Mosiadz Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 Witam. Mam obrócone przednie pasy bezpieczeństwa tzn. Jak pas wisi to klamra skierowana jest w stronę słupka. A jak jest zapięty to nie leży płasko na ciele tylko się obraca na drugą stronę. Czy tak wychodziły z fabryki ?
wiktorsam Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 Tak obrócone są fabrycznie, też się nad tym zastanawiałem jak kupiłem swoją a4
Mosiadz Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Opublikowano 29 Listopada 2011 Czy ktoś obracał te pasy ? Rozumie że nie każdemu to przeszkadza. Mi np. tak i zastanawiam się jak zrobić żeby pasy były proste Obrócić dolne mocowanie pasa czy "przesunąć" załamanie w odcinek pomiędzy szpulą a górnym mocowaniem tak żeby było to schowane pod plastikiem.
zbynek69 Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 Nie ma sensu się męczyc, walczyłem z tym już i lepiej od razu sobie odpuścić i po prostu przywyknac do tego TTTM (ten typ tak ma:))
Guregoru Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 Jak wam to przeszkadza to czemu po prostu nie zagniecie rantu pasa i nie przewiniecie klamry na pasie na drugą stronę :?:
Mosiadz Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Opublikowano 30 Listopada 2011 Jak wam to przeszkadza to czemu po prostu nie zagniecie rantu pasa i nie przewiniecie klamry na pasie na drugą stronę :?: Zrobiłem tak i to zagięcie miałem pomiędzy szpulą a górnym mocowaniem na słupku. Ale uznałem ze może być problem z zwinięciem się pasa podczas kolizji. I wróciłem do stanu wyjściowego. Zastanawiam się czy można obrócić dolne mocowanie. Tak żeby wszystko było ok.
MarianekZg Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 Jak wam to przeszkadza to czemu po prostu nie zagniecie rantu pasa i nie przewiniecie klamry na pasie na drugą stronę :?: Zrobiłem tak i to zagięcie miałem pomiędzy szpulą a górnym mocowaniem na słupku. Ale uznałem ze może być problem z zwinięciem się pasa podczas kolizji. I wróciłem do stanu wyjściowego. Zastanawiam się czy można obrócić dolne mocowanie. Tak żeby wszystko było ok. :mysli: ale koledze Guregoru chodzi o odwrócenie samej klamry takie odwrócenie nie przeszkadza przecież w zwijaniu pasa, po co chcesz obracać dolne mocowanie :mysli:
electro_01 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 uff a już myślałem że ktoś kombinował przy moich pasach . Mnie też to drażniło że na ramieniu pas opierał się rantem, więc przekręciłem go na drugą stronę w słupku, ale efektem ubocznym jest ociężałe zwijanie się. muszę pomyśle o obróceniu klamry i przywróceniu do normalności w słupku
Mosiadz Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2011 Jak wam to przeszkadza to czemu po prostu nie zagniecie rantu pasa i nie przewiniecie klamry na pasie na drugą stronę :?: Zrobiłem tak i to zagięcie miałem pomiędzy szpulą a górnym mocowaniem na słupku. Ale uznałem ze może być problem z zwinięciem się pasa podczas kolizji. I wróciłem do stanu wyjściowego. Zastanawiam się czy można obrócić dolne mocowanie. Tak żeby wszystko było ok. :mysli: ale koledze Guregoru chodzi o odwrócenie samej klamry takie odwrócenie nie przeszkadza przecież w zwijaniu pasa, po co chcesz obracać dolne mocowanie :mysli: - Klamry tzn ? Jak obrócę dolne mocowanie to cały pas się prostuje.
Mosiadz Opublikowano 5 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2011 Guregoru A w tedy będę mieć obrócony pas. Jeśli klamra jest skierowana w stronę słupka to pas prosto wisi. Jeżeli go obrócę po przez przeciągnięcie załamania pasa przez klamrę to tak czy siak będę mieć obrócony pas. tylko że mogę zadecydować gdzie to obrócenie będzie się znajdować. tj. na tułowiu lub na podbrzuszu.
Guregoru Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Guregoru A w tedy będę mieć obrócony pas. Jeśli klamra jest skierowana w stronę słupka to pas prosto wisi. Jeżeli go obrócę po przez przeciągnięcie załamania pasa przez klamrę to tak czy siak będę mieć obrócony pas. tylko że mogę zadecydować gdzie to obrócenie będzie się znajdować. tj. na tułowiu lub na podbrzuszu. Wiesz co ciężko mi teraz powiedzieć jak tego nie widzę Jutro sprawdzę ale wydaje mi się, że po obróceniu klamry pas powinien się kłaść prosto
czorny_07 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 u mnie w b5 przedlift tez są "skrecone" i nie lezą jak w innych autach ;o
?udi Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Witam u mnie też był skręcony pas i wkurzało mnie wcięc obróciłem cały pas na rolce i jest a samej klamry to nie obrócisz.
Avancik Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Da sie obrocic samą klamre mam tak z prawej strony....troche wysilku i da radę
anita17047 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 tak te pasy i klamra odwrócona wstrone słupka montowane są fabrycznie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się