Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziś K03s, niedługo mutant BV5S+/K03S :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, sam sobie odpier**liłem taka lipe że tylko :facepalm: i nic więcej. Wczesniej mi podbierał olej jak go kupiłem, po zrobieniu silnika mniej a chłopakom wszystkie 1,8T które robiłem przestały brać po zrobieniu, max 0,5 litra 5w50 na LPG na 10000km. Wstyd się nawet przyznać, ale............. trzeba umieć się przyznac do porażki, wiedza wyuczona nie stracona panowie. Jak wymieniałem pierścionki założyłem takie same jak były, a tam były od 1,6 silnika :/ dopiero rano sie skleiłem ze to nie mozliwe żeby tak pofalowało pierscienie i pomierzyłem sobie je i rowki pod tłoki i się załamałem. Wsadziłem 1,2/1,5/2,0 zamiast 1,5/1,75/2,0 :decayed: wyjąłem reszte tłoków, pierscionki idealne ale denka w nagrze i płaszcz ogniowy cały też osmalony tak jak było wczesniej. Wtedy mnie zdziwiło czemu one były juz wymieniane, ale huk mysle wyjąłem to wymieniam panewki i pierscienie won. Pomierzyłem, zamówiłem, założyłem i teraz mam znowu powtórke z rozrywki.

Opublikowano

Człowiek uczy się na błędach, mam nadzieję że szybko uruchomisz engine i wykrzesasz z niego wiele koni. Temat czytam od dawna, jest wiele kontrowersyjnych opini, ale ja czekam na efekt końcowy, oby zaskoczył wszystkich :hi:

Opublikowano

Powiem tak: mam dwie wiadomości jedną za***ista drugą wcale :) za***ista jest taka że silnik odpalił i pracuje za***iście, a druga to taka że urwało mi chyba wirnik w turbinie bo stanęła kołkiem jak po nagrzaniu przegazowałem ją trochę, zdziwiło mnie cholernie że zagwizdała jak wstawała, za drugim tak jakby przydusiło lekko silnik, a za trzecim usłyszałem tylko: klink i juz suszarka przestała dmuchać :) musi teraz engine ostygnąć i zobacze co jej sie qwa stało. Pare fotek z kolejnego dużego grzebania

Zdj_cie0579.jpg

Zdj_cie0580.jpg

Zdj_cie0581.jpg

Zdj_cie0582.jpg

Zdj_cie0583.jpg

Zdj_cie0586.jpg

Opublikowano

Która turbina padła? K03s ? Padła od timpa?

Opublikowano
Która turbina padła? K03s ? Padła od timpa?

ze spociku własnie wróciłem a silnik jeszcze ciepły :D Tak, K03S; rano wyjme suszarke, Podejrzewam coś zupełnie innego, jak odpaliłem po pierwszsym zdjeciu głowicy to zadyme walił jak trabant albo i gorzej, je se go pare razy przygazowałem coś mi się zdaje że wwaliło troche oleju w suszarke pod wirnik i zrobiło tam klajstroasfaltospawik jak go zgasiłem, a jak se go odpaliłem teraz nie patrzyłem czy suaszarka luźno kręci, zanim się nagrzał te 20 minut na jałowym to zdażyło tam przyspawać wirnik, jak że go przygazował to pewno ukreciło wirnik i po wszystkim :decayed: nosz qr** gorzej jak baba z okresem :D, pewnie zazdrosna że wczoraj cały dzionek robiłem sleepera a nie ją, bo przód w przód stały i strzeliła focha pewno :)

Opublikowano

W którym miejscu podwieszasz silnik przy takim "remonciku" ? W sensie, zrzucic trzeba glowice na ktorej sa wieszaki do podwieszania silnika prawda, ale zdjac trzeba tez miske - tym samym opuscic belke na ktorej moglby trzymac sie silnik. jak to utrzymac w aucie ze zdjecia miska i glowica? ;D

Opublikowano

Nie kumam, to pojechales z rozwalona turbina na spota ? :)

Opublikowano

Czas operacyjny wyjecia suszarki 17minut :decayed: No i jest winowajca, j**any w d*pę klient, któremu zachciało się podowcipkować, ale kretyn nie zauważył że u mnie monitoring na warsztacie. Tak czułem ęe to cwaniaczek bo do płacenia to ostatni i w c**j wywodów sadził. Patrzcie co mi wrzucił do turbiny jak wyszedłem po papiery do biura.

Zdj_cie0587.jpg

na jego szczęście nie widać jak wrzuca nakrętkę do turbiny ale widać jak ja bierze z wózka warsztatowego i wsadza łeb pod maskę, bo nakrętka M8 zagniatana jest tylko jedna w tym silniku, i została spowrotem zamontowana tam gdzie ma być, a ta wiem gdzie leżała i teraz jej tam nie ma. Teraz ja mu zrobię taki dowcip, że zwieracz mu puści expresem w niedalekim czasie :kox: i ciekawi mnie czy dojdzie co mu sie stało :D a tak wygląda wirnik po spotkaniu z nakrętką

Zdj_cie0588.jpg

Zdj_cie0589.jpg

Nowy wirniczek już założony, jutro rano na wyważarke i ogień :D

Zdj_cie0590.jpg

---------- Post dopisany at 12:45 ---------- Poprzedni post napisany at 12:43 ----------

Nie kumam, to pojechales z rozwalona turbina na spota ? :)

NIe no co ty :D Omen po mnie przyjechał sleeperkiem i pojechaliśmy razem :D Moja Audi stała w garaż i stygła bo ona z pół godziny chodziła na jałowym żeby sie pierscionki poukładały, a jak wróciłem to silnik jeszcze był ciepły :)

---------- Post dopisany at 12:48 ---------- Poprzedni post napisany at 12:45 ----------

W którym miejscu podwieszasz silnik przy takim "remonciku" ? W sensie, zrzucic trzeba glowice na ktorej sa wieszaki do podwieszania silnika prawda, ale zdjac trzeba tez miske - tym samym opuscic belke na ktorej moglby trzymac sie silnik. jak to utrzymac w aucie ze zdjecia miska i glowica? ;D

Na zdjeciu tego nie widac, ale stawiasz trawers na błotniki, wkresasz starą srube głowicy miedzy 2 i 3 cylinder i podwieszasz na łancuchu i śrubie wieszakowej, na drugiej fotce to troche widac, i wtedy z dółu wywalasz wszystko

Opublikowano

daj tego goscia do mnie, ogolimy mu fujare palnikiem a brzeszczotem wytniemy jaja

co za quuu....stwo :facepalm:

Opublikowano

troche z nie mojej beczki :D sleeper po dzisiajszych korektach u mistrza Zaprzalskiego, dalej sie nie da narazie bo zapłony juz mocno cofa, a dopiero 1,3bara. Może sie odpręzy kapkie w niedlugim czasie i zobaczymi co to bedzie :)

omen_dograny.jpg

Opublikowano

Jest moc ! A temu klientowi to mam nadzieje że zwieracze puszczą szybko , bo za taką akcje powinien ciężko odpokutować :shock3:

Opublikowano

No i byli na hamowni :) Moge powiedziec tylko jedno: nie miałem pojecia że w tak prosty sposób można narobić cukierków na rolkach!!!!! Było troche teorii i praktyki i powiem jedno, od dziś w żadne kreski nie wierze, bo to czysto teoretyczne liczby są tylko, uzyskanie wyników rzeczywistych to nie takie hop siup i w zyciu nie miałem pojecia że cisnienie w oponach robi taką makabryczna wprost różnice. U mnie w zaleznosci jakie właczysz wygładzania korekcje i całą inna reszte jest od 193 do 242KM. Za to TINP robi robote :) do samej odcinki moc rośnie a moment prawie poziomy. Tu sa dwa filmiki, jeden hamownia, drugi testy drogowe.

---------- Post dopisany at 23:57 ---------- Poprzedni post napisany at 23:54 ----------

Opublikowano

idzie jak swinia w pomidory :)

Opublikowano

Co to za pedalsko-arabska muzyczka ??? :grin:

Opublikowano

Idzie ładnie :)

by the way.. kalkulatorem nagrywales ? :D

Opublikowano
idzie jak swinia w pomidory :)

idzie jak dzik w maliny :)

a tak na poważnie to widze, ze masz zatankowane 3/4 baku. Miałeś kogos na pokładzie czy sam jechałeś? Widać ok 7s do setki.

Opublikowano
Co to za pedalsko-arabska muzyczka ??? :grin:

Radio Jard Białystok, oni po nocy to różne szaleństwa puszczają :grin:

Opublikowano

Tez chce to co oni palą :grin:

Opublikowano
ile to ma ps,szalu jakos nie ma

to tak dla jasności, boost 0,6bara, waga własna jakieś 1680-1690kg + ja, a do ułomków to ja się nie zaliczam raczej, także jakieś 1800kg, quattro, laczyk 225/40/18 i przekłamanie licznika 1,2% zawyżone. A może którego razu jak Mistrz Zaprzalski bedzie miał czas i ochote to zobaczymy co Dynomet pokaże. Ja tam od wczoraj do kresek podchodze bardzo sceptycznie, bo to nie kreski jadą tylko samochód. Obstawiam jakieś 220KM+ i pod 300Nm

---------- Post dopisany at 23:15 ---------- Poprzedni post napisany at 23:08 ----------

Idzie ładnie :)

by the way.. kalkulatorem nagrywales ? :D

W sumie to prawie jak kalkulator, jedyny telefon który wytrzymał u mnie w warsztacie dłuzej niż 3 miesiące, bo ten ma prawie dwa lata, Samsung Solid B2710 całe 2.0MegaPixla tam sie produkuje z mikrofonem chyba od "rudego" z 4Pancernych :)

---------- Post dopisany 18-10-2013 at 21:16 ---------- Poprzedni post napisany 16-10-2013 at 23:15 ----------

Pierwsze hamowanie z wtorku, własnie dostałem :) ależ Damian to dowcipniś :) Mówiłe mu że to benza a nie rasowane TDI :kox: 0,6 bara z peakiem do 0,8 i powłączane korekty któreś. Chyba sam pojade jutro do niego w dzień i pozrzucam sobie wszystkie hamowania

moj_wykres_209_KM.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...