gajes Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Łapiesz to tak od góry i pociągasz ale nie na hama. Zatrzaski sa po obu stronach prawej i lewej, od gory nie ma zadnego zatrzasku a na dole po prawej i lewej stronie sa takie jakby hakowate zaczepy. Za dol nie ciagnij bo polamiesz ale za gore nie powinno nic sie stac. A nawet jak sie stanie to nie tragedia. Na sylikon zamocujesz, kto to bedzie pozniej wyciagal. Dwie krople silikonu i bedzie sie trzymac a jak bedziesz chcial zdemoontowac to tez nie problem. Ale te plastiki to nie taki badziew wiec smialo pociagnij od gornej czesci do siebie.
mercii Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 MAm takie pytako. Spaliło mi sie kilka żaróeczek i czas na wymianę. Z tego co sie doczytałem to o kolorze poświetlenia nie decyduje kolor żarówki:(. Jak wygląda sprawa zmiany koloru poswietlenia? Chcialbym zmieć poświelenie zegarów na biało jakimiś mocnym diodami a wzkazowki zostawić czerone. Da rade? Pozdorawiam
aro_majster Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Dobrałem się do tego, zdjąłem już ten plastik i udało się odkręcic jeden wkręt z dwóch i to z wielkim trudem. Drugi wkręt trzyma jak by był przyspawany Normalnie nie da się go odkręcic, próbowałem już pare razy i klops Podejrzewam, że tam już ktoś grzebał bo niektóre plastiki są podłamane. Tylko ten wkręt mnie denerwuje, bo im więcej razy go próbuje odkręcic to widze, że główka tego wkrętu sie zaraz zjedzie i będzie dopiero porażka. Wy też mieliscie takie problemy z odkręceniem tych wkrętów?
pablo_9 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Wy też mieliscie takie problemy z odkręceniem tych wkrętów? Tak jak Ci pisałem początku postu wymina u mnie trwała chwile. Zarówno zdjęcie plastikowej zaślepki i odkręcenie śrub nie sprawiło żadnego klopotu, po prostu kierownica na maksa do siebie i w dół i spokojnie odkręciłem śruby wyciągnęłem ostrożnie zegary odpiełem kostki są po obu stronach zegarów i wymiana żarówek. Jeśli śruba Ci się wyrobiła to może kombinerkami będziesz musiał próbować odkręcić. Powodzenia
dziku Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Dobrałem się do tego, zdjąłem już ten plastik i udało się odkręcic jeden wkręt z dwóch i to z wielkim trudem. Drugi wkręt trzyma jak by był przyspawany Normalnie nie da się go odkręcic, próbowałem już pare razy i klops Podejrzewam, że tam już ktoś grzebał bo niektóre plastiki są podłamane. Tylko ten wkręt mnie denerwuje, bo im więcej razy go próbuje odkręcic to widze, że główka tego wkrętu sie zaraz zjedzie i będzie dopiero porażka. Wy też mieliscie takie problemy z odkręceniem tych wkrętów? mialem ten sam problem, sruba po lewej stronie była bardzo mocno dokrecona. Nie dalem rady odkrecic tego zwyklym srubokretem wiec użyłem solidnej grzechotki 1/4 i z przdłużką grota i zakończoną grotem krzyżakowym. Docisnałem i poszło...
aro_majster Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Musze się pochwalic, że się udało! Spędziłem w garażu ponad 5 godzin, ale teraz wszystko fajnie świeci. Wielkie dzięki za pomoc! :th: P.S. U mnie poprzedni własciciel już tam "grzebał" i dokręcił ten wkręt tak mocno, że niedało go odkręcic, ale pomogłem sobie wiertarką rozwiercając go i zastępując nowym.
GranuL Opublikowano 15 Czerwca 2008 Opublikowano 15 Czerwca 2008 też mam spalone dolne żarówki wiec panowie tu moje pytanie bo nigdy w audi nie wymieniałem żarówek w liczniku może ktoś mi zrobić fotorelacje jak wymienić te żarówki znaczy się jak otworzyć dokładnie ten licznik bo juz wiem że ten plastyk trzeba zdjąć
pablo_9 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Kilka postów wyżej masz moj opis (w sumie zdjęcia są zbędne jak sam się przekonasz wyjęcie zegarów jest banalne). Wy też mieliscie takie problemy z odkręceniem tych wkrętów? Tak jak Ci pisałem początku postu wymina u mnie trwała chwile. Zarówno zdjęcie plastikowej zaślepki i odkręcenie śrub nie sprawiło żadnego klopotu, po prostu kierownica na maksa do siebie i w dół i spokojnie odkręciłem śruby wyciągnęłem ostrożnie zegary odpiełem kostki są po obu stronach zegarów i wymiana żarówek. Jeśli śruba Ci się wyrobiła to może kombinerkami będziesz musiał próbować odkręcić. Powodzenia Nie zapomnij najpierw odłączyć aku, jak wyciągniesz juz zegary i odłączysz kostki będziesz mógł wymienić żarówki które masz spalone.
GranuL Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 ile otrzebuje tych 1,5 do wskazówek 2 żarówki ? do zegarów 9 z tego co tu widze a reszta ;D
MonekS88 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 MAm takie pytako. Spaliło mi sie kilka żaróeczek i czas na wymianę. Z tego co sie doczytałem to o kolorze poświetlenia nie decyduje kolor żarówki:(. Jak wygląda sprawa zmiany koloru poswietlenia? Chcialbym zmieć poświelenie zegarów na biało jakimiś mocnym diodami a wzkazowki zostawić czerone. Da rade? Pozdorawiam niestety sama wymiana żarówek na inny kolor nic nie da. trzeba kupić nowe blaty pod kolor jaki byś chciał. Na allegro dostaniesz juz od 30 do 150 zł gotowe blaty i po prosty wymieniasz je... Takie tarcze znajdziesz na Allegro.pl->motoryzacja-> części samochodowe-> tuning-> optyczny-> tarcze zegarów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się