dante0018 Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 Witam. Od jakiegoś czasu dłuższego już czasu powtarza sie sytuacja z trybem awaryjnym. Błąd 00575, czyli standard. nieraz wyprzedzam i jest ok, za chwile wyprzedzam znowu 3500 obr i pupa... Za chwile odpale go znowu i jest ok. Za jakiś czas znowu wpadnie w awaryjny... Nie ma określonej reguły. Turbo czyszczone w marcu, kata nie ma. Dynamiczne 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58312.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58314.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58315.html 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58316.html 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58317.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58318.html Statyczne 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58319.html 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58320.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58321.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58322.html 007 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58323.html 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58324.html 023 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58325.html BS 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58326.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58327.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58328.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58329.html Od czasu naprawy EGR zauważyłem mocniejsze kopcenie na zimnym przy obciążeniu... Jak złapie 60 st nie kopci. Od czasu zrobienia logów wymieniłem dwa wtryski( stukały lekko) i zmniejszyłem dawke paliwa.
vauxhall95 Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 czujnik temp paliwa chyba ma dosc
dante0018 Opublikowano 29 Października 2011 Autor Opublikowano 29 Października 2011 Wnosisz to po temp paliwa? Właśnie wiem że wysoka.. Ma to jakiś związek z przeładowaniem?
ciahciah Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 za wysoka temp paliwa, najprawdopodobniej coś złego dzieje się z wtryskami lub pompą, najlepiej sprawdzić wtryski u pompiarza, wadliwe wtryski powodują że auto bardziej dymi i więcej sadzy osiada na turbo, co skutkuje przeładowaniami przepływka zaniża i turbo za wolno wstaje, odczyty z pracy egr pokazują ze jest zator w dolocie lub wydechu, na czym polegało wywalenie katalizatora? szykuj się na czyszczenie kolektora ssącego, wyczyszczenie siateczek w przepływce, wymianie filtra powietrza i paliwa jak stare
dante0018 Opublikowano 29 Października 2011 Autor Opublikowano 29 Października 2011 Damian na temat kolektora ssącego to wiem bo już pisaliśmy o tym w innym moim wątku. :> Tylko wkurza mnie ten tryb awaryjny... i szukam pomysłu co to może byc.. Sztanga chodzi ok a łapie klasycznego notlaufa ale bez żadnej reguły Wtryski dwa wymieniłem bo stukały i jest ciszej. A co do kopcenia to zauważyłem bo mam wypolerowany wydech i kiedyś po pałowaniu sadza się pojawiała na końcówkach a teraz po lekkiej jeździe pare km i jest okopcone. A jeszcze pytanie. w BS 000 w 10 kolumnie jest to masowy przepływ powietrza tak? nie powinna być większa wartość
Sztomel Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 Powinna być większa wartość a jest mała bo przepływka mało mierzy zarówno w 003 jak i w 008 mimo prawidłowego ciśnienia doładowania w 011.
ciahciah Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 Damian na temat kolektora ssącego to wiem bo już pisaliśmy o tym w innym moim wątku. :> Tylko wkurza mnie ten tryb awaryjny... i szukam pomysłu co to może byc.. Jak piszę o kolektorze to nie robię tego bez powodu, turbo dmucha a na samym końcu masz zator w kolektorze ssącym, to sprzyja występowaniu przeładowań, to tylko jedna z przyczyn czemu szaleje doładowanie, dodatkowo widać jak zawalony kolektor powoduje mały przelot powietrza przez przepywkę, jak ogarniesz wszystkie na pewno przestanie przeładowywać no ale jeszcze jest sporo do zrobienia, nie licz na to że zrobisz jedno i będzie cacy. Trzeba ogarnąć wszystko co widać że kuleje.
dante0018 Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Opublikowano 7 Listopada 2011 Kolektor już czysty, wyczyściłem jeszcze siateczki od przepływki. Auto jakby bardziej żwawe, ale co najgorsze notlauf pozostał Czwarty bieg i teraz 3tys obr. i zamula. Wstawiłem sprawny N18 i to samo się dzieje.... Panowie brak mi sił na to...co to jeszcze może byc....
przemik Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Zrob 4 proby 011 i jedną 010... kolejno kazda oddzielnie ?
dante0018 Opublikowano 8 Listopada 2011 Autor Opublikowano 8 Listopada 2011 Zrob 4 proby 011 i jedną 010... kolejno kazda oddzielnie ? To czego szukamy?
Sztomel Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 powodów wchodzenia w tryb awaryjny czyli błędów 00575, 17965 i innych bo z logu 011 dynamicznego jaki zamieściłeś na wstępie to nie wynika - tam turbo pompuje prawidłowo.
dante0018 Opublikowano 8 Listopada 2011 Autor Opublikowano 8 Listopada 2011 Aha...czyli moze byc ze geometria sie przycina...
Sztomel Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 tak jak piszę wcześniej - z pierwszego logu to nie wynika.
dante0018 Opublikowano 8 Listopada 2011 Autor Opublikowano 8 Listopada 2011 Dziś wracając z pracy przegoniłem auto..., później próba na 4 biegu.... i nie było problemu, auto jechało równo od doły do 4 tys... kilka prób i wszystko ok. Postaram się zrobic logi i wrzucę... sam jestem ciekaw jak wszystko teraz wygląda.
spanky Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Dziś wracając z pracy przegoniłem auto..., później próba na 4 biegu.... i nie było problemu, auto jechało równo od doły do 4 tys... kilka prób i wszystko ok. Postaram się zrobic logi i wrzucę... sam jestem ciekaw jak wszystko teraz wygląda. syf w sprezarce sie rozruszal ....
dante0018 Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Opublikowano 9 Listopada 2011 Pewnie tak bo jakiś czas temu lały mi wtryski i jeździłem tak tydzień zanim wymieniłem. Czysty kolektor też chyba swoje robi. [br]Dopisany: 08 Listopad 2011, 21:02_________________________________________________I pupa.... dzis jechałem i znow na 4 notlauf... ;( zrobiłem na szybko jakies logi: http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_62405.html tu mi złapał tryb awaryjny przy 4 tys na trójce.... http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_62404.html http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_62406.html http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_62407.html
ciahciah Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 albo vgt się przycina albo sterowanie podciśnieniowe turbiny nie domaga przy turbinie na końcu sztangi jest bolec, wsadź pod niego palec i przy użyciu dużej siły ile jesteś w stanie podnieść do góry sztangę, jak jesteś w stanie jednym palcem podnieść do końca czyli 11mm grucha do wymiany
dante0018 Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Opublikowano 2 Lutego 2012 podnosilem kluczem, ale ciezko to idzie... A moze jeszcze zbiornik podcisnienia? A przeplywka?? Zaniza ciagle...czy to przez zle doladowanie?[br]Dopisany: 10 Listopad 2011, 10:50_________________________________________________zmienilem N75 i auto znowu przy 3tys notlauf. Pozniej przy 4tys a przy trzeciej probie jechal ok, ale jakby momentami zamulal na chwilke, ale jechal dalej. pewnie czas kupic nowy zaworek...[br]Dopisany: 11 Listopad 2011, 15:05_________________________________________________No i sprawa rozwiązana... Wczoraj wieczorem turbo wylądowało na stole i okazało się że kierownice lekko się przycinały.... Teraz już po problemie... [br]Dopisany: 26 Listopad 2011, 14:54_________________________________________________Witam ponownie. Długo nie nacieszyłem sie jazdą bez notlaufów... dzis rano to była już przesada...na 4 biegu niecałe 3000 tys i wpadł...wczesniej to jechałem 100km h i nawet nie wiem kiedy a tu sdi sie zrobiło... Podmieniłem N75 na taki z golfa ALH i takie logi na szybko: 011 BS http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_71049.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_71050.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_71051.html 008 i 011 http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_71052.html
vauxhall95 Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 czy aby napewno?? Podmien czujnik cisnienia doladowania,widzialem takie cyrki od tego.czy gruszka nie byla kalibrowana
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się