marcin248 Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 Witam pytanko jak w temacie ,prośba o analizę logów w AFN po chipe 4 miesiące temu ,przed - olej zmieniony z 10w40 mobil na 5w40 castrol, bez kata i wszystkie filtry przebieg na zegarze 23Xtyś , stwierdzi ktoś po logach ile około może mieć przebiegu moj AFN ? i w jakim jest stanie? na kołach seryjnych 16cali 205?55/16 nówki sztuki komplet opon Statyczne: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59235.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59236.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59237.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59238.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59239.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59240.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59241.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59242.html Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59243.html B.S.: Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59245.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59246.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59247.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59248.html Dynamiczne: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59249.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59250.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59251.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59252.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59253.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59254.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59255.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59256.html Filmik z pracy rozgrzanego silnika po logowaniu zaraz edytuje do tematu
vauxhall95 Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 ze 135 to max czasy kiepskie
lukjar7 Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 dziwi mnie jedno, jak patrze na gr 008 a potem na 001, czemu koledzy tak jest?
vauxhall95 Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 wedlug mnie to turbo za ciezkie zycie ma w tym programie[br]Dopisany: 04 Październik 2011, 19:49_________________________________________________w 001 nie byl pelny gaz
marcin248 Opublikowano 4 Października 2011 Autor Opublikowano 4 Października 2011 Wybrane grupy powtórzę jak trzeba, ojciec za sterami siedział kiedy ja wciskałem start, stop itp może nie wcisnął gazu na 100% - pierwsza odpowiedz jakie 135? jakie czasy kiepskie mógł bym prosić bardziej łopatologicznie ?
danu44 Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 A czy kat wtrysku paliwa nie jest minimalnie zapozny jak na to autko..?
marcin248 Opublikowano 4 Października 2011 Autor Opublikowano 4 Października 2011 kąt wtrysku był ustawiany i delikatnie wyprzedzany przed programem wszystkie logi wysłane do Witka i coś tam poradził na ten silniczek , dodatkowe pytanka , to 135 ?? calibra 131 czy jakoś tak 20 16v na 15calach 195/15 brata mnie łyka ,długie biegi, no i jakoś ćwiczę start na światłach , pasek AWX na 195/15 lata przy moim jak szalony ok inne turbo itp ale waga większa i takie tam a myślałem że po sofcie łykne oba no i dziwny klekot ostatnio wchodzi czasami na rozgrzanym silniku żadko ale troszhe ustaję na chwilkę podczas logowania nie zauwarzyłęm siedząc w aucie i jeszcze jedno jak prze;liczyć ciśnienie dołądowania turbo , przed chipem był 1948 wymagane a teraz jest jak widać 2264 - ile to bara? bo jakoś nie czaje tych ciśnień
lukjar7 Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 wedlug mnie to turbo za ciezkie zycie ma w tym programie[br]Dopisany: 04 Październik 2011, 19:49_________________________________________________w 001 nie byl pelny gaz no ciezkowate zycie ma [br]Dopisany: 04 Październik 2011, 20:40_________________________________________________ A czy kat wtrysku paliwa nie jest minimalnie zapozny jak na to autko..? a Ty cale zycie o jednym [br]Dopisany: 04 Październik 2011, 20:41_________________________________________________ kąt wtrysku był ustawiany i delikatnie wyprzedzany przed programem wszystkie logi wysłane do Witka i coś tam poradził na ten silniczek , dodatkowe pytanka , to 135 ?? calibra 131 czy jakoś tak 20 16v na 15calach 195/15 brata mnie łyka ,długie biegi, no i jakoś ćwiczę start na światłach , pasek AWX na 195/15 lata przy moim jak szalony ok inne turbo itp ale waga większa i takie tam a myślałem że po sofcie łykne oba no i dziwny klekot ostatnio wchodzi czasami na rozgrzanym silniku żadko ale troszhe ustaję na chwilkę podczas logowania nie zauwarzyłęm siedząc w aucie i jeszcze jedno jak prze;liczyć ciśnienie dołądowania turbo , przed chipem był 1948 wymagane a teraz jest jak widać 2264 - ile to bara? bo jakoś nie czaje tych ciśnień ori jest 0,94 b po sofcie jest 1,26 zakladajace ze atm ma 1000mbar
IDUAL Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 Tylko nie ćwicz za dużo tych startów na światłach bo ciężko widze dwumas. Dziwny klekot jak sie rozgrzeje to mogą być popychacze chydrauliczne nie wiadomo ile auto jeździło na 10w. A te 142Km 323Nm z opisu to do którego autka ??
marcin248 Opublikowano 4 Października 2011 Autor Opublikowano 4 Października 2011 Do tego aktualnego , a przebiegu ma już chyba bez różnicy 400 czy 500 tyś jak mi sie filmy załadują to wrzucę ale dziwnie czasami tzn klepie cały czas na goracym a czasami przestaje na chwileczkę jak by na gęsciejszy olej łapał a cały czas chodzi na jałowym jak by basowe stukanie tłumika , bardziej słyszalne z dalsza auta (osłona silnika dolna zdjęta) ps a jak można przeliczyć sobie to ciśnienie doładowania? osłona silnika dolna jest zdjęta
przemik Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 Zbieraj na sprezarke. Ale nie dlatego ze Twoja jest zła. Bedzie zła i to juz niebawem. Katalizator wybebeszyłes przed tym modem ?
marcin248 Opublikowano 5 Października 2011 Autor Opublikowano 5 Października 2011 Katalizator wybebeszyłem przed modem , dlaczego mam zbierać na sprężarkę jest zbyt wysilona?? a jak tam wtryski można coś o nich powiedzieć każdy działa prawidłowo? ile może mieć przebiegu taki silniczek ? można po logach stwierdzić że coś z silnikiem nie teges? czasami coś się w nim tłumi na chwilkę o czym wspomniałem wcześniej , pozdrawiam
ciahciah Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 wtryski ok, turbina ma skoki do 2450mbar którą ją męczą i skracają jeż żyworodność, poprawę mogła by dać korekta mapy N75, przy okazji można by zmniejszyć ciut doładowanie no ale to są koszty wiec co najwyżej możesz zrobić to przy okazji musisz skorygować statyczny kat wtrysku bo przez to tracisz cenne konie, z 5 koni napewno:hi: po prostu przez duży wydatek paliwa pompa nie wyrabia, a dokładnie nastawiacz kata dynamicznego, korekta kąta trochę ułatwi wysterowywanie kąta powyżej 3500obr ustaw na 50, wymień filtr paliwa jak dawno nie był wymieniony koksu na dole jest bezpiecznie(przynajmniej do 2000obr bo powyżej log źle zrobiony), o dwumas nie widzę potrzeby się martwić IDUAL do 2000obr powtórz loga dynamicznego 001 oraz 004 bo w tych pedał nie był do dechy
marcin248 Opublikowano 5 Października 2011 Autor Opublikowano 5 Października 2011 N 75 mam zamieniony z tym od EGR zapomniałem jak się nazywa N18??, przed chipem było coś nie tego więc na próbę zamieniłem zrobłem logi i spisywał się lepiej więc zostało odwrotnie (może na próbę zamienić z powrotem?), kąt wtrysku ustawiany był przed chipem lekko wyprzedzany bo pompę uszczelniali, miał być nie pamiętam ale chyba wyprzedzony nie był 000 BS z przed wizytą w mr motors Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59357.html
ciahciah Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 masz wartość kąta 33 a powinno być 50, przed czipem pewnie ustawili prawidło ale pasek się rozciąga z czasem przez co kąt ulega zmianie skoro po zamianie N75 z N18 było lepiej zostaw jak jest
marcin248 Opublikowano 6 Października 2011 Autor Opublikowano 6 Października 2011 Film jak pracuje rozgrzany silniczek na wolnych obrotach , http://www.youtube.com/user/majcin248?blend=3&ob=5#p/u/1/24hnekmfAg0 http://www.youtube.com/user/majcin248?blend=3&ob=5#p/u/0/JSSN54tvgrc od 21, 22 sekundy drugiego filmu słychać takie dziwne stukanie , osłona z pod silnika zdjęta może dlatego coś się tak niesie ale wydaje mi się że tego wcześniej nie słyszałem a słuch mam dobry jak coś do mogę nagrać z wkręceniem na obroty wrzucę razem z logami dynaminczymi 001 004 i jeszcze jedno... jak zamieniać/wyliczać ciśnienie doładowania tzn zamieniać na bary że 094B lub 1.26B przyjmując te atm ma 1000mbar wpisując dowolną wartość z logowania grupy 011 dynamicznej
Carrneiro Opublikowano 6 Października 2011 Opublikowano 6 Października 2011 A co to tak dzwoni cały czas?
marcin248 Opublikowano 18 Października 2011 Autor Opublikowano 18 Października 2011 Witam , zrobione dynamiczne 001 i 004 001 Log (1 - n/a) 004 Log (0 - 004) i martwi mnie trochę to 1,4 bara
przemik Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 Pokaz aktualny log 000 Basic Settings na max nagrzanym motorze.
vauxhall95 Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 wedlug mnie to za duzo powietrza do tego softu.Bo paliwa nie jest podlane za wiele[br]Dopisany: 18 Październik 2011, 22:35_________________________________________________az dziwne te 142 konie,no ale jak rogal robil to chyba wiedzial co robi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się