dziadek Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 No to mamy odpowiedź na 3.0TDI 313KM http://www.autokrata.pl/artykul/381-km-w-3-litrowym-dieslu-bmw-12306
junior_tdi Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 jeszcze kilka lat temu byłem zauroczony 3-litrowym 190-konnym dieslem bety w e39, a teraz prawie po 400 KM z takich silników
Thom4s Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 M3 F30 ma mieć 2 turbiny plus elektryczny kompresor i jakieś 450KM z 3 litrowej benzyny. Niemniej fajny dieselek.
T-żółw Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 wielbiciele traktorów i momentu będą wniebowzięci audi jak zwykle w tyle z silnikami
dziadek Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Opublikowano 28 Listopada 2011 audi jak zwykle w tyle z silnikami :disgust no taka rola tego co pierwszy coś wypuści (tdi 313KM), następni mają odniesienie i robią coś co ma być lepsze lub dawać więcej
Thom4s Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 no taka rola tego co pierwszy coś wypuści (tdi 313KM), następni mają odniesienie i robią coś co ma być lepsze lub dawać więcej TDi 313KM było odpowiedzią na BMW 3.0 Biturbo 286KM, więc to BMW było pierwsze i to o ładnych kilka lat. :gwizdanie:
dziadek Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Opublikowano 28 Listopada 2011 no taka rola tego co pierwszy coś wypuści (tdi 313KM), następni mają odniesienie i robią coś co ma być lepsze lub dawać więcej TDi 313KM było odpowiedzią na BMW 3.0 Biturbo 286KM, więc to BMW było pierwsze i to o ładnych kilka lat. :gwizdanie: no dobra a 381 jest odpowiedzią na 313 czepiasz się szczegółów - czy to takie ważne?
Thom4s Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 Niczego się nie czepiam, po prostu przedstawiam fakty. Tak jak piszesz 381KM jest odpowiedzią na 313KM, które jest odpowiedzią na 286KM, a to powstało już parę lat temu. Tak czy inaczej BMW było pierwsze.
dziadek Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Opublikowano 28 Listopada 2011 Tak czy inaczej BMW było pierwsze. :tongue4 niech będzie masz rację, ...po prostu w tym co napisałem chodziło mi o to że 313 zostało wypuszczone przed 381 i o to że BMW widziało co jest już na rynku i mogli zareagować
Thom4s Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 To prawda, konkurencja nie śpi, to musieli wyjąć asa z rękawa. Audi na pewno też już coś szykuje.
miron78 Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 Tak czy inaczej BMW było pierwsze. :tongue4 niech będzie masz rację, ...po prostu w tym co napisałem chodziło mi o to że 313 zostało wypuszczone przed 381 i o to że BMW widziało co jest już na rynku i mogli zareagować szkoda tylko że audi tak długo spało i przez kilka lat nie potrafili zareagować - a miłośnicy 335d i 535d cieszyli się długie lata z przewagi nad audi
T-żółw Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 dokładnie, chodziło mi o to co Thom4s napisał i to nie szczegół ponieważ bmw kilka lat wstecz dało 3.0sd i 286 KM a audi 3.0 tdi z 204 a późneij 232/233 czy obecnie 245 KM...WOW teraz audi daje z dajsla 3.0 313 KM a bmw 381 KM
Piotrek98igo Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 bmw wypuszcza turbo+kompresor jest to nowe wydanie diesla w takim setupie zobaczymy jak sie to bedzie sprawowac za kilka lat uzytkowania.
miron78 Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 bmw wypuszcza turbo+kompresor jest to nowe wydanie diesla w takim setupie zobaczymy jak sie to bedzie sprawowac za kilka lat uzytkowania. pewnie dobrze - bmw w tej kwestii raczej d*py nie daje - trzeba sobie jasno powiedzieć - zawsze są o krok przed audi Tak jak audi w kwestii napędu tak oni w kwestii silnikowej
T-żółw Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 Tak jak audi w kwestii napędu tak oni w kwestii silnikowej mówisz o 4x4? to może i tak ale jeśli chodzi o RWD to bmw bije audi FWD na głowę
alvaro Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 Ale moc... to ponad 4 moje Passaty w jednym silniku
dziadek Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Opublikowano 29 Listopada 2011 zobaczymy jak sie to bedzie sprawowac za kilka lat uzytkowania. za granicą pewnie będzie git ale u nas ? :gwizdanie: do tej pory jak czytałem fora BMW ludzie mają problemy (jak coś się posypie np przy sterowaniu turbinami) z diagnozą 3.0d biturbo bo polscy "fachowcy" tylko błędy potrafią zczytywać...
ono Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 To nie jest wina fachowców tylko pojebanych użytkowników którzy kupują 3.0 SD i jadą do Cześka go naprawiać , mam w firmie 2 x SD i nigdy nie było problemów z diagnozą jak i naprawą . Niezły kox sie robi , niebawem będzie 500 w 3.0 , fajnie
Skyliner89 Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 BMW zawsze robiło lepsze silniki od Audi. O dziwo 3.0d jest o wiele trwalszym silnikiem niż 2.0d. Jak słyszę TDI VAG to aż mnie bierze ... Nowy 3.0d 381KM i 700nm , ale to będzie miało siłę ciągu... Ciekaw jestem jak z trwałością
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się