Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziś K03s, niedługo mutant BV5S+/K03S :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakby ktoś pytał na przyszłość, korby w BEXie wytrzymują 8500RPM, reszta silnika też :kox: raz napewno, drugi nie bede sprawdzał :D


A jak peknie to 400 to co dalej? Bo obaj wiemy ze to choroba :D

To jest bardziej robione dla setupu , wiedzy, mozliwości takiego silnika i możliwości suszarki. Wiecej nie bedziemy tam robic na bank bo to ni jak sie nie przekłada na sens i logike w aucie typowo streetowym FWD. Ma być wynik bardziej niz dobry i setup który wytrzyma nie 5000km tylko chociaż ze 100000km. to nie jest żadna wojna na kreski czy wyniki "mam pół konia więcej" tylko typowy fan i zabawa :decayed: te autko ma słuzyć generalnie do leczenia cwaniaków i kozaków w furach za +100000PLN :kox: i do jazdy na codzień. Nam chodzi wogóle inny projekt po głowie taki typowy killer, ale to narazie plany.

Opublikowano (edytowane)

zacznijmy moze od tego ze to mnozenie przeplywu i wyliczanie na tej podstawie mocy ma sie nijak do rzeczywistosci po zmianie sprezarki ;) to rozwiazanie ma zastosowanie tylko przy seryjnych gratach

wyjasnij mi pojecie seryjne graty :decayed: twoje td05 jest serją w evo i tam według takiego wyliczania jakoś sie wszystko zgadzaprzeliczając te pi razy oko x1,25. Nas boost nie intersuje licząc moce tylko przepływy, ale głównym wykladnikiemrównania jest tak naprawde CR w stosunku do paliw jakie użyjemy, a za tym idzie afr dla kazdego paliwa i jego mozliwości do spalania stukowego, czyli granice cofania zapłonów. Licząc wszystko czysto teoretycznie dla silnika i seryjnym CR dla turbo(9,0-9,3) i paliwie RON98 zazwyczaj ten przelicznik jest sprawdzalny. Tylko jesli zjawisko macha uniemożliwia wygenerowanie przepływu w takiej 16T na poziomie 274g/s to ja polemizuje z takimi cudami, bo cudów w fizyce nie ma :P Moc to jest równanie fizyczne z wieloma zmiennymi i tyle :hi:

Jarku a przelicznik dla aut wolnossących ?? takich z Cr na poziomie 10 , 11 ... będzie większy zapewne tylko mniej więcej ile

Edytowane przez koziol1172
Opublikowano

Jakby ktoś pytał na przyszłość, korby w BEXie wytrzymują 8500RPM, reszta silnika też :kox: raz napewno, drugi nie bede sprawdzał :D

A jak peknie to 400 to co dalej? Bo obaj wiemy ze to choroba :D

To jest bardziej robione dla setupu , wiedzy, mozliwości takiego silnika i możliwości suszarki. Wiecej nie bedziemy tam robic na bank bo to ni jak sie nie przekłada na sens i logike w aucie typowo streetowym FWD. Ma być wynik bardziej niz dobry i setup który wytrzyma nie 5000km tylko chociaż ze 100000km. to nie jest żadna wojna na kreski czy wyniki "mam pół konia więcej" tylko typowy fan i zabawa :decayed: te autko ma słuzyć generalnie do leczenia cwaniaków i kozaków w furach za +100000PLN :kox: i do jazdy na codzień. Nam chodzi wogóle inny projekt po głowie taki typowy killer, ale to narazie plany.

Za 100000 tyś ?? a jaka to fura za sto tysięcy złotych ?? chyba że zera się pomyliły i miało być milion :P Choć osobiścię wolę mieć brykę za 1 milion zł. :kox:

Opublikowano

Za 100000 tyś ?? a jaka to fura za sto tysięcy złotych ?? chyba że zera się pomyliły i miało być milion :P Choć osobiścię wolę mieć brykę za 1 milion zł. :kox:
napisałem +100000 :wink: bo a4 b5 avant to i tak warstość rynkowa to około 10000 także kompromitacja straszliwa, a że juz nie wspomne o M3 E90 co 3na3 przejazdy poległo :kox:

Jarku a przelicznik dla aut wolnossących ?? takich z Cr na poziomie 10 , 11 ... będzie większy zapewne tylko mniej więcej ile
bedzie wiekszy oczywiście ale nie żadna wielka wartośc, musiałbym policzyc w sumie. Napewno w wolnossaku dogranie zapłonów + lepsze paliwko w doprężonym silniku daje dobre wyniki, najbardziej widac to w Hondach.
Opublikowano

A tak na marginesie....

jak tam mój stroker ????

Opublikowano

yyyyyyyyyyyy :decayed: jest w trakcie gromadzenia czesci :D

Opublikowano

:polew: :polew: :polew:

Oszust jak ich mało :wink:

Opublikowano (edytowane)

Devi cos to za turbine k03s sprzedal koledze do awt passata? przy boscie 1.2 i 0.8 na koncu generuje 196g/s passatem rzuca po drodze jak szmata po podlodze...traci trakcje przy 140 na trojce ;P :kox:

Edytowane przez roman_tyk
Opublikowano

Mała "korekta" na wirniku i zimnej stronie :wink:

Mówiłem ze bedzie pi...da w osce, ale na razie nic oficjalnie nie wiem, nie chwalili sie...

Opublikowano

:polew: :polew: :polew:

Oszust jak ich mało :wink:

Znalazłem już nawet blok na podwórku :D :D :D :D

Opublikowano

Ostatnio jak Ci wysyłałem głowice od ADRa mówiłeś to samo...

Opublikowano

Uuuuuuuu.... nieźle, poprawic trzeba stukowe.

Opublikowano

Ostatnio jak Ci wysyłałem głowice od ADRa mówiłeś to samo...

Ale drugi :decayed: :decayed: :decayed: :decayed: :decayed:

Opublikowano

To chyba Twoj pies bawil sie w archeologa i wykopał go w ogródku :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

To chyba Twoj pies bawil sie w archeologa i wykopał go w ogródku :polew: :polew: :polew:

Jak z nim dobrze pogadam to mi może zakopie te dwa co mam, a na wiosne W8 wykopie :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Opublikowano

Mała "korekta" na wirniku i zimnej stronie :wink:

Mówiłem ze bedzie pi...da w osce, ale na razie nic oficjalnie nie wiem, nie chwalili sie...

Dev czyżbyś podciał łopatki na wydechu ?:) A zimna wieksze koło ? :)

Czy to tajemnica handlowa ?:P

Opublikowano

no to patrzaj co sie dzieje po mojej korekcie:

wstaje 1.1 bara przy 2800obr

http://vaglog.pl/log_198700.html

Dorzuce swoje trzy grosze[emoji1] w tym passacie z tym kompem soft ma tak przeskalowana przeplywke ze pokazuje troche wiecej niz w innych 1.8t, i mozna uzyskac przeplyw w okolicy 180 g na jego seryjnej turbinie [emoji6]
Opublikowano

Mój czort shamowany :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: zgadywać wiele :kox: :kox: :kox:

Opublikowano

ale Twój czy B5?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...