Dev Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 AJL to nie AEB ale cos w podobie bede mial kosztorys. Pozdrawiam i wytrwalosci a niby czym sie róznią ??? [br]Dopisany: 11 Październik 2011, 11:19_________________________________________________Wisnia, skąd wiesz że masz tak zasr....any silnik ??? korek o tym nie świadczy, zdejmij pokrywę głowicy i bedziesz wiedziec co i jak podłącz wskaznik zegarowy w miejsce czujnika oleju i zobacz co wskazuje na zimny i goracy silnik jak lipa to pompa oleju do wymiany, ja niedawno zmianiałem bo mi k0ntrolka mignęłą, wpiałem wskaznik i pompa poszła na złom
WIŚNIA Opublikowano 11 Października 2011 Autor Opublikowano 11 Października 2011 AJL to nie AEB ale cos w podobie bede mial kosztorys. Pozdrawiam i wytrwalosci a niby czym sie róznią ??? [br]Dopisany: 11 Październik 2011, 11:19_________________________________________________Wisnia, skąd wiesz że masz tak zasr....any silnik ??? korek o tym nie świadczy, zdejmij pokrywę głowicy i bedziesz wiedziec co i jak podłącz wskaznik zegarowy w miejsce czujnika oleju i zobacz co wskazuje na zimny i goracy silnik jak lipa to pompa oleju do wymiany, ja niedawno zmianiałem bo mi k0ntrolka mignęłą, wpiałem wskaznik i pompa poszła na złom Tomek,kicha straszna jest wszystko w tym szlamie, no i znalazłem skąd mi się olej sączy... z pod głowicy.. fotki robię na bieżąco jutro coś wrzucę bo dzisiaj już mi się nie chce [br]Dopisany: 11 Październik 2011, 21:06_________________________________________________a na temat kontrolki to mi się tam kiedyś zapaliła, z pół roku temu po ostrym wstawianiu,ten jeden raz
Dev Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 zdejmij pokrywe i wrzuc foty zobaczymy co i jak
WIŚNIA Opublikowano 12 Października 2011 Autor Opublikowano 12 Października 2011 zdejmij pokrywe i wrzuc foty zobaczymy co i jak za chwilę coś wrzucę,głowica zrzucona tak pozaklejało kanały że wałki się poprzycierały przynajmniej na 1 szym mostku gdzie jest koło pasowe i czujnik położenia wałka
devon00 Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 polecam sierodek motula do wyczyszczenia przed zmiana oleju...kupilem na allegro za 30zl chyba w sklepie krzyczeli 57 wczesniej mialem to samo co ty byl zalany mobilem 10w40 uzylem tego sierodka zalalem motulem 5w40 i jaki efekt...nie to auto silnik lepiej pracuje i zadnych efektow ubocznych...filterek bosha i wszystko gra zrobilem do tej pory 3 tys km i nie zapalila sie kontrolka ani razu
WIŚNIA Opublikowano 14 Października 2011 Autor Opublikowano 14 Października 2011 polecam sierodek motula do wyczyszczenia przed zmiana oleju...kupilem na allegro za 30zl chyba w sklepie krzyczeli 57 wczesniej mialem to samo co ty byl zalany mobilem 10w40 uzylem tego sierodka zalalem motulem 5w40 i jaki efekt...nie to auto silnik lepiej pracuje i zadnych efektow ubocznych...filterek bosha i wszystko gra zrobilem do tej pory 3 tys km i nie zapalila sie kontrolka ani razu za późno silnik juz wypruty [br]Dopisany: 14 Październik 2011, 19:29_________________________________________________ zdejmij pokrywe i wrzuc foty zobaczymy co i jak no to patrz i trzymaj się fotela [br]Dopisany: 14 Październik 2011, 22:27_________________________________________________a tak wygląda teraz mój samochód [br]Dopisany: 14 Październik 2011, 22:30_________________________________________________http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3db3342d2e6f810f.html tu jest link do strony bo coś małe foto wyszły
Bartoszzz Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 Popraw linki do zdjęć, bo wstawiłeś miniaturki. Na jakim ten silnik jeździł oleju, że zrobił aż takie spustoszenie w nim ??
pioteros Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 ładny klops, jakbyś wypłukał to płukanką to na bank zawaliło by pompe oleju
tomato Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 Wygląda jak by ktoś nasrał do tego silnika.Papieru tylko brakuje.
Dev Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 fajans, silnik do totalnej rozbiórki :wallbash: :wallbash: jak zapodasz jakąs płukankę to zaje....bie filtr i silnik sie zatrze trzeba go całego rozebrac i wrzucic do gorącego roztworu sody kaustycznej poszukaj u siebie moze jest jakas firma która remontuje masowo silniki np do trakotorów oni mają takie linie czyszczace, u nas sa ZNMR-y ale nie ma sensu wozic silnika :mysli:
WIŚNIA Opublikowano 15 Października 2011 Autor Opublikowano 15 Października 2011 fajans, silnik do totalnej rozbiórki :wallbash: :wallbash: jak zapodasz jakąs płukankę to zaje....bie filtr i silnik sie zatrze trzeba go całego rozebrac i wrzucic do gorącego roztworu sody kaustycznej poszukaj u siebie moze jest jakas forma która remontuje masowo silniki np do trakotorów oni mają takie linie czyszczace, u nas sa ZNMR-y ale nie ma sensu wozic silnika :mysli: głowica z walkami będzie inna prawdopodobnie od ADR-a,pokrywa zaworów po ciężkich próbach i wielu środkach czyszczących uległa dopiero pod nitro więc a Poniedziałek jadę po 10 litrów i wszystko do wanny [br]Dopisany: 15 Październik 2011, 20:32_________________________________________________w Listopadzie zeszłego roku wymieniałem olej po kupnie,na Castrol teraz będzie Motul nie ma c**ja
Bartoszzz Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 Poprzedni właściciel też musiał lać niezbyt dobry olej, że takie spostuszenie się zrobiło. Ja mając silnik 235000km przebiegu i cały czas na Castrolu takiego syfu nie miałem, wręcz stan bardzo dobry porównując do twojego. Teraz poczyść to wszystko, powymieniają uszczelki części, które wymagają tego, zalej Motulem i ciesz się z jazdy.
tomek20stencel5 Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Pierścionki też obowiązkowo chyba trzeba wymienić, ale o tym to mówić raczej nie muszę
WIŚNIA Opublikowano 16 Października 2011 Autor Opublikowano 16 Października 2011 qr** zbankrutuje z tym szrotem
Kempes_1985 Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Swapuj na AWXa Jak ogarniesz co i jak to będę następny
Dev Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 cholera zbankrutuje z tym szrotem wiem że koszta, ale zrobisz sobie silnik na zicher i polatasz spokojnie 200000km pamietaj o dokładnym zrobieniu głowicy, łacznie z docieraniem zaworów nowe uszczelnienia, panewki i pierscienie w jakim stanie sa popychacze ? tez dostały w du...pe ?
grzes1150 Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Moje 1.8T od nowości do 178k km śmigało na castrolu 5w30 Long Life i w silniku było sporo nagaru. Po zmianie na lepiej płuczącego Schella 5w30 nagar zleciał i zatkał smok pompy oleju i przy okazji chyba przyczynił się do niedomagania nastawnika wałka który też poszedł do wymiany :gwizdanie: Teraz przy każdej wymianie oleju dolewam płukanke i nic złego się nie dzieje. Podstawa to dobry olej i wymiana na czas
WIŚNIA Opublikowano 16 Października 2011 Autor Opublikowano 16 Października 2011 cholera zbankrutuje z tym szrotem wiem że koszta, ale zrobisz sobie silnik na zicher i polatasz spokojnie 200000km pamietaj o dokładnym zrobieniu głowicy, łacznie z docieraniem zaworów nowe uszczelnienia, panewki i pierscienie w jakim stanie sa popychacze ? tez dostały w du...pe ? nie wiem Tomek,przed rozbiórką klepało mocno od strony łańcuszka najbardziej i częściej bo wcześniej tylko jak jej wstawiłem ostro to łańcuch było słychać. Jutro się zabieram za czyszczenie i dokładniejsze oględziny bo cały weekend zalatany byłem.[br]Dopisany: 16 Październik 2011, 17:52_________________________________________________ Swapuj na AWXa Jak ogarniesz co i jak to będę następny to już lepiej na 2.7
Kempes_1985 Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 cholera zbankrutuje z tym szrotem wiem że koszta, ale zrobisz sobie silnik na zicher i polatasz spokojnie 200000km pamietaj o dokładnym zrobieniu głowicy, łacznie z docieraniem zaworów nowe uszczelnienia, panewki i pierscienie w jakim stanie sa popychacze ? tez dostały w du...pe ? nie wiem Tomek,przed rozbiórką klepało mocno od strony łańcuszka najbardziej i częściej bo wcześniej tylko jak jej wstawiłem ostro to łańcuch było słychać. Jutro się zabieram za czyszczenie i dokładniejsze oględziny bo cały weekend zalatany byłem.[br]Dopisany: 16 Październik 2011, 17:52_________________________________________________ Swapuj na AWXa Jak ogarniesz co i jak to będę następny to już lepiej na 2.7 O 2,7 to se możesz pomarzyć marudziłeś że 1,8 dużo pali
WIŚNIA Opublikowano 16 Października 2011 Autor Opublikowano 16 Października 2011 cholera zbankrutuje z tym szrotem wiem że koszta, ale zrobisz sobie silnik na zicher i polatasz spokojnie 200000km pamietaj o dokładnym zrobieniu głowicy, łacznie z docieraniem zaworów nowe uszczelnienia, panewki i pierscienie w jakim stanie sa popychacze ? tez dostały w du...pe ? nie wiem Tomek,przed rozbiórką klepało mocno od strony łańcuszka najbardziej i częściej bo wcześniej tylko jak jej wstawiłem ostro to łańcuch było słychać. Jutro się zabieram za czyszczenie i dokładniejsze oględziny bo cały weekend zalatany byłem.[br]Dopisany: 16 Październik 2011, 17:52_________________________________________________ Swapuj na AWXa Jak ogarniesz co i jak to będę następny to już lepiej na 2.7 Na 2,7 to se możesz pomarzyć marudziłeś że 1,8 dużo pali jak była galaretka zamiast oleju to ile miała palić [br]Dopisany: 16 Październik 2011, 18:28_________________________________________________ cholera zbankrutuje z tym szrotem wiem że koszta, ale zrobisz sobie silnik na zicher i polatasz spokojnie 200000km pamietaj o dokładnym zrobieniu głowicy, łacznie z docieraniem zaworów nowe uszczelnienia, panewki i pierscienie w jakim stanie sa popychacze ? tez dostały w du...pe ? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f42109f15fdb1829.html mostek na wałku napędzanym paskiem 1-szy od strony łańcucha http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5a18be119a352378.html kolega obok na 2 wałku http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/821d9927f6febdcc.html mostek od strony koła pasowego http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d6ea7ac2018a55c7.html ten sam mostek 2 wałek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się