Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Co trzeba wymienić w zawieszeniu przednim


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zacznę od tego że mi się płakać chce... Wiec zacznę od początku. Wymieniłem jakieś 1200km temu komplet wahaczy LEMFORDER i padły górne wahacze z obu stron. Odmieniłem jej bo zestaw jest na gwarancji, ale po przejechaniu 500km znowu padły wahacze górne z obu stron i do tego jeszcze padły końcówki drążka kierowniczego tez z obu stron tu jest link do tematu w którym roztrząsałem temat http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=221989.0 A teraz znowu padły górne wahacze, trzeci raz!! Wiec powiedziałem dość i mam zamiar wymienić amortyzatory i sprężyny choć mój mechonior mówi że są OK i nie kwalifikują się do wymiany. Moje pytanie brzmi czy tam są jakieś gumy które się wymienia czy są jakieś tuleje które też się wymienia?? Bo ja nie mam zamiaru co parę km wymieniać wahaczy górnych!!! JAK ta kompleksowa wymiana zawieszenia nie pomoże to mam autko do sprzedania, bo chyba coś jest krzywe... :hi: Prosił bym o jak najszybszą odpowiedz....

Opublikowano

jak były dokrecane wahacze? na podnośniku czy na opuszczonym aucie?

Opublikowano

To nawet Lemy tak szybko padają? :wallbash: Nawet gdyby były dokręcane na podnośniku nie powinny tak szybko paść :mysli:

Opublikowano

nie wiem właśnie mi to już ręce opadają... żebym jeszcze je kupił na allegro no to rozumiem podróba... Ale w normalnym zaufanym sklepie... Facet mi powiedział że nigdy mu się to nie zdarzyło żeby w tak krótkim czasie wymieniać 4 wahacze i ko górne... Mi sie wydaje że coś jest krzywo skręcone albo moja adusia jest krzywa, albo coś pękło i nie widać tego...

Opublikowano

Fatalny montaż może powodować takie skutki i nic więcej, zmień mechanika.

Opublikowano

Zły montaż brak geometrii albo podróbka no nie ma innej możliwości żeby tak szybko Ci to padło...

Opublikowano

..w przednim zawieszeniu masz amorki, sprężyny, wahacze, stabilizator, końcówki z drążkami...ciężko powiedzieć dlaczego tak często padają górne??...a geometria ustawiana po wymianie??

Opublikowano

+ łączniki stabilizatora + gumy/tuleje stabilizatora ale nei wpływają one na geometrie za bardzo

może za dużo koksu przy dokręcaniu? czyli zły montaż, jedź nast. razem do kogoś innego

Opublikowano

+ łączniki stabilizatora + gumy/tuleje stabilizatora ale nei wpływają one na geometrie za bardzo

może za dużo koksu przy dokręcaniu? czyli zły montaż, jedź nast. razem do kogoś innego

..znaczy siem...chodziło mi o geometrie po wahaczach :decayed:

Opublikowano

Kamilu wymieniałeś cały zestaw z lema? duży karton w którym wahacze były wrzucone do środka bez folii ?

Jeśli możesz to napisz ile płaciłeś za ten zestaw.

Nie chce mi się wierzyć by lemforder padł po takim przebiegu - dla mnie nie ma możliwości. albo spartaczony zupełnie montaż albo ten oryginał to koło oryginału nie stał.

Ps. Pamiętaj że w razie czego masz 2 lata gwarancji choć ja nigdy jeszcze ani jednego elementu z zestawu wahaczy nie reklamowałem :mysli:

Opublikowano

Były w dużym kartonie i tak luzem bez folii wrzucone... Wiem że mam 2 lata gwarancji i już będę z tego prawa 2 raz korzystał... Tylko to mnie irytuje ze już się wypiły... Nie wiem jest podejrzenie ze stabilizator może być gdzieś pęknięty i to dla tego się coś dzieje... ale nie wiem ta sprawa jest dziwna- mało powiedziane

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...