McGiver Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2015 Jakby ktoś pytał na przyszłość, korby w BEXie wytrzymują 8500RPM, reszta silnika też raz napewno, drugi nie bede sprawdzał A jak peknie to 400 to co dalej? Bo obaj wiemy ze to choroba To jest bardziej robione dla setupu , wiedzy, mozliwości takiego silnika i możliwości suszarki. Wiecej nie bedziemy tam robic na bank bo to ni jak sie nie przekłada na sens i logike w aucie typowo streetowym FWD. Ma być wynik bardziej niz dobry i setup który wytrzyma nie 5000km tylko chociaż ze 100000km. to nie jest żadna wojna na kreski czy wyniki "mam pół konia więcej" tylko typowy fan i zabawa te autko ma słuzyć generalnie do leczenia cwaniaków i kozaków w furach za +100000PLN i do jazdy na codzień. Nam chodzi wogóle inny projekt po głowie taki typowy killer, ale to narazie plany.
koziol1172 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) zacznijmy moze od tego ze to mnozenie przeplywu i wyliczanie na tej podstawie mocy ma sie nijak do rzeczywistosci po zmianie sprezarki to rozwiazanie ma zastosowanie tylko przy seryjnych gratach wyjasnij mi pojecie seryjne graty twoje td05 jest serją w evo i tam według takiego wyliczania jakoś sie wszystko zgadzaprzeliczając te pi razy oko x1,25. Nas boost nie intersuje licząc moce tylko przepływy, ale głównym wykladnikiemrównania jest tak naprawde CR w stosunku do paliw jakie użyjemy, a za tym idzie afr dla kazdego paliwa i jego mozliwości do spalania stukowego, czyli granice cofania zapłonów. Licząc wszystko czysto teoretycznie dla silnika i seryjnym CR dla turbo(9,0-9,3) i paliwie RON98 zazwyczaj ten przelicznik jest sprawdzalny. Tylko jesli zjawisko macha uniemożliwia wygenerowanie przepływu w takiej 16T na poziomie 274g/s to ja polemizuje z takimi cudami, bo cudów w fizyce nie ma Moc to jest równanie fizyczne z wieloma zmiennymi i tyle Jarku a przelicznik dla aut wolnossących ?? takich z Cr na poziomie 10 , 11 ... będzie większy zapewne tylko mniej więcej ile Edytowane 4 Stycznia 2015 przez koziol1172
powaguspisz Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Jakby ktoś pytał na przyszłość, korby w BEXie wytrzymują 8500RPM, reszta silnika też raz napewno, drugi nie bede sprawdzał A jak peknie to 400 to co dalej? Bo obaj wiemy ze to choroba To jest bardziej robione dla setupu , wiedzy, mozliwości takiego silnika i możliwości suszarki. Wiecej nie bedziemy tam robic na bank bo to ni jak sie nie przekłada na sens i logike w aucie typowo streetowym FWD. Ma być wynik bardziej niz dobry i setup który wytrzyma nie 5000km tylko chociaż ze 100000km. to nie jest żadna wojna na kreski czy wyniki "mam pół konia więcej" tylko typowy fan i zabawa te autko ma słuzyć generalnie do leczenia cwaniaków i kozaków w furach za +100000PLN i do jazdy na codzień. Nam chodzi wogóle inny projekt po głowie taki typowy killer, ale to narazie plany. Za 100000 tyś ?? a jaka to fura za sto tysięcy złotych ?? chyba że zera się pomyliły i miało być milion Choć osobiścię wolę mieć brykę za 1 milion zł.
McGiver Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2015 Za 100000 tyś ?? a jaka to fura za sto tysięcy złotych ?? chyba że zera się pomyliły i miało być milion Choć osobiścię wolę mieć brykę za 1 milion zł. napisałem +100000 bo a4 b5 avant to i tak warstość rynkowa to około 10000 także kompromitacja straszliwa, a że juz nie wspomne o M3 E90 co 3na3 przejazdy poległo Jarku a przelicznik dla aut wolnossących ?? takich z Cr na poziomie 10 , 11 ... będzie większy zapewne tylko mniej więcej ile bedzie wiekszy oczywiście ale nie żadna wielka wartośc, musiałbym policzyc w sumie. Napewno w wolnossaku dogranie zapłonów + lepsze paliwko w doprężonym silniku daje dobre wyniki, najbardziej widac to w Hondach.
Dev Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 A tak na marginesie.... jak tam mój stroker ????
McGiver Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2015 yyyyyyyyyyyy jest w trakcie gromadzenia czesci
roman_tyk Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) Devi cos to za turbine k03s sprzedal koledze do awt passata? przy boscie 1.2 i 0.8 na koncu generuje 196g/s passatem rzuca po drodze jak szmata po podlodze...traci trakcje przy 140 na trojce ;P Edytowane 4 Stycznia 2015 przez roman_tyk
Dev Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Mała "korekta" na wirniku i zimnej stronie Mówiłem ze bedzie pi...da w osce, ale na razie nic oficjalnie nie wiem, nie chwalili sie...
McGiver Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2015 :polew: Oszust jak ich mało Znalazłem już nawet blok na podwórku :D :D
Dev Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Ostatnio jak Ci wysyłałem głowice od ADRa mówiłeś to samo...
roman_tyk Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 no to patrzaj co sie dzieje po mojej korekcie: wstaje 1.1 bara przy 2800obr http://vaglog.pl/log_198700.html
Dev Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Uuuuuuuu.... nieźle, poprawic trzeba stukowe.
McGiver Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2015 Ostatnio jak Ci wysyłałem głowice od ADRa mówiłeś to samo... Ale drugi :decayed: :decayed:
Dev Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 To chyba Twoj pies bawil sie w archeologa i wykopał go w ogródku :polew:
McGiver Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2015 To chyba Twoj pies bawil sie w archeologa i wykopał go w ogródku :polew: Jak z nim dobrze pogadam to mi może zakopie te dwa co mam, a na wiosne W8 wykopie :grin: :grin: :grin:
Imhotet Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Mała "korekta" na wirniku i zimnej stronie Mówiłem ze bedzie pi...da w osce, ale na razie nic oficjalnie nie wiem, nie chwalili sie... Dev czyżbyś podciał łopatki na wydechu ? A zimna wieksze koło ? Czy to tajemnica handlowa ?
Łukasz13 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 no to patrzaj co sie dzieje po mojej korekcie: wstaje 1.1 bara przy 2800obr http://vaglog.pl/log_198700.html Dorzuce swoje trzy grosze[emoji1] w tym passacie z tym kompem soft ma tak przeskalowana przeplywke ze pokazuje troche wiecej niz w innych 1.8t, i mozna uzyskac przeplyw w okolicy 180 g na jego seryjnej turbinie [emoji6]
McGiver Opublikowano 5 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2015 Mój czort shamowany :banan: :banan: zgadywać wiele :kox:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się