Dev Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 audi miało 29000mil przebiegu środkiem był zachwycony ale nie silnikiem, stwierdział że auto nie ma "sportowego ducha" mimo dużego silnika, niezłego dzwięku i sporej mocy, stwierdział że woli dalej jezdzic B5-tką na bank byl zasyfiony silnik, zdrowy RS4 B7 jedzie lepiej niz RS4 B5 po sofcie. na dwoje babka wrózyła nie wiem jak jezdzi zdrowe RS4 B7 ale wiem jak jezdzi zdrowe RS4 B5 :decayed: :decayed: szkoda tylko że nie było okazji jechac na rolki :no:
turdzi Opublikowano 10 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2012 a wracajac do sedna , to obecnosc sedana jest raczej pozbawiona sensu jezli jest RS5.Wydaje sie to raczej oczywiste , po co robic auta ktore bedzie ciezko sprzedac.
Dev Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 w/g mnie to wszystko rozbija sie o norme emisji spalin i dlatego tak cudują silnik V6 BiT ma niewiarygodne mozliwosci ale okupione jest to niestety wysoka emisją spalin
Bart-S Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 w/g mnie to wszystko rozbija sie o norme emisji spalin i dlatego tak cudują silnik V6 BiT ma niewiarygodne mozliwosci ale okupione jest to niestety wysoka emisją spalin Bardzo możliwe. Przy czym V8 4.2L też do przyjaznych środowisku nie należy - RS4 B7 miał przecież cichą akcję wymiany softu w ECU. Nie pamiętam ile przez to uciekało KM ale było to wyczuwalne. ASO tłumaczyło się wydłużeniem żywotności koła zamachowego a tak naprawdę chodziło właśnie o zmieszczenie się w normach dot. spalin.
Dev Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 4.2 to przerost masy nad treścią, porusza sie jak wóz z węglem szkoda nawet pisac.....
turdzi Opublikowano 10 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2012 jak by wsadzili 4.0 BiT do RS4 to kto by kupil RS6 ? bo ja na pewno nie
Wandej Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 jak by wsadzili 4.0 BiT do RS4 to kto by kupil RS6 ? bo ja na pewno nie Ale mogli Być konsekwentni w działaniu: B5: S4 2,7 BiT, RS4 2,7BiT tylko mocniejszy B7 S4 4.2 V8 RS4 4.2 V8 też podkręcony Czyli w b8 mogli zrobic 3.0 TFSI z mocą oscylująca w granicach 450KM Jeśli RS nie bedzie trzymał mocy to wolałbym kupić za dużo mniejszą kwotę S-kę i trochę ją zmodyfikować. Napędy pewnie będą te same czyli z elektroniczną blokadą tylnego mostu
Thom4s Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Dokładnie Wandej. 4.0 TFSI będzie występować przynajmniej w trzech wariantach mocy, 420KM/550Nm - S6/7; 520KM/650NM (1700-5500 obr./min) - S8 i 600KM/~750Nm - RS6, więc silnik nie ma tu nic do rzeczy. Jak by wstawili go do RS4, to pewnie tą samą wersję, co S6 wystrojoną na 420-450KM. RS6 i tak miałoby moc ok. 600KM i jego kupno nadal miałoby sens. Tu chodzi raczej o to, że to ta sama platforma, co A5/RS5 i być może silnik 4.0 TFSI, po prostu nie mieści się pod maską, lub nikt by nie kupił RS5, gdyby 4.0 TFSI było pod maską RS4 B8.
turdzi Opublikowano 11 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2012 Thom4s C7 jest zbudowane na przedluzonej platformie B8 wiec sam silnik wjedzie tam bez problemu , a biorac pod uwage ze RS5 ma FSI jak by bylo TFSI w RS4 to analogicznie wiekszosc by szla po RS4
Thom4s Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 W tym rzecz. Moment obrotowy obydwu silników: RS5 4.2 wysokoobrotowy 450KM, 430 Nm (4000–6000 rpm) S6 4.0 TFSI doładowany 420KM, 550Nm (1400-5300 rpm) Jak widać, różnica kolosalna. Nawet gdyby RS4 B8 miał 4.0TFSI z 420KM, to z takim momentem (w tak szerokim zakresie) zjadałby wysokoobrotowe V8 o mocy 450KM bez problemu. Wg mnie wysokoobrotowe silniki sprawdzają się, ale w motocyklach, gdzie stosunek mocy do masy jest duży. W przypadku samochodów, których masa jest dużo większa, wygląda to troche inaczej. Moment od dołu pomaga ruszyć o wiele sprawniej. Zrozumieli to inżynierowie z BMW, którzy całkowicie zrezygnowali z silników wolnossących w benzynie. Nowe M5, dzięki temu jest najszybszym M5 jakie powstało (680Nm @ 1500-5750rpm; poprzednie E60 - 520 Nm @ 6100). Silniki doładowane po prostu mają większą sprawność, co za tym idzie lepsze osiągi, przy mniejszym spalaniu. Audi daje wybór klientowi - chcesz 4.0TFSI, to kup S6. Mercedes ma pod tym względem całkiem inną politykę, np. do małej C-klasy wsadzil 6.2L V8.
turdzi Opublikowano 11 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2012 Wysoko obrotowe V8 N/A to poezja , najlepszy przyklad to M3 tylko tam moc idzie na jedna os wiec nie ma straty w napedach i tu jest caly problem , po prostu taki silnik nie moze byc laczony z napedem 4x4 bo nie ma NM z dolu co poteguje te straty.Jak by RS5 bylo RWD to byla by bajka. Dlatego jak wsiadasz do S4 B6/7 i jest nudno jak flaki z olejem a wsiadasz do B8 i ci dupe urywa a oba auta waza podobnie. Nowe M5 super ale dla mnie taki motor do RWD to przerost formy nad trescia , to auto nie nadaje sie nigdzie indziej jak wlochy , hiszpania , portugalia im dalej na poludnie tym lepiej.W zimie jestes ugotowany a na na mokrym strach jezdzic.
Dev Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Nowe M5 super ale dla mnie taki motor do RWD to przerost formy nad trescia , to auto nie nadaje sie nigdzie indziej jak wlochy , hiszpania , portugalia im dalej na poludnie tym lepiej.W zimie jestes ugotowany a na na mokrym strach jezdzic. kuzyn miał takie cudo, w zeszłym roku raz pojechał w góry jego tekst na temat tego auta zimą: "...qurwa myslałem że tego sku....rwysyna zepchnę w przepasc, ani w przód ani w tył, pominę również ile sie najadałem wstydu przez tą qu...rwę, zaraz go sprzedaje..." itp itd sprzedał i kupił nówkę RS6 MTM :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:[br]Dopisany: 11 Styczeń 2012, 18:58_________________________________________________ jak by wsadzili 4.0 BiT do RS4 to kto by kupil RS6 ? bo ja na pewno nie Napędy pewnie będą te same czyli z elektroniczną blokadą tylnego mostu tam nie ma blokady mostu, tylko elektrohydrauliczne sprzęgła na półosiach
Thom4s Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 kuzyn miał takie cudo, w zeszłym roku raz pojechał w góry jego tekst na temat tego auta zimą: "...qurwa myslałem że tego sku....rwysyna zepchnę w przepasc, ani w przód ani w tył, pominę również ile sie najadałem wstydu przez tą qu...rwę, zaraz go sprzedaje..." itp itd sprzedał i kupił nówkę RS6 MTM :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: Ale chyba mówisz o M5 E60, bo F10 miało swoją premierę we wrześniu 2011. F10 to całkiem inna bajka.
turdzi Opublikowano 11 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2012 nawet gorsza bo ma 550 i prawie 700 Nm , RWD i wazy 2 tony.Na suchy tor i sucha autostrade bo na mokra to juz z w pampersie.
Dev Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 dokładnie to było E61 (Touring) nie wiem kiedy była premiera F10 ale katalog BMW podaje produkcję od marca 2010r a F11 (Touring) od wrześniu 2010 :mysli: :mysli:
Thom4s Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 nie wiem kiedy była premiera F10 ale katalog BMW podaje produkcję od marca 2010r Nie możliwe. W marcu 2011 dopiero spy shoty się pojawiały. Oficjalnie zostało zaprezentowane na targach po wakacjach. Mowa oczywiście o M5 F10, nie o zwykłym modelu F10. nawet gorsza bo ma 550 i prawie 700 Nm , RWD i wazy 2 tony.Na suchy tor i sucha autostrade bo na mokra to juz z w pampersie. Po prostu trzeba umieć jeździć.
Dev Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 z ciekawosci sprawdzałem jeszcze katalogi TRW i Ate, tam też podają te dane :mysli:
Thom4s Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 z ciekawosci sprawdzałem jeszcze katalogi TRW i Ate, tam też podają te dane :mysli: Zwykłe F10 tak, ale nie M5. Nie istotne, to nie temat o BMW. Koniec OT.
turdzi Opublikowano 11 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2012 nie wiem kiedy była premiera F10 ale katalog BMW podaje produkcję od marca 2010r Po prostu trzeba umieć jeździć. jezdzic , podjezdzac w zimie a pewnie i tak wsedzie nie dojedziesz , co jeszcze ? dla mnie totalny bezses.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się