Dev Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 nie robiłby z tego zagadki gdyby wyszła bieda
McGiver Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2015 350/500 Devciu to jest stroker na 2,0 a nie na 2,3
Dev Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) dobra, dobra, dawaj cyferki Edytowane 4 Stycznia 2015 przez Dev
McGiver Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2015 obstawiam 320/440 widac odrazu kto na matmie i fizie więcej siedział niż na religii powiem ci że bardzo sie blisko wstrzeliłes, a nawet suma cyferek sie zgadza
Dev Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 czyli przy overbooscie bedzie tyle co napisałem
McGiver Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2015 dobra, dobra, dawaj cyferki po usrednieniu kilku pomiarów wyszło jakies 330KM/430Nm
Dev Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 straszna bieda Ci powiem a tak z ciekawosci sie zapytam pakował ktos już R5-ke do A4 ????
McGiver Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2015 czyli przy overbooscie bedzie tyle co napisałem ja celuje finalnie na tym setupie , to granica przepuszczalności muszli wypluje jakies 370-380KM/ około 500Nm, ale wszystko bedzie wiadomo dopiero po pomiarach Bp
Imhotet Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 tylko 430 ? przecie dół zakuty doj**cie boosta
McGiver Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) straszna bieda Ci powiem a tak z ciekawosci sie zapytam pakował ktos już R5-ke do A4 ???? :D :D bieda nie bieda, ale odjeżdża ładnie o R5 jeszcze nie słyszałem w a4, ale to pewno kwestia czasu tylko u nas jak u nas ale za kałużo to tam pewno kombinujo tylko 430 ? przecie dół zakuty doj**cie boosta WG ma za miekką spręzyne ( w sumie załozoną do testów, miała ogarniac od 0,8bara, ale wyszło to tylko teoretycznie, nie daje rady wiecej utrzymac poprostu), we wtorek bede miał springa takiego co mam u siebie załozonego i wtedy bedzie można dmuchac nawet i 2.0 bary Imho uwierz mi że te 430niuta w ośce i tak sponiewiera tym autkiem konkretnie, a fazator dalej nie włączony Edytowane 4 Stycznia 2015 przez McGiver
marcindlug Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 straszna bieda Ci powiem a tak z ciekawosci sie zapytam pakował ktos już R5-ke do A4 ???? widzialem a4 z 2.2 pod maska ale tam byla mega rzezba - m.in. caly pas przedni custom
McGiver Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2015 widzialem a4 z 2.2 pod maska ale tam byla mega rzezba - m.in. caly pas przedni custom też tą widziałem, ostry zapierdalacz z niej, myślałem że dla devcia chodziło o nowe 2,5 R5
marcindlug Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Przeciez to to samo tylko z fsi stare 2.2 z przyjemnoscia przyjmuje strokera na ~2.6
Imhotet Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 straszna bieda Ci powiem a tak z ciekawosci sie zapytam pakował ktos już R5-ke do A4 ???? :D :D bieda nie bieda, ale odjeżdża ładnie o R5 jeszcze nie słyszałem w a4, ale to pewno kwestia czasu tylko u nas jak u nas ale za kałużo to tam pewno kombinujo tylko 430 ? przecie dół zakuty doj**cie boosta WG ma za miekką spręzyne ( w sumie załozoną do testów, miała ogarniac od 0,8bara, ale wyszło to tylko teoretycznie, nie daje rady wiecej utrzymac poprostu), we wtorek bede miał springa takiego co mam u siebie załozonego i wtedy bedzie można dmuchac nawet i 2.0 bary Imho uwierz mi że te 430niuta w ośce i tak sponiewiera tym autkiem konkretnie, a fazator dalej nie włączony nie macie w planach przerzucic tego do budy z Q ? z takim niutem próżno trakcji szukac ponizej 4 biegu chyba
pioteros Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 obstawiam 320/440widac odrazu kto na matmie i fizie więcej siedział niż na religii powiem ci że bardzo sie blisko wstrzeliłes, a nawet suma cyferek sie zgadzacoś wygrałem? straszna bieda Ci powiem a tak z ciekawosci sie zapytam pakował ktos już R5-ke do A4 ???? Tomku podobno z r5 jest bieda bo jest za długi, trzeba wyzynas pas przedni bo się chłodnice nie mieszczą ale vr5 w turbo to w dalszym ciągu mój ideał
marcindlug Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 po usrednieniu kilku pomiarów wyszło jakies 330KM/430Nm Przy 1.15b? Ladny wynik z td04! Jestescie juz w okolicy wydajnosci td05. U mnie przy 0.95b jest rowne 300KM
Dev Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 obstawiam 320/440widac odrazu kto na matmie i fizie więcej siedział niż na religii powiem ci że bardzo sie blisko wstrzeliłes, a nawet suma cyferek sie zgadzacoś wygrałem? straszna bieda Ci powiem a tak z ciekawosci sie zapytam pakował ktos już R5-ke do A4 ???? Tomku podobno z r5 jest bieda bo jest za długi, trzeba wyzynas pas przedni bo się chłodnice nie mieszcząale vr5 w turbo to w dalszym ciągu mój ideał wolałbym W8
pioteros Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 w8 to za duży wynalazek dla mnie[emoji14]
McGiver Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) po usrednieniu kilku pomiarów wyszło jakies 330KM/430Nm Przy 1.15b? Ladny wynik z td04! Jestescie juz w okolicy wydajnosci td05. U mnie przy 0.95b jest rowne 300KM Na prototypie omena, co jezdzi w a6 c5 na td04-19T-7.0-12b na 1.0bara wyszło 300KM z malutkim plusem, CR 9,1. U omena musimy pomierzyc Bp i zobaczymy jak to sie tam zapowiada, ale czuje muszlę 11 na wiosne jak ma pęknąć 400KM+ Edytowane 4 Stycznia 2015 przez McGiver
marcindlug Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 A jak peknie to 400 to co dalej? Bo obaj wiemy ze to choroba
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się