Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AFB] Problem z Audi A4 2,5 TDI proszę o pomoc!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

odepnij kolego przepływke i tak sie sprubuj przejechac mi sie tak poprawilo kupilem nowa i było git, pompe robilem nie dawno i miale troszke inne objawy

Opublikowano

kontrolnie mozna sprawdzic szczelnosc dolotu, ale najprawdopodobniej problem lezy w sterowaniu kierownic spalin w turbinie (sprawdzic: zaworek n75, szczelnosc wezykow, gruszke w turbinie, wydajnocs pompy podcisnienia). Jak skontrolowac powyzsze znajdziesz bez klopotow na forum.

Opublikowano

Dzisiaj już na pewno nie, zostaje mi weekend, bo pracuje... Chyba, że w tygodniu uda mi się jakoś wbić do znajomego na małe trzepanko, to mi przejrzy dokładnie i powie co i jak. Jak będę coś wiedział - dam znać co ją bolało.[br]Dopisany: 17 Maj 2010, 18:47_________________________________________________Pozbyłem się problemu w moim AKNie. :) Membrana w gruszce powiedziała "PAPA". :kox: Po wymianie auto ciągnie "od dołu", no i powyżej 3k obrotów dymka już nie puszcza. :good: Dziękuję wszystkim za rady :)

Opublikowano

:good:

Opublikowano

Dzisiaj już na pewno nie, zostaje mi weekend, bo pracuje... Chyba, że w tygodniu uda mi się jakoś wbić do znajomego na małe trzepanko, to mi przejrzy dokładnie i powie co i jak. Jak będę coś wiedział - dam znać co ją bolało.[br]Dopisany: 17 Maj 2010, 18:47_________________________________________________Pozbyłem się problemu w moim AKNie. :) Membrana w gruszce powiedziała "PAPA". :kox: Po wymianie auto ciągnie "od dołu", no i powyżej 3k obrotów dymka już nie puszcza. :good: Dziękuję wszystkim za rady :)

Możesz dokładnie zapodać info , jaką membrankę w jakiej gruszce? :good::naughty:

jakieś numerki części? :gwizdanie:

Pozdrawiam, mi ostatnio też coś podobnego się dzieje. Korekcje w normie, turbo chyba też.

Opublikowano

przy turbinie (od strony pompy wtryskowej) jest taka 'gruszka' - zwana inaczej: silownikiem cisnieniowym. Nie wystepuje membranka (znajdujaca sie wewnatrz gruszki) jako osobna czesc - jest wraz z obudowa (gruszka + sztanga).

Podobne objawy (samochod zamienia sie 'nagle' w totalnego mula, po czym mu 'przechodzi' i tak cykl sie powtarza) moga byc powodowane przez inne czynniki niz 'sterowanie kierownic spalin'. U kolegi powyzej blad 575 wskazywal na 'okolice cisnienia doladowania', jakie dokladnie blady zapisaly sie w Twoim sterowniku ?

Opublikowano

Powiem tak, autko nie hula więcej niz 160. Zmuliło go. Nie jest to NOTLAUF, po restarcie sytuacja się nie poprawia.

Jeszcze się nie podpinalem pod VAGa. Sprawdzę co i jak i się zgłoszę.

Możliwe, że to pompa jednak. Jak ostatnio VAGowałem to miała korekcje w miarę ok. Na 6 cyl. było -1,56 chyba ale też nie zawsze. Po płukaniu pompy LM do czyszczenia pomp korekcja się poprawiła do -1,2.

Zrobię full logi to będzie można okreslić.

Pozdrawiam.

Opublikowano

No i jak tam kolego, vagowałeś? Logowałeś? Co Ci wypluło? Sam jestem ciekawy, bo może i mnie to kiedyś spotka. A jeśli chodzi o gruszkę, którą wymieniłem, to dokładnie ta część, którą opisał kolega tx-didi. Niestety nr-u części nie posiadam. Opisz logi i co dokładnie dolega Twojej laluni.[br]Dopisany: 29 Maj 2010, 16:29_________________________________________________Taka mała podpowiedź z mojej strony kolego... Znajomy miał ten sam problem - dochodził do 160 i koniec. "Umierał pedał gazu". Podłączył VAGa, wyskoczyły mu błędy 575 i bodajże 18979 (tego drugiego nie jestem pewien czy dokładnie ta wartość, piszę z pamięci). Winna była "odma" (nie wiem, jak to się fachowo nazywa, ale może Ci pomoże). Objawy to tak, jak wyżej: 160km/h i koniec mocy, bądź przy 3k obr/min.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...