McGiver Opublikowano 1 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2014 Jak się maja wymiary 2080 do BV50? 43mm in / 56-60mm ex BV50 3,0 TDI 45mm in / 56-60 ex mazda MPS 46,5mm in / 56-60 ex audi TTRS 41mm in / 50-54 ex 2080
wampir Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 a jak się nazywa koło kompresji od 2.7tdi i jaki ma rozmiar?
McGiver Opublikowano 1 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2014 a jak się nazywa koło kompresji od 2.7tdi i jaki ma rozmiar? w 2,7TDI jest koło 2080 własnie
wampir Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Myslalem, ze to koło z k03 TFSI... tak mi gdzies na googlu podpowiedziało...
McGiver Opublikowano 8 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2014 Myslalem, ze to koło z k03 TFSI... tak mi gdzies na googlu podpowiedziało... to ci dobrze podpowiedziało bo koło w 2,0tfsi K03 i 2,7tdi BV50 jest takie same ---------- Post dopisany 08-06-2014 at 09:32 ---------- Poprzedni post napisany 01-06-2014 at 23:18 ---------- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM z wczoraj wieczora 3 ostatnie na LPG, z II i z III do IV, tak na szybko zrobione hamulec choć raz sie dobrze nagrzał przynajmniej
Awra Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Pisałem do Ciebie smsa wczoraj Temat jest za gruby jak dla mnie
pioteros Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Myslalem, ze to koło z k03 TFSI... tak mi gdzies na googlu podpowiedziało... to ci dobrze podpowiedziało bo koło w 2,0tfsi K03 i 2,7tdi BV50 jest takie same ---------- Post dopisany 08-06-2014 at 09:32 ---------- Poprzedni post napisany 01-06-2014 at 23:18 ---------- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM z wczoraj wieczora 3 ostatnie na LPG, z II i z III do IV, tak na szybko zrobione hamulec choć raz sie dobrze nagrzał przynajmniej fajnie wygladaja te cyferki, tyle by mi w zupelnosci wystarczylo
McGiver Opublikowano 8 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2014 Myslalem, ze to koło z k03 TFSI... tak mi gdzies na googlu podpowiedziało... to ci dobrze podpowiedziało bo koło w 2,0tfsi K03 i 2,7tdi BV50 jest takie same ---------- Post dopisany 08-06-2014 at 09:32 ---------- Poprzedni post napisany 01-06-2014 at 23:18 ---------- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM z wczoraj wieczora 3 ostatnie na LPG, z II i z III do IV, tak na szybko zrobione hamulec choć raz sie dobrze nagrzał przynajmniej fajnie wygladaja te cyferki, tyle by mi w zupelnosci wystarczylo to jest wszytsko na seryjnej k03s zaraz laze w garaz i pakuje cały setup na czerwonej loszce do jutra wieczor może skoncze ---------- Post dopisany at 23:41 ---------- Poprzedni post napisany at 15:42 ---------- powoli idziemy z koksem przymiarka i regulacja + kombinacje porównanie zamontowana jutro ciąg dalszy
Imhotet Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 masakra dobra suszara.. Btw skoro sprzedajesz lalke to po co ładujesz ten setup ? ktoś sobie zażyczył czy z czystej ciekawości ?
McGiver Opublikowano 9 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2014 masakra dobra suszara.. Btw skoro sprzedajesz lalke to po co ładujesz ten setup ? ktoś sobie zażyczył czy z czystej ciekawości ? Tak naprawde to miała być tylko wymiana pompy wspomy bo powoli się sonczyła na ośce, ale jak już rozebrałem przód to wreszcie znalazła się okazja żeby załozyć czerwone bydle a przy okazji fmicka i chłodnice oleju a sprzedawać nie musze, bedzie chetny to sie sprzeda, a narazie upgrade stage2 inprogressssssss może wreszcie do blacharza zaprowadze jak już takie święto w garażu
wampir Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Jarek zmienia zdanie 1000x na minute Ja mam tylko do Ciebie prośbę abyś obiecał się nie wk***ić przy ewentualnym fuckupie (tfu tfu oby sie nie zdarzył) tylko szedł dalej i pokazał te +250KM. Rzecz jasna czekamy na logi:) PS: ten poprzedni wynik był na zwykłej k03s? Przepływke masz sprawną bo nie widziałem jeszcze +190g/s z 0,8 bara przy 6000obr
Imhotet Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Jarek juz pokazywał podobne logi na k03s.. to sprawka tego tajemnego TINPa
McGiver Opublikowano 9 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2014 Jarek zmienia zdanie 1000x na minute Ja mam tylko do Ciebie prośbę abyś obiecał się nie wk***ić przy ewentualnym fuckupie (tfu tfu oby sie nie zdarzył) tylko szedł dalej i pokazał te +250KM. Rzecz jasna czekamy na logi:) PS: ten poprzedni wynik był na zwykłej k03s? Przepływke masz sprawną bo nie widziałem jeszcze +190g/s z 0,8 bara przy 6000obr przepływka ori serwis A oprócz TINPa sa jeszcze dwie przeróbki zrobione na które nikt nigdy nie zwrócił uwagi w zasadzie, ale to już inna bajka A +250KM to bedzie na dniach jak muszla nie spłynie albo nie popęka. W sumie to na tej szło zrobić te 250KM+ ale suszarki mi szkoda było bo to nówka złożona, jak zresztą wiecie tak na 0,9-0,95 bara by się ją docisnęło i lekkie 250KM by wyszło, ale to już bardzo ostro chokelinekritik i łozysko oporowe zaczyna spawać :/. najlepsze jest to że to wszystko na swieczkach z RS4 B5 Boschoskich a nie F5DPOR i pewno dlatego te cofania zapłonów :/ ---------- Post dopisany at 09:21 ---------- Poprzedni post napisany at 09:06 ---------- Jarek juz pokazywał podobne logi na k03s.. to sprawka tego tajemnego TINPa Imho tinp tinpem mnie bardziej interesuje niut żeby tą krówke było czym napedzać dobrze z miejsca na tej suszarce to 400Niutonsów jak najbardziej realne do osiagniecia, jeszcze fazatorem sie poderguluje wstawanie i bedzie wogóle miodzio jak korb nie powygina :):)
Imhotet Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Z tego co słyszałem to jak posterujesz wariatorem to turbo wstaje od 1800 rpm, bede miał może u siebie niedlugo to pokaże logi. Tylko sie uporam z cieknacym spływem oleju bo juz 2 raz mi olej kapie (uszczelka ori...) A żeby mieć nutka to na tej k03s musisz niestety wiecej dmuchnąć z dołu, ale przecież Ty to wiesz o jakich dwoch rzeczach mówisz odnośnie setupu..? dalej masz tam stokera.. ? Jeszcze wałki z ADRa moga coś dawac..
McGiver Opublikowano 9 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2014 A żeby mieć nutka to na tej k03s musisz niestety wiecej dmuchnąć z dołu, ale przecież Ty to wiesz o jakich dwoch rzeczach mówisz odnośnie setupu..? dalej masz tam stokera.. ? Jeszcze wałki z ADRa moga coś dawac.. strokera to tam nie ma, ale miał być do momentu jak skleiłem sie że blok AWT nie pasi jednak do B6 :/ a to czerwone COŚ to jakieś lekkie 1,5bara dmucha prawdopodobnie okolice 2,0barów są dostepne, jak wirnika nie urwie muszla w suszarce to grubo dostanie celsjuszami i paskalami no ciekawe ile przepcha W głowie już mam nowy projekt biturbo
wampir Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Robiles dzisiaj logi? Jaki miałeś IAT w taki upał?
McGiver Opublikowano 10 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2014 Robiles dzisiaj logi? Jaki miałeś IAT w taki upał? jeszcze nie skonczyłem składac nawet przerobienie TIPa pod ta czerwoną loche to była masakra, wszystko upchane jak w kondonie ze 20 razy demont, zamont , ciecie sawanie dopasowywanie, ale juz wsio siedzi na miejscu w dolocie. teraz musze wyspawac rurę od turbo do icka, podpiąć chłodnice oleju, chłodnice wspomy, może założyc dokładke przód S-line bo nie wiem czy icek w tą wejdzie i poskładac wszystko spowrotem do kupy
soul87 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 z ciekawosci, czego AWT nie wchodzi do b6?
McGiver Opublikowano 10 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2014 z ciekawosci, czego AWT nie wchodzi do b6? gniazdo obudowy termostatu w bloku jest inne :/na upartego da sie to przerobic ale jak blok goły a nie zmonowany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się