Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Pomocy!!! 1800zł za Regeneracje Pompowtrysków i LIPA!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jedz na szwaby tam ci naprawia na calego

Opublikowano

jedz na szwaby tam ci naprawia na calego

tak tylko ile wezmą i czy na pewno naprawią oby nie tak jak pitka moich znajomych :gwizdanie:

Opublikowano

Ja bym zapytał na czym polegała ta regeneracja pompek.

Bo chyba jedyna prawdziwa regeneracja to wymiana końcówki i ponowna regulacja,

a nie ma wielu fachowców w Polsce którzy to robią.

Pozdr.

Opublikowano

A masz jakieś wykresy z przed i po regeneracji tych pompek? My zawsze dajemy ludziom oby dwie wersje na porównanie. Jeżeli po regeneracji nie zmienił ani oringów ani filtra paliwa, To zmień jak najszybciej mechanika bo chyba zawody pomylił. Stare części po regeneracji dostałeś?

Opublikowano

nie mam wykresów przed , oringi wymienił dopiero jak sammu powiedziałem . A jesl chodzi o filtr to zasugerowałem mu propozycje, <moze filtr paliwa> wtedy się tym zainteresował i ciągle gwarantuje ze to zrobi ale jak mozna to zrobic, jak z tego co wychodzi to on nic nie wie z tego :disgust:

Poczekam jeszcze kilka dni, jesli nie zrobi to bd starał sie odzyskac pieniądze tylko jeszcze sam nie wiem jak.....

Opublikowano

ja mam taka koreckcje pompek -0,1 -0,5 0,1 0,5

co wy na to

Opublikowano

Kolego babok1990, szukaj jakiegoś speca od pompek, który sprawdzi co było robione, wyda stosowną opinie i walcz o swoją kasę. Coś ten mechanik ewidentnie śmierdzi.

Opublikowano

+- 2,8 maksymalnie im mniej tym lepiej, czyli niby mieszczą się w normie ale daleko im do ideału.

Najlepiej jak jest to setna część a nie dziesiąta czyli mniej jak 0,5

u mnie zaraz po kupnie pompki miały 0,12 , 0,2 i podobnie.

w której grupie bo bym se zaraz sprawdził jak u mnie jest

Opublikowano

ja mam taka koreckcje pompek -0,1 -0,5 0,1 0,5

co wy na to

Jest OK !!! Daj mu STP (w czarnej butelce)ze dwa tankowania pod rzad i w ogóle będzie super!

Opublikowano

Szkoda że nie zlogowałeś auta przed postawieniem go u "mechanika" bo wiedzielibyśmy jak zmieniły się wartości. Dwa z gr. 001 widać że dawka jest 3.6 mg/skok a temp. 57.6 ,więc jak temp będzie 90st.C to i dawka sporo podskoczy obstawiam na 2.9mg/skok +- 0.1mg/skok. Trzy z gr.013, to korekcje masz naprawdę bardzo zróżnicowane (to moje zdanie) ale aż takim fachowcem to ja nie jestem . Pozdrawiam

Opublikowano

+- 2,8 maksymalnie im mniej tym lepiej, czyli niby mieszczą się w normie ale daleko im do ideału.

Najlepiej jak jest to setna część a nie dziesiąta czyli mniej jak 0,5

u mnie zaraz po kupnie pompki miały 0,12 , 0,2 i podobnie.

w której grupie bo bym se zaraz sprawdził jak u mnie jest

oj nie czyta się tematu tylko po łebkach.

W pierwszym poście kolega screeny dał z Vaga i widać która grupa. Oczywiście 013 Measuring Blocks :bicz: :bicz:

Opublikowano

nie mam wykresów przed , oringi wymienił dopiero jak sammu powiedziałem . A jesl chodzi o filtr to zasugerowałem mu propozycje, <moze filtr paliwa> wtedy się tym zainteresował i ciągle gwarantuje ze to zrobi ale jak mozna to zrobic, jak z tego co wychodzi to on nic nie wie z tego :disgust:

Poczekam jeszcze kilka dni, jesli nie zrobi to bd starał sie odzyskac pieniądze tylko jeszcze sam nie wiem jak.....

Poproś koniecznie o stare części z tych pompek, bo przecież musiał wymieniać komplety.

Opublikowano

Mechanicy: Kolega przyprowadził do pokoju nauczycielskiego chłopaka z kursu i kazał mu wypisać suwy silnika spalinowego, wypisał 3 z czego 2 dobrze. Podziękował mu i pyta co wy na to? A ja: "nie każdy jest mechanikiem". Wybiegł i wrócił znowu z tym chłopakiem "jaką szkołę kończyłeś?". Technikum... "Jakie?" Mechanik samochodowy...

Opublikowano

Nie wiem czemu cały temat piszecie że 013 to stan pompek przecież 013 to korekcje na danym cylindrze poprostu komputer wykrywa różnice mocy na poszczególnych cylindrach dodając paliwa temu który pracuje gorzej i odejmując temu, który pracuje lepiej i może być tak że pompki mogą być ok a co inne bedzie spieprzone np: kompresia lub wybite gniazdo zaworowe i już korekcje w góre.

Do pełniejszego zobrazowania stanu pompek trzeba porównać logi 013 018 i 023. Wtedy ewentualnie można coś wywnioskować.

Opublikowano

Naprawiałem podobny objaw jak kolega opisuje.Był to Passat najprawdopodobniej z takim samym silnikiem.Też wszystkie parametry były dobre.Błędów żadnych nie było a jednak silnik doś mocno drgał co przenosiło na całą budę.Winnym okazał się dwumas.Nieraz jak padnie dwumas to tłucze przy gaszeniu czy w trakcie pracy,niczego takiego też nie miałem.Jak zrzuciłem skrzynię to dwumas był tak przekręcony,że nie było można klucza założyć na śruby koła zamachowego i musiałem wycinać go gumówką.Kto jest w temacie to wie o co chodzi.Ale to tylko moja sugestia nie twierdzę,że u kolegi to jest przyczyną,tym bardziej jak nie widzę autka.Pozdrawiam i życzę dojścia do przyczyny drgań.

Opublikowano

Ciekawe w jakim stanie byly pompki przed regeneracją i czy byly sprawdzane ? no i kto dał diagnoze o ich wymianie . Jezeli chodzi o te dragania na budzie tez bym odstawiał na dwumas :confused4:

Przy okazji sprawdziłbym jeszcze poduszki silnika ( zwlaszcza po stronie kierowcy ) , poduszke skrzyni no i plecionke za turbinką .

Opublikowano

Pisał już kolega od w/w problemu że PSEUDOmechanik powiedział mu że dwumasa i plecionka są Ok.

Opublikowano

Pisał już kolega od w/w problemu że PSEUDOmechanik powiedział mu że dwumasa i plecionka są Ok.

Tzn ściągał skrzynię?

Opublikowano

W tym momencie przerabiam ten sam problem w swoim AWX. Po kilku miesiącach walki i wykluczaniu innych podzespołów mogę stwierdzić, że kluczowa dla tego problemu jest podawana dawka paliwa oraz korekcję. Jeżeli napisałeś że:

]W bloku 001 3,6to jest maxymalna wartosc złapana akuratnie a tak jest 1,6 do 2,7. Z tego co sie orientuje to powinna byc około 6,0

to jest to ewidentnie problem zepsutych wtryskiwaczy. Po pierwsze za niska dawka paliwa, po drugie i właśnie to powoduję drgania czyli nierównomierne rozprowadzenie paliwa. Nie może tak być że jest 3,6mg nagle 1,7mg, zaraz 2,8mg i tak dalej. Dawka powinna być na poziomie 6mg i nie może się bardzo wahać. Co do korekcji ja niedawno też miałem podobne do Twoich, a teraz ma masakrę. To są moje logi popsutych wtrysków które zobrazują o co chodzi popatrzcie na gr. 1 i Injected quantity waha się od 0,8 do 3,8:

http://vaglog.rtnet.pl/dranek1_63506.html

Tak jest prawidłowo i tak powinno być u Ciebie po regeneracji i nie powinno już trząść: LOG ZAPOŻYCZONY Z FORUM MIŁOŚNIKÓW I UŻYTKOWNIKÓW DIESLI.

http://vaglog.rtnet.pl/individuo_18048.html

Jeżeli jest inaczej nie pozostaję nic innego jak powiesić za jaja tych partaczy.

Ja swoją furmankę oddaję we wtorek do zakładu gdzie wymieniają wtryski, kupuję komplet używek z końcówką BQ od 2.0 TDI i mam nadzieję że mój koszmar się skończy. Zakład w którym to będę robił ma na miejscu sprzęt do sprawdzania pompek chyba EPS 200 lub coś nowszego, zakładają używki tylko sprawdzone, oczywiście z wymienionymi oringami. Całość roboty ok.1200zł, jeżeli nie wszystkie wtryski mieliśmy popsute w swoim aucie, to po ich sprawdzeniu mogą zostać w rozliczeniu. Z resztą tu jest mój wątek na ten temat w którym opiszę czy wymiana przyniosła zamierzony efekt:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=230950.0

Opublikowano

Zgadza się tylko później pisał o takich korekcjach Twierdzi ze wyregulował wtryski i jest cos takiego

cyl 1 ma 0,4 cyl 2 ma 0,1 cyl 3 ma 0,2 cyl 4 ma 0,2

A efekt telepania pozostał.Trochę za mało kolega nam danych podaje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...