grzegorzzj1 Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 Witam . mam taki problem mam zapowietrzoną pompe hamulce odpowietrzałem ale coś wraz jest nie taki bo tył mi nie hamuje. miałem problem bo osuszyłem układ do konća i od tamtej pory sa przeboje. czy da sie odpowietrzyć za pomocą vag-com?
kalik Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 Z tego co wiem to nie, potrzebny jest jakiś specjalny przyrząd do tego. Pogadaj z Devastationem, on jest ogarnięty w tym temacie. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?action=profile;u=10203
greg1 Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 ja odpowietrzalem zaczynajac od najdalej polozonego kola od pompy czyli prawy tyl pompujesz i odpowietrzasz dopoki plyn bez powietrza nie leci i tak wszystkie kola,tylko pamietaj zeby dolewac plynu miedzyczasie zeby znowu sie nie zapowietrzyl
daniel-84 Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 Ja odpowietrzałem w następującej kolejności. 1.Prawy tył. 2.Lewy tył. 3.Prawy przód. 4.Lewy przód. 5.Sprzęgło. Najlepiej robić to w 3 osoby. Jedna pompuje, druga odkręca/zakręca odpowietrzniki, a trzecia dolewa płynu. Ale we dwie osoby spokojnie sobie poradzicie.
Maxcudo Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 Nom ten płyn az tak szybko nie ucieka Dwie osoby bez problemu dadzą rade Ja zaczynałem lewy przód, prawy przód, lewy tył, prawy tył, sprzęgło i żadnego problemu
grzegorzzj1 Opublikowano 14 Października 2011 Autor Opublikowano 14 Października 2011 i to wystarczy? nie trzeba odpowietrzać pompy?
Maxcudo Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 Z tego co wiem to chyba tak, no bo grawitacyjnie płyn wyciśnie powietrze i zostanie tylko on Jak tam zrobiłem i śmiga bez problemu
jarek1807 Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id=8
Dev Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 w B5 bez ESP nie ma mozliwosci odpowietrzenia pompy VAG-iem sprawdz jeszcze czy nie ma powietrza w tylnych zaciskach po osuszeniu układu czesto tak jest że jest problem
.Pablo. Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Stara sprawdzona metoda odkręć wszystkie odpowietrzniki idź na kawę albo dwie wróć zakręć odpowietrzniki i w razie potrzeby odpowietrz do końca sposobem pompowania jak chłopaki wyżej pisali i będzie git
Dev Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 to nic nie da, trzeba sie mocno namęczyc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się