xxhooliganxx Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 Więc tak. Jechałem ostatnio spokojnie pod lekkie wzniesienie i nagle coś delikatnie pstryknęło i audi przestała ciągnąć. Multitronic nie reaguję na żadnąz wybranych pozycji, auto pali normalnie. Skrzynia była w trybie awaryjnym - migały na fisie literki od biegów na czerwono ale było u mechanika i przeczyścił wszystkie styki, tryb awaryjny zniknął lecz skrzynia dalej nie rusza, mechanik nie wie co jest i auto scholowane do domu. Co mógłbym zrobić jeszcze według was, przed oddaniem do aso?
uris Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 Po pierwsze to dużo poczytaj o multitroniku po drugie ASO nie naprawia tych skrzyń a po trzecie co mówi VAG-COM i po czwarte zaraz pewnie napisze Bart-S to ci wszystko wyjaśni .Z mojej strony mogę tylko dodać że jeżeli masz gdzieś oddać skrzynie a prawdopodobnie sterownik do naprawy to zastanów się nad tym 100x bo będzie płacz.
Bart-S Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 W pierwszej kolejności poproszę o numery błędów którymi sypnął sterownik. Czy gdy na D naciśniesz gaz obroty choć trochę idą do góry?
xxhooliganxx Opublikowano 11 Października 2011 Autor Opublikowano 11 Października 2011 Czytałem dość sporo. Obroty idą normalnie do góry jak dodaje gazu, nie ma żadnego problemu, natomiast audi nie rusza. Mechanik podłączał komputer i z tego co pamiętam to wychwiciło tylko błąd od polożenia wału - jak się nie mylę, nie pamiętam dokładnie, przy odbiorze powiedział, że błędu już nie ma. Wykaz z VAG-a: 01375 - Valves for Engine Mounting: Stage 1 38-10 - Output won't Switch or Short to B+ - Intermittent 18034 - Powertrain Data Bus: Missing Message from TCU P1626 - 35-10 - - - Intermittent 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-00 - - 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00862 - Antenna for GPS Navigation (R50/R52) 36-00 - Open Circuit 00955 - Key 1 35-10 - - - Intermittent 01561 - Left Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01535 - Control Circuit for Right Headlight Range Adjusting Motor (V49) 30-00 - Open or Short to B+ 01534 - Control Circuit for Left Headlight Range Adjusting Motor (V48) 30-00 - Open or Short to B+ [br]Dopisany: 09 Październik 2011, 20:02_________________________________________________Po usunięciu błędów i ponownym uruchomieniu silnika VAG pokazuje: - 01375 - Valves for Engine Mounting: Stage 1 38-10 - Output won't Switch or Short to B+ - Intermittent - 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-00 - - - 00862 - Antenna for GPS Navigation (R50/R52) 36-00 - Open Circuit Skrzynia nie reaguje nadal.
Bart-S Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 Błędy nie istotne dla sprawy - jedyne co to po usunięciu usterki trzeba się będzie przyjrzeć poduszce pod silnikiem... Czujnik kąta skrętu sam się ustawi jak tylko auto ruszy i przejedzie kilkadziesiąt metrów. Co do istoty problemu - zacznijcie od sprawdzenia przegubów...
xxhooliganxx Opublikowano 11 Października 2011 Autor Opublikowano 11 Października 2011 Okey jutro sprawdze, może jeszcze jakiś pomysł? hmmm po chwili przetrzymania na biegu ojciec mówi, że czuć nie miły zapach... ja tego nie czułem ale w sumie im bardziej sie wczówam to możliwe, że coś czuć...jak by coś było spalone, przepalone...
Bart-S Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 Naprawdę nie wydaje mi się, że to skrzynia... Twój tata sugeruje sprzęgło - tą teorię odrzucam. Sprawdźcie przegub bo na 99% to będzie właśnie to...
xxhooliganxx Opublikowano 13 Października 2011 Autor Opublikowano 13 Października 2011 Auto w warsztacie. Pierwszą propozycją mechanika jest łańcuch skrzyni biegów
xxhooliganxx Opublikowano 22 Października 2011 Autor Opublikowano 22 Października 2011 Audi się już przemieszcza. Wymieniona została pompa oleju, bo się coś tam posypało i coś tam jeszcze. Mechanik mówił, że koło zamachowe nie jest w najlepszym stanie i też nie wiadomo ile wytrzyma...
smoku666 Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 no to dobrze że już jest ok, ale napisz nam chociaż gdzie dałeś auto do roboty i co dokładnie zostało zrobione i za jakie pieniądze...
xxhooliganxx Opublikowano 22 Października 2011 Autor Opublikowano 22 Października 2011 Dokładnie i szczegółowo nie powiem, bo ojciec odbierał. Do naprawy oddawałem w Pile na Poznańskiej 58. Koszt oczywiście z pełną wymianą oleju skrzyni biegów to ok 3 tysięcy.
aras837 Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 Ile masz kilometrów zrobione że pada Ci koło dwumasowe????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się