Żywiec Opublikowano 4 Listopada 2011 Opublikowano 4 Listopada 2011 Ok więc nadszedł czas przedstawić wszystkim moją niunie A4 B5 Avant Quattro 1.9TDI AFN 97' Wyposażenie full (czarne skóry, drewno, klima itd, jedynie tylne szyby na korbke i bez podgrzewanych siedzeń) W paru miejscach niestety musiało być muśniete (różnice w lakierze z tyłu i zderzak z a4 posiadającej czujniki parkowania), za bardzo zależało mi na 1.9TDI w połączeniu z quattro. Póki co wygląda dobrze. Kupione z przebiegiem 200 000 (pewnie było więcej...) z Holandii. W momencie kupna posiadało śliczne felgi 17stki OZ-Racing (odrobinke porysowane) i zaślepiony EGR Posiadam od czerwca i od tamtej pory zrobione: -komplet rozrząd + olej 10w40 castrol -pare drobnostek jak prawy dolny tylni wahacz i końcówki stabilizatora w tyle -wymiana gumowych wieszaków układu wydechowego Przeprowadzonych zmian brak Plany dotyczące auta do zrealizowania w okolicy grudnia/stycznia (w czasie przerwy swiątecznej będzie czas na dłubanie) - katalizator - pozbawić go wkładu, wspawać rurkę - dolot- pobawić sie w rzeźbę i wstawić FMIC na bazie chińczyka 550x180x65, kolektor dolotowy od AWX, wywalić zupełnie EGR - wymienić końcówki wtrysków na 216 (i tu do kogo radzicie wysłać swoje na wymiane końcówek? ) - w przypadku problemów z wychamowaniem wymiana tarcz i klocków na lepsze? Na wiosne program wycelowany w około 150-160KM i około 310Nm i przyciemnić tylne szybki A teraz pare zdjęciów
jozek726 Opublikowano 4 Listopada 2011 Opublikowano 4 Listopada 2011 wyposażenie nie takie full Q daj jakies zdjęcia środka
Żywiec Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Opublikowano 4 Listopada 2011 Ok z czasem coś dorzuce z środka... wtedy jakoś nie było czasu na zabawy bo jeszcze 80 B4 coupe kolegi fociłem
mrogal Opublikowano 4 Listopada 2011 Opublikowano 4 Listopada 2011 A teraz pare zdjęciów siema zapraszamy na lubelskie jakis rzeznik wpakowal czujniki parkowania po chamsku, zamaluj je chociaz troche w kolor zdesia. Ladna srebrznaka
clinque Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Quattro Wszystkie plany dotycza silnika, czy zamierzasz troszke porezac i z zew? Bo koza straszliwa na tych 17' :>
Żywiec Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Opublikowano 5 Listopada 2011 A to sie zobaczy... na razie finans starczy na silnik - to jest najważniejsze bo troszke już mi mało mocy niestety :/ Jeśli zmiany z zew to będą to przyciemniony szybki, przód polift/zmiana lamp, ewentualnie zderzak jakiś bardziej pasujący pod FMIC, felgi póki co mi wystarczają chociaż z czasem pewno sie zastanowie nad 18'
Murdzi Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Elegancka maszyna Ja bym tylko osobiście pomalował czujniki cofania te z tylnego zderzaka pod kolor, bo trochę za bardzo się w oczy rzucają...
Kowi87 Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 150km w Q nie jeżdzi :gwizdanie: jak idziesz w silnik to turbo BRD/230/FMIC i jesli wyrobisz finansowo to 11ka i jest 180km i 370nm, wtedy to Q jakos bedzie sobie radzić ale dłubanie w silniku ciagnie za sobą wydatki
Żywiec Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Opublikowano 5 Listopada 2011 no tej pompki 11 troche sie boje ze względu na mocno większe spalanie już wtedy :/ Do w miare przyjemnej jazdy myśle że 150 mi starczy.
Kowi87 Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Okresle to tak, 150km w Q jeżdzi jak 130 w ośce niestety
Żywiec Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Opublikowano 5 Listopada 2011 Ale jest różnica: -wycięcie kata - 0 -FMIC - 400 -216 - 600 -program 1000 -dolot (kolektor przejsciowka) 200 Suma 2200 i mieć moc ok. 160km, rozsądne spalanie ok 7 przy spokojnej i jeszcze pojeździc na aktualnym sprzęgle a dołóż do tego -pompa 600? -turbo 800 (licząc że moje jest ok i je potem sprzedam) - sprzęgło 700 (bo stare ten moment by po prostu zmielił) więc to jakies dodatkowe ok 2000 spalanie 8 przy spokojnej (tak myśle) źle mówie ?
Kowi87 Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Ale jest różnica: -wycięcie kata - 0 -FMIC - 400 -216 - 600 -program 1000 -dolot (kolektor przejsciowka) 200 Suma 2200 i mieć moc ok. 160km, rozsądne spalanie ok 7 przy spokojnej i jeszcze pojeździc na aktualnym sprzęgle a dołóż do tego -pompa 600? -turbo 800 (licząc że moje jest ok i je potem sprzedam) - sprzęgło 700 (bo stare ten moment by po prostu zmielił) więc to jakies dodatkowe ok 2000 spalanie 8 przy spokojnej (tak myśle) źle mówie ? źle - FMIC za 400 zrobisz kupując jakiegoś używanego dziada którego tak czy tak bedziesz musiał przespawać, wiec chcąc nie chcąc nie wyjdzie on wiecej niz 400zł, no chyba ze sam spawasz - 216ki mówisz o używkach, za tyle kupuje sie same końcówki, do tego przełozenie i wyregulowanie +/- 200zł za kpl Z tych gratów nie bedziesz miał 150km nawet Jeśli sprzęgło masz dobre i program bedzie mądrze napisany to zaoszczedzisz wydatków na sprzęgle, ale jeśli masz przebieg grubo ponad 300 to dolicz sprzęgło, moje po korekcie padło po miechu a wyszło 15Xkm Ja bym proponował turbo AWX(Kupisz uzywke spokojnie za 600zł) 216ki i nie zawysoki FMIC bo bedziesz miał laga
clinque Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Nie wiem czy ci seryjne turbo dmuchnie na 160km, jesli chcesz tanio i w miare zaaplikuj 216 i zrob chipsa bedzie 150 i nie trzeba zezbic fmicka.
Żywiec Opublikowano 6 Listopada 2011 Autor Opublikowano 6 Listopada 2011 - FMIC za 400 zrobisz kupując jakiegoś używanego dziada którego tak czy tak bedziesz musiał przespawać, wiec chcąc nie chcąc nie wyjdzie on wiecej niz 400zł, no chyba ze sam spawasz :wink4 http://www.re5pect.pl/intercooler-550x230x65-mm-polerowane-aluminium.html lub http://www.re5pect.pl/intercooler-550x180x65-mm-polerowane-aluminium.html słaba chińszczyzna? Aby rurki doliczyć, a spawanie itd mam załatwione za wykonanie paru sesji zdjęciowych - 216ki mówisz o używkach, za tyle kupuje sie same końcówki, do tego przełozenie i wyregulowanie +/- 200zł za kpl A to co sie ogłaszają po 700zł za komplet na allegro to kicha? Myślałem o wysłaniu swoich na przerobienie końcówek aby i wyregulowanie. Ehhh no fajnie by było mieć te 170km ale koszta wzrastają...
Kowi87 Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 ICek ok, ale pomijasz pare ważnych rzeczy, musisz kupić redukcje sylikonowe, złączki i pare zacisków jeszcze Jesłi spawanie masz za free to tyle dobrze bo by doszło drugie tyle Tu masz końcówki http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=ko%C5%84c%C3%B3wki+216 za Bossio masz 4x150zł+KW(módl sie aby koleś je sprawdził przed wysyłką) musisz pojechać z tym do pompiarza na złozenie i wyregulowanie na 220/300b jeśli nic nie podrozało to 50zł/szt Ps. bez zmiany turbo jeśli wyskoczy 150 to bedzie dobrze druga sprawa będzie kopcił, FMIC spokojnie wystarczy Ci 14cm, obejdzie sie bez ciecia belki
Żywiec Opublikowano 6 Listopada 2011 Autor Opublikowano 6 Listopada 2011 To nie ma co sie zwracać do takich osób: http://moto.allegro.pl/sportowe-wtryski-216-tuning-1-9-tdi-wiecej-mocy-i1895304328.html czy http://allegro.pl/wtryski-dsla150p502-nowe-bosch-tuning-ael-afn-1z-i1895779738.html ???? musze sobie w głowie to wszystko uporządkować i pomyśleć jak to finansowo ogarnąć
clinque Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 Te pierwsze chinole, mowia ze na 40k km sa ok, a te drugie niby ori a ahy ale nie polecam tego sprzedajacego...Czekam na paczke juz 3ci tydzien :gwizdanie:
Żywiec Opublikowano 6 Listopada 2011 Autor Opublikowano 6 Listopada 2011 A z forum nikt sie tym nie zajmuje tak żebym wyciągnął swoje z auta i wysłał i powiedzmy za tydzień miał spowrotem już zrobione ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się