Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziś K03s, niedługo mutant BV5S+/K03S :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a pompe z serwem od S4

A to pompa hamulcowa od S4 B6 jest wydajniejsz?? Bo mi się wydaje że jest taka sama :mysli:

A no jest :> S4 ma sekcje 26,99mm a wszystkie inne w B6 25,4mm

Opublikowano

To kiedy efekt koncowy bedzie ? :) pewnie ladnie wyjdzie .

Opublikowano

na zaciski tylnie S4 B6 to ja zakladalem stalowke 16"...

Opublikowano

na zaciski tylnie S4 B6 to ja zakladalem stalowke 16"...

I o taką odpowiedź mi chodziło. Wielkie dzięki i :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:

Opublikowano
:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:[br]Dopisany: 17 Październik 2011, 22:07_________________________________________________a tak na marginesie to co z "moją" K03S ???? :cool1: :cool1: :cool1:
Opublikowano

To kiedy efekt koncowy bedzie ? :) pewnie ladnie wyjdzie .

Może nawet w tym tygodniu mi się uda to wystroić, tak stawiam w okolicach 250KM/350Nm jak pompa paliwa wykarmi :naughty: i wydech pozwoli oddychać :confused4: bo dmuchawka powinna wydać 1,0 bara do końca :evil:

No i chyba juz wiadomo, czwartek wieczór strojonko, no to piątek hamowanko sie zrobi.

Opublikowano

no ciekawe, czy te 250PS peknie... w sumie Rogal chyba zrobil kiedys swoje 1.8T na k03s wlasnie na 250PS :mysli:

Opublikowano

no ciekawe, czy te 250PS peknie... w sumie Rogal chyba zrobil kiedys swoje 1.8T na k03s wlasnie na 250PS :mysli:

W mojej K03s++ to tylko nazwa i gabaryty zewnętrzne są z oryginału :> :> :> reszta od starszej siostry :evil: :evil: :evil: :evil:[br]Dopisany: 18 Październik 2011, 19:30_________________________________________________No to po modach. :disgust: :disgust: :disgust::wallbash: :wallbash: :wallbash: Wydech za ciasny jak chol......!!!!! Kolektor, turbina i obudowa kata z pół metra od turbo świeci się jak żarówa po dwóch dobrych butowaniach (góra mocno podlana). Wtryski robią swoją robote rewelacyjnie, max.czasy otwarcia 19,5ms. Turbina do wyjęcia i do wymiany koło kompresji na rozmiar większe 4/4 i do przestrojenia nastawy N75, peak 1,4 bara, dalej 1,1bara do 5500 obr/min i zaczyna powoli dalej spadać do 0,95.

Oto wykresik

wykres_mod.jpg

Opublikowano

hmm. nie martw sie, ja tydzien temu tez wyjechałem od Rogala i tez mam cos do przerobienia :good:

bardzo duza górka na samym dole :mysli:

Opublikowano

hmm. nie martw sie, ja tydzien temu tez wyjechałem od Rogala i tez mam cos do przerobienia :good:

bardzo duza górka na samym dole :mysli:

Za małe koło kompresji i N75 do przestrojenia, bo na tej hybrydzie trzeba uważać.

Opublikowano

niut zajefajny,

nie myślałeś o GTRS-ie ?????

Opublikowano

niut zajefajny,

nie myślałeś o GTRS-ie ?????

GTRS nie chce. Dzisiaj do mnie przyszła NÓWKA TD04HL-19T-3.0; Będę szukał kogoś kto mi zrobi pod nią kolektor wydechowy rurowy. Ja nie chce przekroczyć 280KM i 385Nm bo to cywil, ja tym też chce po bułki jeździć do żabki :decayed: :decayed: :decayed:

A tak na marginesie, jutro jadę po K03s :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

Opublikowano
Ja nie chce przekroczyć 280KM i 385Nm bo to cywil, ja tym też chce po bułki jeździć do żabki decayed decayed decayed

kazdy tak mówi :naughty: auto do sklepu i przy okazji do wciagniecia jakiegos BMW badz Vteca :kox:

Opublikowano
Ja nie chce przekroczyć 280KM i 385Nm bo to cywil, ja tym też chce po bułki jeździć do żabki decayed decayed decayed

kazdy tak mówi :naughty: auto do sklepu i przy okazji do wciagniecia jakiegos BMW badz Vteca :kox:

Ale ja mam do żabki jakieś 80 metrów jak pojade w lewo :> :> :> :> :> , ale jak w prawo to i IV będzie gdzie zapiąć :decayed: :decayed: :decayed: :decayed: :decayed:

Opublikowano

ja tym też chce po bułki jeździć do żabki :decayed:

to wkładaj zwykłą K03 i seryjny soft-też dojedziesz, nawet szybciej, niż większość spotkanych aut... :gwizdanie: :decayed::wink4:
Opublikowano

kazdy tak mówi :naughty: auto do sklepu i przy okazji do wciagniecia jakiegos BMW badz Vteca :kox:

No i wczoraj jak pojechałem po bułki z kumplami :decayed: to się napatoczyła przypadkowo :gwizdanie: E36 coupe 328 no i po bułki pojechalismy do innego sklepu :> :> :> autko 1645kg + 3 chłopa każdy ponad 100kg i właściciel BMW chciał się popisać przed swoim lachonem :) do 180 szed fszystko a nawet i więcej a potem ....... chyba rezerwa mu się zaświeciła :decayed: :decayed: :decayed: :decayed: i grzecznie zjechał na prawo :naughty: qcze jak założe spowrotem 16" to będzie wogóle petarda, bo tam mam 3cm mniej na średnicy i 2 cm wężej :evil: :evil: :evil:

Opublikowano

tiiaaaa...po bułki powiadasz, że będziesz jeździć... :gwizdanie:

coś mi sie zdaje, że jeszcze niejeden dostanie po oczach tylnymi światłami :naughty: :naughty: :naughty:

nie przejmuj się-też lobię to uczucie, tylko jest jedno ale-trzeba uważnie dobierać "przeciwników", no chyba ,że dokładnie wiesz, co ma pod maską, inaczej poczujesz ukłucie w okolicach ambicji :wink4:

potem dojdziesz do wniosku, że jednak na świecie są szybsze auta i mocy w aucie -będziesz używać do szybszych manewrów :decayed: albo zaczniesz zbierać pieniądze na droższe klamoty i zaczniesz celować większe moce, ale wtedy takie auto nie będzie miało niewiele wspólnego z wypadem po bułki, no chyba, że żonie tak się będziesz tłumaczyć... :decayed: he he

Opublikowano

Kupuj od razu GTRS, po co 50 razy jeździć na hamownię. :naughty: Ile płacisz za nową K03s?

Opublikowano

Ile płacisz za nową K03s?

Całą nową, nie mam pojęcia, jak chcesz mogę się dowiedzieć. Teraz mam do sprzedania Nową-Używaną za 1300zł, czyli nowa kora oryginał, nowy pełny wirnik melett, nowe koło kompresji oryginał, nowy kompletny zestaw naprawczy melett, siłownik używany oryginał, muszla używka w jednym miejscu na wylocie pęknięta na wzmocnieniu wewnętrznym, czyli bez problemowa i obudowa koła kompresji używana.

tylko jest jedno ale-trzeba uważnie dobierać "przeciwników", no chyba ,że dokładnie wiesz, co ma pod maską, inaczej poczujesz ukłucie w okolicach ambicji :wink4

Ja już nie raz dostałem baty mając słabsze auta i pewnie nie raz dostane mając te, generalnie nigdy nie wybieram słabszych przeciwników, chyba że ktoś jest perfidnie bezczelny, ale to wszystko na mnie działa pozytywnie. Generalnie to był jeden wielki fart że kupiłem moją audiczkę i w zasadzie tylko po to żeby zimą wreszcie dało się jakoś jeździć pomimo tego, że mieszkam w ponad 300000 wiosce gdzie przez całą zimę pług przejedzie 3 razy a sąsiedzi wywalają śnieg na ulice i mam pod domem 10cm koleiny. A jak by mi się już chciało komuś dobrze dokopać to pakuje swoje 4litery do EVO_X kumpla po dość grubym dłubnięciu i tylko wtedy jest zawsze jeden problem; BRAK PRZECIWNIKÓW :> Dlatego jak umodzę już swojego to z tyłu zostanie tylko napis 1,6 :decayed: :decayed: :decayed: :decayed: bo wtedy nawet jak dostane baty to i tak ten co mi wlał bedzie się zastanawiać CO TO ZA 1,6 :decayed: :decayed: :decayed: a dla wszystkiego zamontuje na drucie pod tylnym zderzakiem zawór tankowania podtlenku-LPG :naughty:

Opublikowano

Zacznij też myśleć o takim patencie co się "Sachs Racing" nazywa (ewentualnie Helix, a w ostateczności Radzikowski) bo przy 380NM to seria nawet bez strzałów będzie imo przy upalaniu śmierdziała i padnie po 30 kilometrach

ja mam ~365 NM / 300ps-i powiem Ci że okładzina organiczna + docisk wzmocniony o ~60% dają radę "na styk" - jeden/dwa strzały wytrzymuje, później zaczyna pachnieć

Nie lepiej zejść niżej z niutonami ? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...