odzim Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 kolego jak go doprowadzisz do ładu i składu wtedy zobaczysz czy cena była atrakcyjna , bo jak na razie kupiles 130 asz w którym wymieniony zostal silnik wraz z osprzetem na asv , który i tak nie jezdzi jak powinien , turbo źle ladowało ale ciezko powiedziec czego to bylo pzyczyna , luzy na wirniku zawsze sa jak nie ma obtarc na zimnej stronie to znaczy ze jeszcze bardzo duzo tego luzu nie było
vauxhall95 Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 sory za ot: hehe panownie kto by zmienial z pd na vp?? Taka opcje wykluczam,predzej dokumenty i sciana grodziowa z asz.Niz silnik z ASV
krg1 Opublikowano 20 Października 2011 Autor Opublikowano 20 Października 2011 ok koledzy już wiemy że to przeszczep, turbo zobaczymy jak to poskładam, a co z tą temperaturą i wentylatorami??
odzim Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 ok koledzy już wiemy że to przeszczep, turbo zobaczymy jak to poskładam, a co z tą temperaturą i wentylatorami?? zloguj 01-Engine: 007; 17-Instruments: 003. wstaw tu te logi
vauxhall95 Opublikowano 21 Października 2011 Opublikowano 21 Października 2011 ok koledzy już wiemy że to przeszczep, turbo zobaczymy jak to poskładam, a co z tą temperaturą i wentylatorami?? Sory za OT kolego ty tak lekko o tym mowisz?? Ja bym oddal samochod jakby okazal sie przeszczepem.Co do temperatury w seatach tak jest ze jak swiruje czujnik wlacza sie wentylator.
krg1 Opublikowano 21 Października 2011 Autor Opublikowano 21 Października 2011 Autko to Audi A3 z 2003r , ale jak już pisałem wyżej czy przy odłączonych dwóch czujnikach nadal może się włączać oba wentylatory a na liczniku pokazuje 120 stopni a po chwili jazdy na pół fisie pokazuje że woda wrze. Logi te co kolego pisał zrobię w najbliższym czasie jak tylko złoże te turbo
odzim Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 czy przy odłączonych dwóch czujnikach nadal może się włączać oba wentylatory a na liczniku pokazuje 120 stopni a po chwili jazdy na pół fisie pokazuje że woda wrze. bardzo możliwe ze tak jest- jakies zabezpieczenie - ale nie wiem czy tak jest w kazdym audi a3 po rozpieciu czujnika , jak zrobisz logi to zobaczy sie czy czujnik bedzie do wymiany
vauxhall95 Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 moga sie wlaczyc wentylatory.Podlacz te czujniki i zobacz co sie bedzie dzialo.
marwyk Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 Bardzo często w Audi leci licznik np. po wcześniejszych korektach i nie tylko. Wtedy temp. skacze jak chce nie koniecznie jest taka temperatura silnika jak na liczniku. Podłaćz VAG-a a dowiesz się co prawdę pokazuje, czy wskaźnik czy licznik. Są też testy licznika
krg1 Opublikowano 26 Października 2011 Autor Opublikowano 26 Października 2011 Logi do sprawdzenia co z tą temperatura nie tak, dziś może autko wyprowadzę z garażu to zobaczę jak ta turbina 003 007
odzim Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 masz zrąbany czujnik ten co idzie na zegary , ten od ecu jest ok ,ale ze to jest ten sam czujnik czteropinowy to trzeba go wymienic org 60pln w intercarsie
krg1 Opublikowano 26 Października 2011 Autor Opublikowano 26 Października 2011 a jeśli ten zielony 4 pinowy czujnik był wymieniony to co wtedy? Dodam też że z turbiną nic się nie zmieniło poskręcałem wszystko na nowych uszczelkach, wężyki nowe i nadal tak samo się zachowuje, w według Panów co regenerują turbo to że jest jeszcze dobre jakieś pomysły ?
odzim Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 a jeśli ten zielony 4 pinowy czujnik był wymieniony to co wtedy? Dodam też że z turbiną nic się nie zmieniło poskręcałem wszystko na nowych uszczelkach, wężyki nowe i nadal tak samo się zachowuje, w według Panów co regenerują turbo to że jest jeszcze dobre jakieś pomysły ? a był? bo jak tak to niestety chyba zegary zostaja, jak masz turbo ok ,to musisz nad sterowaniem popracowac , sprawdzic gruszke ,zaworki , pompe vacum jakie podcisnienie daje ect, jak sam widzisz cena auta nie wzieła sie z kosomsu tylko z tego ze jeszcze duzo pracy cie czeka zeby to auto jezdzilo [br]Dopisany: 26 Październik 2011, 22:25_________________________________________________rozpołowiłes ta turbine i ja czysciłes, podłacz na krótko wezyk od pompy vacum bezposrednio pod turbine i daj loga 011 dynamicznego ,a potem podłacz jak były wezyki i podmien zaworki n18 z n75 i tez zrób loga dynamicznego 011 i wstaw tutaj
krg1 Opublikowano 27 Października 2011 Autor Opublikowano 27 Października 2011 czujnik był włożony zielony i taki nowy założyłem, a czy jest możliwość ze może ktoś wcześniej zły założył (bo wiem że jest też taki czujnik ale niebieski) i się dzieją takie rzeczy? a jeśli zegary zepsute to czy one by włączały zaraz po przekręceniu kluczyka oba wentylatory? turbiny nie czyściłem, ale z tej gruszki na turbinie cięgno chodzi w zakresie 2 cm, gdzie się znajduje ta pompa vacum bo szczerze nie wiem co to jest za pompa?
odzim Opublikowano 27 Października 2011 Opublikowano 27 Października 2011 czujnik był włożony zielony i taki nowy założyłem, a czy jest możliwość ze może ktoś wcześniej zły założył (bo wiem że jest też taki czujnik ale niebieski) i się dzieją takie rzeczy? a jeśli zegary zepsute to czy one by włączały zaraz po przekręceniu kluczyka oba wentylatory? turbiny nie czyściłem, ale z tej gruszki na turbinie cięgno chodzi w zakresie 2 cm, gdzie się znajduje ta pompa vacum bo szczerze nie wiem co to jest za pompa? w asv idzie zielony cztery piny , ale tak na powaznie to oddaj moze auto do mechanika
krg1 Opublikowano 31 Października 2011 Autor Opublikowano 31 Października 2011 fajnie jakbym sobie poradził sam z tym turbo i temperatura a jeśli się nie uda to jestem umówiony na czwartek za tydzień, wieczorem wstawię logi te o których pisałeś, ogólnie dzięki za pomoc i zainteresowanie [br]Dopisany: 27 Październik 2011, 16:12_________________________________________________logi z podpiętej pompy vacum bezposrednio pod turbinę logi z zamiany zaworków n18 z n75 z tego co jeszcze zauważyłem to po odpięciu zegarów wentylatory się nie kręcą
Ossek Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 W pierwszym logu turbo powinno wstać duuuużo szybciej. Katalizator jest? W drugim coś chyba źle pospinałeś bo w ogóle nie ma doładowania.
krg1 Opublikowano 31 Października 2011 Autor Opublikowano 31 Października 2011 No właśnie przy pierwszym logu auto bardzo kopciło na czarno jak się dodało gazu, z tym katalizatorem sprawdzę i dam znać a drugi log auto straszny muł ale pospinane było dobrze, no chyba że źle sobie myślę ale wziąłem dwa wężyki z jednego zaworka zmieniłem z wężykami z drugiego.
odzim Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 zamienic zaworki to trzeba miejscami nie da sie tak jak ty to zrobiles ,bo to nie to samo
krg1 Opublikowano 31 Października 2011 Autor Opublikowano 31 Października 2011 Katalizatora brak logi z przestawionych zaworków
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się