Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

audi miało 29000mil przebiegu

środkiem był zachwycony ale nie silnikiem, stwierdział że auto nie ma "sportowego ducha"

mimo dużego silnika, niezłego dzwięku i sporej mocy, stwierdział że woli dalej jezdzic B5-tką

na bank byl zasyfiony silnik, zdrowy RS4 B7 jedzie lepiej niz RS4 B5 po sofcie.

na dwoje babka wrózyła

nie wiem jak jezdzi zdrowe RS4 B7 ale wiem jak jezdzi zdrowe RS4 B5 :decayed: :decayed: :decayed: :decayed:

szkoda tylko że nie było okazji jechac na rolki :no: :no: :no:

Opublikowano

a wracajac do sedna , to obecnosc sedana jest raczej pozbawiona sensu jezli jest RS5.Wydaje sie to raczej oczywiste , po co robic auta ktore bedzie ciezko sprzedac.

Opublikowano

w/g mnie to wszystko rozbija sie o norme emisji spalin i dlatego tak cudują

silnik V6 BiT ma niewiarygodne mozliwosci ale okupione jest to niestety wysoka emisją spalin

Opublikowano

w/g mnie to wszystko rozbija sie o norme emisji spalin i dlatego tak cudują

silnik V6 BiT ma niewiarygodne mozliwosci ale okupione jest to niestety wysoka emisją spalin

Bardzo możliwe. Przy czym V8 4.2L też do przyjaznych środowisku nie należy - RS4 B7 miał przecież cichą akcję wymiany softu w ECU. Nie pamiętam ile przez to uciekało KM ale było to wyczuwalne. ASO tłumaczyło się wydłużeniem żywotności koła zamachowego a tak naprawdę chodziło właśnie o zmieszczenie się w normach dot. spalin.

Opublikowano

4.2 to przerost masy nad treścią, porusza sie jak wóz z węglem

szkoda nawet pisac.....

Opublikowano

jak by wsadzili 4.0 BiT do RS4 to kto by kupil RS6 ? bo ja na pewno nie

Opublikowano
:decayed: :decayed: :decayed: :decayed: :decayed: :decayed:
Opublikowano

jak by wsadzili 4.0 BiT do RS4 to kto by kupil RS6 ? bo ja na pewno nie

Ale mogli Być konsekwentni w działaniu:

B5: S4 2,7 BiT, RS4 2,7BiT tylko mocniejszy

B7 S4 4.2 V8 RS4 4.2 V8 też podkręcony

Czyli w b8 mogli zrobic 3.0 TFSI z mocą oscylująca w granicach 450KM :cool1:

Jeśli RS nie bedzie trzymał mocy to wolałbym kupić za dużo mniejszą kwotę S-kę i trochę ją zmodyfikować. Napędy pewnie będą te same czyli z elektroniczną blokadą tylnego mostu :wink4:

Opublikowano

Dokładnie Wandej.

4.0 TFSI będzie występować przynajmniej w trzech wariantach mocy, 420KM/550Nm - S6/7; 520KM/650NM (1700-5500 obr./min) - S8 i 600KM/~750Nm - RS6, więc silnik nie ma tu nic do rzeczy. Jak by wstawili go do RS4, to pewnie tą samą wersję, co S6 wystrojoną na 420-450KM. RS6 i tak miałoby moc ok. 600KM i jego kupno nadal miałoby sens. Tu chodzi raczej o to, że to ta sama platforma, co A5/RS5 i być może silnik 4.0 TFSI, po prostu nie mieści się pod maską, lub nikt by nie kupił RS5, gdyby 4.0 TFSI było pod maską RS4 B8.

Opublikowano

Thom4s C7 jest zbudowane na przedluzonej platformie B8 wiec sam silnik wjedzie tam bez problemu , a biorac pod uwage ze RS5 ma FSI jak by bylo TFSI w RS4 to analogicznie wiekszosc by szla po RS4

Opublikowano

W tym rzecz.

Moment obrotowy obydwu silników:

RS5 4.2 wysokoobrotowy 450KM, 430 Nm (4000–6000 rpm)

S6 4.0 TFSI doładowany 420KM, 550Nm (1400-5300 rpm)

Jak widać, różnica kolosalna. Nawet gdyby RS4 B8 miał 4.0TFSI z 420KM, to z takim momentem (w tak szerokim zakresie) zjadałby wysokoobrotowe V8 o mocy 450KM bez problemu.

Wg mnie wysokoobrotowe silniki sprawdzają się, ale w motocyklach, gdzie stosunek mocy do masy jest duży. W przypadku samochodów, których masa jest dużo większa, wygląda to troche inaczej. Moment od dołu pomaga ruszyć o wiele sprawniej.

Zrozumieli to inżynierowie z BMW, którzy całkowicie zrezygnowali z silników wolnossących w benzynie. Nowe M5, dzięki temu jest najszybszym M5 jakie powstało (680Nm @ 1500-5750rpm; poprzednie E60 - 520 Nm @ 6100). Silniki doładowane po prostu mają większą sprawność, co za tym idzie lepsze osiągi, przy mniejszym spalaniu.

Audi daje wybór klientowi - chcesz 4.0TFSI, to kup S6. Mercedes ma pod tym względem całkiem inną politykę, np. do małej C-klasy wsadzil 6.2L V8. ;)

Opublikowano

Wysoko obrotowe V8 N/A to poezja , najlepszy przyklad to M3 tylko tam moc idzie na jedna os wiec nie ma straty w napedach i tu jest caly problem , po prostu taki silnik nie moze byc laczony z napedem 4x4 bo nie ma NM z dolu co poteguje te straty.Jak by RS5 bylo RWD to byla by bajka.

Dlatego jak wsiadasz do S4 B6/7 i jest nudno jak flaki z olejem a wsiadasz do B8 i ci dupe urywa a oba auta waza podobnie.

Nowe M5 super ale dla mnie taki motor do RWD to przerost formy nad trescia , to auto nie nadaje sie nigdzie indziej jak wlochy , hiszpania , portugalia im dalej na poludnie tym lepiej.W zimie jestes ugotowany a na na mokrym strach jezdzic.

Opublikowano

Nowe M5 super ale dla mnie taki motor do RWD to przerost formy nad trescia , to auto nie nadaje sie nigdzie indziej jak wlochy , hiszpania , portugalia im dalej na poludnie tym lepiej.W zimie jestes ugotowany a na na mokrym strach jezdzic.

kuzyn miał takie cudo, w zeszłym roku raz pojechał w góry

jego tekst na temat tego auta zimą:

"...qurwa myslałem że tego sku....rwysyna zepchnę w przepasc, ani w przód ani w tył,

pominę również ile sie najadałem wstydu przez tą qu...rwę, zaraz go sprzedaje..." itp itd

sprzedał i kupił nówkę RS6 MTM :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:[br]Dopisany: 11 Styczeń 2012, 18:58_________________________________________________

jak by wsadzili 4.0 BiT do RS4 to kto by kupil RS6 ? bo ja na pewno nie

Napędy pewnie będą te same czyli z elektroniczną blokadą tylnego mostu :wink4:

tam nie ma blokady mostu, tylko elektrohydrauliczne sprzęgła na półosiach

Opublikowano

kuzyn miał takie cudo, w zeszłym roku raz pojechał w góry

jego tekst na temat tego auta zimą:

"...qurwa myslałem że tego sku....rwysyna zepchnę w przepasc, ani w przód ani w tył,

pominę również ile sie najadałem wstydu przez tą qu...rwę, zaraz go sprzedaje..." itp itd

sprzedał i kupił nówkę RS6 MTM :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

Ale chyba mówisz o M5 E60, bo F10 miało swoją premierę we wrześniu 2011. :mysli: F10 to całkiem inna bajka.

Opublikowano

nawet gorsza bo ma 550 i prawie 700 Nm , RWD i wazy 2 tony.Na suchy tor i sucha autostrade bo na mokra to juz z w pampersie.

Opublikowano

dokładnie to było E61 (Touring)

nie wiem kiedy była premiera F10 ale katalog BMW podaje produkcję od marca 2010r

a F11 (Touring) od wrześniu 2010 :mysli: :mysli: :mysli: :mysli:

Opublikowano

nie wiem kiedy była premiera F10 ale katalog BMW podaje produkcję od marca 2010r

Nie możliwe. W marcu 2011 dopiero spy shoty się pojawiały. Oficjalnie zostało zaprezentowane na targach po wakacjach. Mowa oczywiście o M5 F10, nie o zwykłym modelu F10.

nawet gorsza bo ma 550 i prawie 700 Nm , RWD i wazy 2 tony.Na suchy tor i sucha autostrade bo na mokra to juz z w pampersie.

Po prostu trzeba umieć jeździć.

Opublikowano

z ciekawosci sprawdzałem jeszcze katalogi TRW i Ate, tam też podają te dane :mysli: :mysli: :mysli:

Opublikowano

z ciekawosci sprawdzałem jeszcze katalogi TRW i Ate, tam też podają te dane :mysli: :mysli: :mysli:

Zwykłe F10 tak, ale nie M5. Nie istotne, to nie temat o BMW. Koniec OT.

Opublikowano

nie wiem kiedy była premiera F10 ale katalog BMW podaje produkcję od marca 2010r

Po prostu trzeba umieć jeździć.

jezdzic , podjezdzac w zimie a pewnie i tak wsedzie nie dojedziesz , co jeszcze ? dla mnie totalny bezses.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...