piotlek1983 0 Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 zastanawiam sie nad kupnem allroada 2.7 benzyna 2.5 diesel troche strach ...czy to jest dobry wybor jezeli chodzi o gaz? jakie ewentualne ceny montarzu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 adekwatne do samochodu i zależne od marki instalacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeresR32 1 Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 chcesz 2,7bit i nie stac Cie na benzyne? proponuje odpuscic bo naprawy sa kosztowne w tym aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 chcesz 2,7bit i nie stac Cie na benzyne? proponuje odpuscic bo naprawy sa kosztowne w tym aucie tia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotlek1983 0 Opublikowano 22 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 chcesz 2,7bit i nie stac Cie na benzyne? proponuje odpuscic bo naprawy sa kosztowne w tym aucie a proponujesz jakiegos diesla w c5? chyb aza duzego wyboru nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 wolalbym 2.5 tdi ale te nowsze na litere B (chyba byly juz w ostatnim wypuscie c5?) niz zagazowane 2.7bit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotlek1983 0 Opublikowano 22 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 wolalbym 2.5 tdi ale te nowsze na litere B (chyba byly juz w ostatnim wypuscie c5?) niz zagazowane 2.7bit a jezdziles zagazowanym 2.7? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzemo 0 Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 zastanawiam sie nad kupnem allroada 2.7 benzyna 2.5 diesel troche strach ...czy to jest dobry wybor jezeli chodzi o gaz? jakie ewentualne ceny montarzu? Nie zastanawiaj się wcale tylko kupuj i zakładaj lpg. Kumaty gazownik i autko będzie pomykać jak na pb a kasa za montaż się zwróci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeresR32 1 Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 wolalbym 2.5 tdi ale te nowsze na litere B (chyba byly juz w ostatnim wypuscie c5?) niz zagazowane 2.7bit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwo 0 Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 braciak ma 2,7t , 300 KM na lpg. kuzynka ma 2,5tdi V6 (ten stary) wg mnie, osiągi, eksploatacja przemawia zdecydowanie za 2,7. spalanie lpg - miasto 17-19 l; trasa lpg - 14-16 l (140-180km/h). tylko 2,7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicker 0 Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Ja bym brał 2.7 z instalką LR, ludzie śmigają 5.7 HEMI na LR i działa, ale bańki z LPG ogromne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 zastanawiam sie nad kupnem allroada 2.7 benzyna 2.5 diesel troche strach ...czy to jest dobry wybor jezeli chodzi o gaz? jakie ewentualne ceny montarzu? 2.7 w a6 to fajna i wygodna bryczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Kupuj 2,7 i zakładj LPG tylko nie oszczędzaj na gratach i załóż u jakiegos kumatego gazownika a bedziesz jeździł długo i bez awaryjnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeresR32 1 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 :polew: Co Ciebie tak śmieszy ? Silnik do gazu jak każdy inny, żadnych wynalazków w nim nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeresR32 1 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 :polew: Co Ciebie tak śmieszy ? Silnik do gazu jak każdy inny, żadnych wynalazków w nim nie ma. smieszy mnie to ze ktos kupuje takie auto i zaklada gaz, cieniutko :gwizdanie: 911t tez mozna na gaz przerobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soolek 4 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 :polew: Co Ciebie tak śmieszy ? Silnik do gazu jak każdy inny, żadnych wynalazków w nim nie ma. smieszy mnie to ze ktos kupuje takie auto i zaklada gaz, cieniutko :gwizdanie: 911t tez mozna na gaz przerobic Proszę Cię Jakie auto? C5 Allroad wartości 40 tysi (na oko). Żaden luksus, żadna ekstrawagancja czy miliony złotych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Heres, nikt Tobie nie każe zakładać gazu do auta, a Twoja opinia cieniutko czy nie cieniutko jest delikatnie mówiąc nie na miejscu. Tak jak pisze soolek, stary allroad to już żaden luksus i jeżeli koszta pokonania 100 km grają rolę to nie ma co się szczypać tylko gazować. 911 też można na gaz przerobić, tylko z butlą będzie problem, może w schowku za tylnimi siedzeniami da się 40l upchnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeresR32 1 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 allroad moze i stary ale utrzymanie jest dosc kosztowne[br]Dopisany: 10 Listopad 2011, 15:59_________________________________________________ eres, nikt Tobie nie każe zakładać gazu do auta gaz to ja mam w zapalniczce, a do dezla zakladac gaz zreszta niedlugo pojdzie cena w gore i skonczy sie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 wolalbym 2.5 tdi ale te nowsze na litere B (chyba byly juz w ostatnim wypuscie c5?) niz zagazowane 2.7bit a jezdziles zagazowanym 2.7? napisałem to pod kątem kosztów eksploatacyjnych i ewentualnych napraw bo kolega raczej tak rozpatruje wybór tych dwóch, a koszt serwisu 2.5tdi będize na pewno niższy niż 2.7 BiT na LPG w dodatku nie mówie że gaz jest zły nawet do AGB bo sam chciałbym kiedyś mieć coś takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się