Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziś K03s, niedługo mutant BV5S+/K03S :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak się maja wymiary 2080 do BV50?

43mm in / 56-60mm ex BV50 3,0 TDI

45mm in / 56-60 ex mazda MPS

46,5mm in / 56-60 ex audi TTRS

41mm in / 50-54 ex 2080

Opublikowano

a jak się nazywa koło kompresji od 2.7tdi i jaki ma rozmiar?

Opublikowano
a jak się nazywa koło kompresji od 2.7tdi i jaki ma rozmiar?

w 2,7TDI jest koło 2080 własnie :)

Opublikowano

Myslalem, ze to koło z k03 TFSI... tak mi gdzies na googlu podpowiedziało...

Opublikowano
Myslalem, ze to koło z k03 TFSI... tak mi gdzies na googlu podpowiedziało...

to ci dobrze podpowiedziało :) bo koło w 2,0tfsi K03 i 2,7tdi BV50 jest takie same :)

---------- Post dopisany 08-06-2014 at 09:32 ---------- Poprzedni post napisany 01-06-2014 at 23:18 ----------

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM z wczoraj wieczora :) 3 ostatnie na LPG, z II i z III do IV, tak na szybko zrobione :) hamulec choć raz sie dobrze nagrzał przynajmniej :)

Opublikowano

Pisałem do Ciebie smsa wczoraj :decayed: Temat jest za gruby jak dla mnie :grin:

Opublikowano
Myslalem, ze to koło z k03 TFSI... tak mi gdzies na googlu podpowiedziało...

to ci dobrze podpowiedziało :) bo koło w 2,0tfsi K03 i 2,7tdi BV50 jest takie same :)

---------- Post dopisany 08-06-2014 at 09:32 ---------- Poprzedni post napisany 01-06-2014 at 23:18 ----------

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM z wczoraj wieczora :) 3 ostatnie na LPG, z II i z III do IV, tak na szybko zrobione :) hamulec choć raz sie dobrze nagrzał przynajmniej :)

fajnie wygladaja te cyferki, tyle by mi w zupelnosci wystarczylo :)

Opublikowano
Myslalem, ze to koło z k03 TFSI... tak mi gdzies na googlu podpowiedziało...

to ci dobrze podpowiedziało :) bo koło w 2,0tfsi K03 i 2,7tdi BV50 jest takie same :)

---------- Post dopisany 08-06-2014 at 09:32 ---------- Poprzedni post napisany 01-06-2014 at 23:18 ----------

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM z wczoraj wieczora :) 3 ostatnie na LPG, z II i z III do IV, tak na szybko zrobione :) hamulec choć raz sie dobrze nagrzał przynajmniej :)

fajnie wygladaja te cyferki, tyle by mi w zupelnosci wystarczylo :)

to jest wszytsko na seryjnej k03s :) zaraz laze w garaz i pakuje cały setup na czerwonej loszce :) do jutra wieczor może skoncze :)

---------- Post dopisany at 23:41 ---------- Poprzedni post napisany at 15:42 ----------

powoli idziemy z koksem :) przymiarka i regulacja + kombinacje :)

Zdj_cie0813.jpg

Zdj_cie0814.jpg

Zdj_cie0817.jpg

porównanie

Zdj_cie0819.jpg

zamontowana

Zdj_cie0820.jpg

Zdj_cie0821.jpg

jutro ciąg dalszy :)

Opublikowano

masakra dobra suszara.. Btw skoro sprzedajesz lalke to po co ładujesz ten setup ? ktoś sobie zażyczył czy z czystej ciekawości ? :)

Opublikowano
masakra dobra suszara.. Btw skoro sprzedajesz lalke to po co ładujesz ten setup ? ktoś sobie zażyczył czy z czystej ciekawości ? :)

Tak naprawde to miała być tylko wymiana pompy wspomy bo powoli się sonczyła na ośce, ale jak już rozebrałem przód to wreszcie znalazła się okazja żeby załozyć czerwone bydle :) a przy okazji fmicka i chłodnice oleju :) a sprzedawać nie musze, bedzie chetny to sie sprzeda, a narazie upgrade stage2 inprogressssssss :) może wreszcie do blacharza zaprowadze jak już takie święto w garażu :)

Opublikowano

Jarek zmienia zdanie 1000x na minute ;)

Ja mam tylko do Ciebie prośbę abyś obiecał się nie wk***ić przy ewentualnym fuckupie (tfu tfu oby sie nie zdarzył) tylko szedł dalej i pokazał te +250KM.

Rzecz jasna czekamy na logi:)

PS: ten poprzedni wynik był na zwykłej k03s? Przepływke masz sprawną bo nie widziałem jeszcze +190g/s z 0,8 bara przy 6000obr

Opublikowano

Jarek juz pokazywał podobne logi na k03s.. to sprawka tego tajemnego TINPa :)

Opublikowano
Jarek zmienia zdanie 1000x na minute ;)

Ja mam tylko do Ciebie prośbę abyś obiecał się nie wk***ić przy ewentualnym fuckupie (tfu tfu oby sie nie zdarzył) tylko szedł dalej i pokazał te +250KM.

Rzecz jasna czekamy na logi:)

PS: ten poprzedni wynik był na zwykłej k03s? Przepływke masz sprawną bo nie widziałem jeszcze +190g/s z 0,8 bara przy 6000obr

przepływka ori serwis :) A oprócz TINPa sa jeszcze dwie przeróbki zrobione na które nikt nigdy nie zwrócił uwagi w zasadzie, ale to już inna bajka :) A +250KM to bedzie na dniach jak muszla nie spłynie albo nie popęka. W sumie to na tej szło zrobić te 250KM+ ale suszarki mi szkoda było bo to nówka złożona, jak zresztą wiecie :) tak na 0,9-0,95 bara by się ją docisnęło i lekkie 250KM by wyszło, ale to już bardzo ostro chokelinekritik i łozysko oporowe zaczyna spawać :/. najlepsze jest to że to wszystko na swieczkach z RS4 B5 Boschoskich a nie F5DPOR i pewno dlatego te cofania zapłonów :/

Zdj_cie0815.jpg

---------- Post dopisany at 09:21 ---------- Poprzedni post napisany at 09:06 ----------

Jarek juz pokazywał podobne logi na k03s.. to sprawka tego tajemnego TINPa :)

Imho :) tinp tinpem mnie bardziej interesuje niut żeby tą krówke było czym napedzać dobrze z miejsca :) na tej suszarce to 400Niutonsów jak najbardziej realne do osiagniecia, jeszcze fazatorem sie poderguluje wstawanie i bedzie wogóle miodzio :) jak korb nie powygina :):):):)

Opublikowano

Jestem w sobotę :kox:

Opublikowano

Z tego co słyszałem to jak posterujesz wariatorem to turbo wstaje od 1800 rpm, bede miał może u siebie niedlugo to pokaże logi. Tylko sie uporam z cieknacym spływem oleju bo juz 2 raz mi olej kapie (uszczelka ori...)

A żeby mieć nutka to na tej k03s musisz niestety wiecej dmuchnąć z dołu, ale przecież Ty to wiesz :)

o jakich dwoch rzeczach mówisz odnośnie setupu..? dalej masz tam stokera.. ? Jeszcze wałki z ADRa moga coś dawac..

Opublikowano

A żeby mieć nutka to na tej k03s musisz niestety wiecej dmuchnąć z dołu, ale przecież Ty to wiesz :)

o jakich dwoch rzeczach mówisz odnośnie setupu..? dalej masz tam stokera.. ? Jeszcze wałki z ADRa moga coś dawac..

strokera to tam nie ma, ale miał być do momentu jak skleiłem sie że blok AWT nie pasi jednak do B6 :/ a to czerwone COŚ to jakieś lekkie 1,5bara dmucha :) prawdopodobnie okolice 2,0barów są dostepne, jak wirnika nie urwie :) muszla w suszarce to grubo dostanie celsjuszami i paskalami :) no ciekawe ile przepcha :)

W głowie już mam nowy projekt biturbo :)

Opublikowano

Robiles dzisiaj logi? Jaki miałeś IAT w taki upał?

Opublikowano
Robiles dzisiaj logi? Jaki miałeś IAT w taki upał?

jeszcze nie skonczyłem składac nawet :) przerobienie TIPa pod ta czerwoną loche to była masakra, wszystko upchane jak w kondonie :) ze 20 razy demont, zamont , ciecie sawanie dopasowywanie, ale juz wsio siedzi na miejscu w dolocie. teraz musze wyspawac rurę od turbo do icka, podpiąć chłodnice oleju, chłodnice wspomy, może założyc dokładke przód S-line bo nie wiem czy icek w tą wejdzie i poskładac wszystko spowrotem do kupy :)

Opublikowano

z ciekawosci, czego AWT nie wchodzi do b6?

Opublikowano
z ciekawosci, czego AWT nie wchodzi do b6?

gniazdo obudowy termostatu w bloku jest inne :/na upartego da sie to przerobic ale jak blok goły a nie zmonowany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...