Fergun Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 Witam. Miałem wyciek ropy przy deklu nastawnika pompy. Zakupiłem nową uszczelkę założyłem wszystko mocno dokręciłem i dalej mi sączy się ropa spod tej uszczelki. Miał ktoś może taki przypadek ?
vauxhall95 Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 Nie mozliwe,moze masz sruby przekrecone,albo saczy sie z zaworu powrotu.Tam sa 2 podkladki miedzianki
Fergun Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Opublikowano 29 Listopada 2011 Śruby są ok.Zauważyłem tylko że nowa uszczelka jest wyższa od starej ale zdecydowanie mniejsza z szerokości.
Jey_Di Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 Wymieniałem tą samą uszczelkę ale w VW Passacie Z1, a zanim założyłem pokrywę nastawnika z nową uszczelką to porządnie odtłuściłem miejsce przylegania pokrywy rozpuszczalnikiem nitro. Zadziałało.
Fergun Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Opublikowano 29 Listopada 2011 Chyba też będę musiał tak zrobić. Szukałem czy są może te uszczelki tylko z innej firmy ale nie ma.
Lulek Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 Odtłuścic przedewszystkim! Ja odtłuszczam, do tego trochę tawotu i zawsze jest gitara :>
arturropa Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 ja 2 dni temu wykonywałem tan zabieg po raz 3. Miałem to samo. Ciągle gdzieś się spod uszczelki nastawnika pociło. Rozkręciłem jeszcze raz, wziąłem do ręki papier wodny 1000, przeczyściłem obie powierzchnie, odtłuściłem, skręciłem i ....
Fergun Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Opublikowano 29 Listopada 2011 Ok. Dzięki. Spróbuję tak zrobić.
Jey_Di Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 . Jak uszczelki to Bosch i tylko Bosch. Mam jeszcze pytanko: Czy po wymianie uszczelki i podłączeniu Vaga wyskoczył Ci błąd 00550?
Fergun Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Opublikowano 30 Listopada 2011 Jeszcze nie podpinałem vaga. Ale teraz po złożeniu jeszcze raz auto w ogóle nie zapaliło. Co to może być ? Mogło się zapowietrzyć ?
Jey_Di Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 Tak mógł zapowietrzył się. Jak zauważyleś ta pokrywa jest z powrotu ropki z wtrysków , ja zacisnąłem wężyk z nadmiaru samoczymkami, lekko się zapowietrzyl ale poszedł.
Fergun Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Opublikowano 30 Listopada 2011 Już odpowietrzyłem. A uszczelka pod deklem zauważyłem że im silnik bardziej się nagrzewa to ona bardziej siada i mogę mocniej dokręcić śruby mocujące dekiel.
IDUAL Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Ja za uszczelki BOSCH pod nastawnik i pod dekiel zapłaciłem 8 zł niestety zaraz po wymianie pod nastawnikiem ciekło nadal mniej ale ciekło. Pożądne oczyszczenie i oddłuszczenie załatwiło sprawę. Też miałem uszczelki troszkę wyższe ale węższe. Myśle że poprostu po dokręceniu one sie rozchodzą i dopasowywują.
wojtekce Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Odtłuścic przedewszystkim! Ja odtłuszczam, do tego trochę tawotu i zawsze jest gitara :> najpierw odtłuściłeś potem nasmarowałeś :oklaski:
Lulek Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Odtłuścic przedewszystkim! Ja odtłuszczam, do tego trochę tawotu i zawsze jest gitara :> najpierw odtłuściłeś potem nasmarowałeś :oklaski: Nie na powierzchnie przylegania, tylko uszczelke po bokach zeby swobodnie w obudowe wejszła
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się