shaybus Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Witam, kupiłem niedawno Passata i trochę mnie niepokoi spalanie jakie pokazuje MFA. Na biegu jałowym bez włączonej klimy i żadnych innych odbiorników 1,5l/h gdzie znajomy mając ten sam silnik ma 0,5l/h. Wiem, że termostat będzie do wymiany bo nie dogrzewa do 90, ale to raczej nie ma wpływu na spalanie na biegu jałowym, zresztą nie ma znaczenia czy auto rozgrzane czy nie mniej niż 1,5 nie pokazał. Poniżej wklejam logi statyczne, dynamiczne wkleję w niedziele bo nie mam z kim zrobić. Proszę o jakieś podpowiedzi co mogę zrobić. Log (MB - 000) Log (MB - 001) Log (MB - 003) Log (MB - 004) Log (MB - 007) Log (MB - 013) Log (MB - 018) Log (MB - 023) Log (BS - 000) Log (BS - 003) Log (BS - 011) Z góry dziękuje.
IDUAL Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 Nie chce cie martwić ale bipy masz wszystkie ponad 80 czytałem na innym forum że koleś też miał takie duże bipy i okazało sie po długich poszukiwaniach przyczyny że wcześniejszy właściciel włązył pompki od słabszego silnika 105HP i takie bipy mu wywaliło. Posprawdzaj też połączenia pompek.
lukaszlsw Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 Mnie to zastanawia dawka na wolnych obrotach w bloku 001. Niech wypowie się ktoś bardziej obczajony, Może masz pompki wsadzone nie od tego motoru :gwizdanie:
letallec Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 Przydałyby się logi dynamiczne, żeby sprawdzić czy nie ma jakiegoś wirusa. BIPy zdecydowanie za duze.
grzegorzmen Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 kolego zwiększ dawkę do wymaganej 3-9 a u ciebie jest 12 wtedy zużycie według MaF-a też spadnie a jak ustawisz na 3,0 to spalanie chwilowe na Mafie będzie równe zero
marewel Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 Ciekawe jak ma to zrobić. Jak kolega napisał wyżej prawdopodobnie wtryski od innego silnika.
spanky Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 kolego zwiększ dawkę do wymaganej 3-9 a u ciebie jest 12 wtedy zużycie według MaF-a też spadnie a jak ustawisz na 3,0 to spalanie chwilowe na Mafie będzie równe zero to jest PD
shaybus Opublikowano 24 Września 2011 Autor Opublikowano 24 Września 2011 Witam, postaram sie zrobic te logi dynamiczne i wrzucic. W jaki sposob moge zmienic ta dawke?
spanky Opublikowano 24 Września 2011 Opublikowano 24 Września 2011 W jaki sposob moge zmienic ta dawke? naprawiajac auto
shaybus Opublikowano 24 Września 2011 Autor Opublikowano 24 Września 2011 W jaki sposob moge zmienic ta dawke? naprawiajac auto WOW, dzięki za profesjonalną i wyczerpującą odpowiedź, oby więcej takich Zrobiłem logi dynamiczne Log (000) Log (001) Log (003) Log (004) Log (008) Log (010) Log (011) Pozdrawiam
lukjar7 Opublikowano 25 Września 2011 Opublikowano 25 Września 2011 auto po programie, raz ze za mocnym, dwa ze nieklejacym sie kupy
spanky Opublikowano 25 Września 2011 Opublikowano 25 Września 2011 auto po programie, raz ze za mocnym, dwa ze nieklejacym sie kupy nie tyle mocny co meczacy
przemik Opublikowano 26 Września 2011 Opublikowano 26 Września 2011 Zdrowo dolane wachy.... szkoda tylko ze nie tą dziurą co potrzeba.... skoro auto po modzie to musi wiecej palic...
shaybus Opublikowano 26 Września 2011 Autor Opublikowano 26 Września 2011 No właśnie co dospalania to sie okazuje, że nie jest tak źle. Komputer oszukuje. Sprawdziłem na stacji tankując do pełna i wskazania na komputerze a w realu odbiegają o jakieś 2-2,5 litra. Pytanie teraz czy skorygować jakoś spalanie czy zmienić program skoro nie trzyma sie kupy?
letallec Opublikowano 26 Września 2011 Opublikowano 26 Września 2011 No właśnie co dospalania to sie okazuje, że nie jest tak źle. Komputer oszukuje. Sprawdziłem na stacji tankując do pełna i wskazania na komputerze a w realu odbiegają o jakieś 2-2,5 litra. Pytanie teraz czy skorygować jakoś spalanie czy zmienić program skoro nie trzyma sie kupy? Spalanie na FIS można skorygować VAG'iem
shaybus Opublikowano 26 Września 2011 Autor Opublikowano 26 Września 2011 No wlasnie z tego co szukalem i czytalem u mnie nie jest tak prosto i nie da sie tego zrobic VAGiem tylko trzeba pamiec zgrywac i przerabiac w jakims adresie.
anderllh Opublikowano 26 Września 2011 Opublikowano 26 Września 2011 pisałem na innym forum co trzeba zrobić. wgrać seryjny program i dalsza diagnostyka, bo wysoce prawdopodobne,że z licznikiem wszystko ok, a pompki z innego modelu.
spanky Opublikowano 26 Września 2011 Opublikowano 26 Września 2011 No wlasnie z tego co szukalem i czytalem u mnie nie jest tak prosto i nie da sie tego zrobic VAGiem tylko trzeba pamiec zgrywac i przerabiac w jakims adresie. w zadnym samochodzie nie a sie zrobic VAG'iem ... podjedz to tunera w swojej okolicy to wgra Ci serie ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się