Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 APU] LPG się wyłącza przy przyśpieszanu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od dłuższego czasu mam problem, przy przyśpieszaniu gaz mi się wyłącza i zaczyna pobierać benzynę.

Audi a4 1.8T

Instalacja gazu - DIEGO

Zawór gazowy ZAVOLI

Opublikowano

Witam! Zacznij od wymiany filterków gazowych. Przydało by się też podłączyć do sterownika LPG i sprawdzić jak wygląda ciśnienie na reduktorze. Ogólnie zalecany gruntowny przegląd bo powody takiego zachowania mogą być różne.

Opublikowano

Byłem u gazownika i powiedział mi, że muszę wymienić cały parownik podajże, powiedział 2 kwoty 600 zł i 100zł, coś koło tego, wydaje mi się, że jest tam za małe ciśnienie i temperatura się waha.

Opublikowano

Byłem u gazownika i powiedział mi, że muszę wymienić cały parownik podajże, powiedział 2 kwoty 600 zł i 100zł, coś koło tego, wydaje mi się, że jest tam za małe ciśnienie i temperatura się waha.

Czyli pewnie reduktor wyzionął ducha. Proponuję jeszcze odwiedzić innego, żeby potwierdzić diagnozę. Dużo masz nalatane na tej instalacji?

Opublikowano

Koleś miał tak w omedze 3.0 i powodem był zbyt mało wydajny parownik :cool1:

Opublikowano

Koleś miał tak w omedze 3.0 i powodem był zbyt mało wydajny parownik :cool1:

To też jest możliwe ale jeśli wcześniej jeździł i było dobrze to raczej nie to. Chyba, że od początku tak się dzieje to wtedy na bank za mały reduktor. Na razie mamy za mało danych.

Opublikowano

przydało by się powiedzieć jaki reduktor jest zamontowany.

Opublikowano

kolego jeżeli filtr fazy lotnej masz ok to na bank reduktor do wymiany bo nie podaje takiej ilości gazu jak twoje auto potrzebuje i jak będziesz kupował następny to radził bym żeby miał jakieś 30 kucy zapasu np dp 180 km

Opublikowano

Białystok to zagłębie gazownictwa poczytaj na lpg-forum.pl

Opublikowano

Też obstawiam reduktor... Jak będziesz musiał kupić nowy to minimum weź na 140kw i wtedy da radę....

Opublikowano

Tak dzieję się też u mojego taty w Dodge Grand Caravan Sport 3.3L, jak przy gwałtownym przyspieszaniu, RPM przekroczy ok 4900, gdzie kreci do 6500, to leci na Pb a potem wraca do normy jak już się przestaje butować :evil:

Opublikowano

Kup AC R01 na Allegro za 225zł, naprawdę polecany reduktor

Tak dzieję się też u mojego taty w Dodge Grand Caravan Sport 3.3L, jak przy gwałtownym przyspieszaniu, RPM przekroczy ok 4900, gdzie kreci do 6500, to leci na Pb a potem wraca do normy jak już się przestaje butować

Może tak mieć ustawione w sterowniku gazu, lub za mało wydajny parownik i spada ciśnienie, może też być za cienka rurka 6mm

Opublikowano

Dobra, obstawiam, te problemy się zaczęły równo z pogorszeniem pogody - niższe temperatury, prawda??? :decayed:

Opublikowano

Przez 3 miesiące nie naprawiłeś tego?

Opublikowano

Była zima długich tras nie robię, po mieści dopóki mi się nagrzeje i przełączy to już wole na benzynie latać : ) I tak ogólnie to na forum napisałem i mi nie odpisali, więc nie miałem jak tego naprawić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...