, 5.5 czasem 6 po odpaleniu odrazu rosnie do 6 widac ze cisnienie rosnie wraz z obciazeniem silnika a zaworu jak montowalismy czujniki nie widzialem w podstawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po otworzeniu silnika wyszło na to, że napinacz łańcucha jest luźny na dole. Więc gdy olej jest rzadszy po rozgrzaniu nie ma napięcia i wali łańcuchem. Żeby było śmieszniej jest to ori z aso część. Idzie na gwarancje. Ale smoka też sprawdzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem zawór zwrotny w podstawie filtra oleju, a mam AEB i u mnie to było problemem

tam nie za zaworu zwrotnego, juz pisałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie jest zawór zwrotny, tylko przelewowy

jest tam po to aby w momencie zapchania sie filtra oleju puszczał olej i tak na układ korbowo-tłokowynie aby nie zatarł sie silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a

to nie jest zawór zwrotny, tylko przelewowy

jest tam po to aby w momencie zapchania sie filtra oleju puszczał olej i tak na układ korbowo-tłokowynie aby nie zatarł sie silnik

a sorry myślałem że to zawór zwrotny, bo wypadł mi jak zdejmowałem podstawę pod gwintowanie pod czujnik ciśnienia oliwy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...