audia4s4 Opublikowano 12 Marca 2008 Opublikowano 12 Marca 2008 co znaczy kiepski dół ?? znaczy ze w dolnym zakresie obrotow mozna wyjsc z auta i isc obok wkreca sie dopiero od 2000 - samym programem dorobisz do 150 km bezpiecznie potem turbina lepsz, wieksze wtryski i jazda wyzej!! :polew: Dobre bardzo dobre ,kiepski dół to znaczy ze jak przesadzisz z moca to sie silnik moze rozwalic,dolna czesc silnika jest malo wytrzymala To murzyn miał chyba taką przygode
Tukan Opublikowano 12 Marca 2008 Opublikowano 12 Marca 2008 co znaczy kiepski dół ?? znaczy ze w dolnym zakresie obrotow mozna wyjsc z auta i isc obok wkreca sie dopiero od 2000 - samym programem dorobisz do 150 km bezpiecznie potem turbina lepsz, wieksze wtryski i jazda wyzej!! :polew: Dobre bardzo dobre ,kiepski dół to znaczy ze jak przesadzisz z moca to sie silnik moze rozwalic,dolna czesc silnika jest malo wytrzymala To murzyn miał chyba taką przygode Jemu padło turbo co spowodowało uszkodzenie silnika
krzyniek Opublikowano 12 Marca 2008 Opublikowano 12 Marca 2008 co znaczy kiepski dół ?? znaczy ze w dolnym zakresie obrotow mozna wyjsc z auta i isc obok wkreca sie dopiero od 2000 - samym programem dorobisz do 150 km bezpiecznie potem turbina lepsz, wieksze wtryski i jazda wyzej!! :polew: Dobre bardzo dobre ,kiepski dół to znaczy ze jak przesadzisz z moca to sie silnik moze rozwalic,dolna czesc silnika jest malo wytrzymala cały czas byłem zdania że właśnie chodzi o rozwalenie silnika ale jak przeczytałem dziś to że chodzi o obr. to zwątpiłem i już nie zabierałem głosu w tej sprawie
Krzysiek75 Opublikowano 12 Marca 2008 Opublikowano 12 Marca 2008 Cześć Mam AJM i jestem z osiągów baaaarrrrrddddzzzzzoooo zadowolony :th:.Co do elastyczniści jest rewelacyjna.Ciągnie zdecydowanie poniżej 2000 tyś obrotów Nie rozumiem niektórych wypowiedzi ?Do tej pory jeździłem benzyną 2.0 na wielowtrysku elastyczność była gorsza.
marinero Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 co znaczy kiepski dół ?? znaczy ze w dolnym zakresie obrotow mozna wyjsc z auta i isc obok wkreca sie dopiero od 2000 - samym programem dorobisz do 150 km bezpiecznie potem turbina lepsz, wieksze wtryski i jazda wyzej!! :polew: Dobre bardzo dobre ,kiepski dół to znaczy ze jak przesadzisz z moca to sie silnik moze rozwalic,dolna czesc silnika jest malo wytrzymala cały czas byłem zdania że właśnie chodzi o rozwalenie silnika ale jak przeczytałem dziś to że chodzi o obr. to zwątpiłem i już nie zabierałem głosu w tej sprawie to chyba ja tu poszedlem za daleko z moja teoria aczkolwiek jesli chodzi o obroty to tez mam takie odczucia ale to jak kazdy diesel - musi podzialac turbinka!! Tukan a jaka jest wada w konstrukcji ze dol silnika jest kiepski - moglbys rozwinac to sie czegos dowiemy!!
dzik Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 Cześć Mam AJM i jestem z osiągów baaaarrrrrddddzzzzzoooo zadowolony :th:.Co do elastyczniści jest rewelacyjna.Ciągnie zdecydowanie poniżej 2000 tyś obrotów Nie rozumiem niektórych wypowiedzi ?Do tej pory jeździłem benzyną 2.0 na wielowtrysku elastyczność była gorsza. jakbyś pojechał czymś co ma 300NM i więcej to dopiero byś wiedział co to znaczy elastyczność. Radzę skorzystać z pomocy Rogala
grabalaba Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 co znaczy kiepski dół ?? znaczy ze w dolnym zakresie obrotow mozna wyjsc z auta i isc obok wkreca sie dopiero od 2000 - samym programem dorobisz do 150 km bezpiecznie potem turbina lepsz, wieksze wtryski i jazda wyzej!! To od ilu ma się wkręcać? Od 1000????????? Moim skromnym zdaniem AJM-a wcale nie trzeba rezać, żeby fajnie jechać. 285Nm przy 1900ob/min w zupełności wystarczy, żeby fajnie wgniatało w fotelik. No chyba, że ktoś ma zajechaną padlinę.... A nawiązując do tematu różnica w jeździe między zdrowym AJM a AFN jest OGROMNA!!!
marinero Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 co znaczy kiepski dół ?? znaczy ze w dolnym zakresie obrotow mozna wyjsc z auta i isc obok wkreca sie dopiero od 2000 - samym programem dorobisz do 150 km bezpiecznie potem turbina lepsz, wieksze wtryski i jazda wyzej!! To od ilu ma się wkręcać? Od 1000????????? Moim skromnym zdaniem AJM-a wcale nie trzeba rezać, żeby fajnie jechać. 285Nm przy 1900ob/min w zupełności wystarczy, żeby fajnie wgniatało w fotelik. No chyba, że ktoś ma zajechaną padlinę.... A nawiązując do tematu różnica w jeździe między zdrowym AJM a AFN jest OGROMNA!!! a czemu nie od 1000?? a nawiazujac do tematu to bys cos rozwinol bo ze jest roznica to my wiemy - jak chcesz pisac ze ogromna to daj sobie spokoj!! co do twojej teori na temat zajechanej padliny to z tego co wiem to raczej wtedy sie wlasnie nie robi softa, do softa potrzebny jest zdrowy silnik szczegolnie jak chcesz duzo krecic!! mozna sie pomylic i sie do tego przyzanlem a jak nie masz wiedzy na jakis temat to sobie daj spokoj!!
grabalaba Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 a czemu nie od 1000?? A co to F1? 285Nm przy 1900ob/min Może przesadziłem z tym "ogromna" , ale tak sie składa, że mam w domostwie AJM-a i AFN-a - różnica w dynamice jest między nimi na pewno większa, niż między seryjnym AJM/AWX(130KM). Pzdr.
rookie Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 Mam afn i nie chce na pompowtryskach, a oto argumenty: jest tanszy w eksploatacji, mniej czuly na jakosc paliwa (nie zawsze zalezna od nas), pali mniej oleju napedowego i jest mniej skomplikowany technicznie przez co wiecej mozna zrobic przy nim samemu majac nowe czesci, i powiedzmy szczerze: jest najmniej awaryjny z silnikow TDI, przy zlej eksploatacji dreczy go tylko turbosprezarka
Iverson Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 wszystko to prawda-potwierdzam w 100% , ale ja i tak skuszę się na AJMa i wtedy zdam relację z uzytkowania motoru.
audia4s4 Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 Mam afn i nie chce na pompowtryskach, a oto argumenty: jest tanszy w eksploatacji, mniej czuly na jakosc paliwa (nie zawsze zalezna od nas), pali mniej oleju napedowego i jest mniej skomplikowany technicznie przez co wiecej mozna zrobic przy nim samemu majac nowe czesci, i powiedzmy szczerze: jest najmniej awaryjny z silnikow TDI, przy zlej eksploatacji dreczy go tylko turbosprezarka To tez prawda, ale kazdy motor jest dobry jak sie dba o niego
spanky Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 ale ja i tak skuszę się na AJMa i wtedy zdam relację z uzytkowania motoru. majac AFN i zmieniasz na AJM ....hmmmmm ujme to tak : zamienil stryjek siekierke na kijek ...
Iverson Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 powiedzmy tak mr.Spanky mój motór AFN nie jest już 1 młodości, moze w moim przypadku nie chodzi tylko o sam silnik ale i o wyposażenie jaki będzie miał nowy car. jak coś będzie nie teges zawsze mozna wrócić do starego kondona
spanky Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 powiedzmy tak mr.Spanky mój motór AFN nie jest już 1 młodości, moze w moim przypadku nie chodzi tylko o sam silnik ale i o wyposażenie jaki będzie miał nowy car. jak coś będzie nie teges zawsze mozna wrócić do starego kondona ale co to ma wspolnego .... kup sobie dobrze wyposazony rocznik 2000 z silnikiem AVG [brat blizniak AFN'a] i wilk syta i owca cala ... zreszta mr.Iverson to jest Twoja decyzja ....
Iverson Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 kup sobie dobrze wyposazony rocznik 2000 z silnikiem AVG ciężko takiego dostać
Musashi Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 dla mnie wszystkie PD maja jedna wade o ktorej pisalem. glosnosc. i jezeli mialbym do wyboru tak AVG i AJM to zdecydowanie wolalbym AVG.
darulez Opublikowano 14 Marca 2008 Opublikowano 14 Marca 2008 przewaga AJM jest taka że moment obrotowy serii jest sporo wyższy i to sie czuje w jezdzie..sa mocniejsze i lepiej sie czipsuja. wada- rzeczywiscie zdarza sie że moze pasc pompowtryskiwacz ( ja wymienialem) koszt ok 400 zl za regenerowany..tak samo moze zreszta pasc/lać wtryskiwacz w silniku z pompą. W Pompowstyskiwaczach ulec uszkodzeniu moze ulkad elektrozaworu. konstrukcja reszty jest ponoc wieczna. Silnik to fakt jest nieco głosniejszy, splanaie auta po czipsie u mnei srednio na miescie 7,4 trasa 5,5..a nie jezdze jak emeryt. co do jakosci paliwa, to chyba trzeba by lac chrzczoną gnojówe zeby zalatwic ten uklad. jesli leje sie na pewnych stacjiach - nie ma obaw ale trzeba chyba czesciej wymiewiac filtr paliwa - ja co 25 tys.
krzyniek Opublikowano 14 Marca 2008 Opublikowano 14 Marca 2008 co do głośności to chyba nie do końca tak jest;) kolega podjechał obok mnie afn_em to aż sam się zdziwił jak ajm cicho pracuje :gwizdanie:
Musashi Opublikowano 14 Marca 2008 Opublikowano 14 Marca 2008 nono, moze ma walniete popyhacze w AFN, i mu klepie. przeciez AFN przy AJM chodza cichutko.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się