Maciejo Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Witam Mam problem w moim AEB otóż przy jeździe bez znaczenia czy na zimnym czy na ciepłym silniku np. na trójce i trzymając równe obroty czuć jak silnik poszarpuje na kompie nie pokazuje błędów nowe świece filtry itd. ma ktoś ja kiś pomysł co to może być ? obroty na biegu jałowym trzyma dobrze
Maxcudo Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Może któraś poducha silnika out ?? Przepustnice czyściłeś?? :gwizdanie:
motor144 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 A jak przy ostrym ruszaniu z miejsca pod górkę ? Pytam bo może coś z zespołem sprzęgła .
Maciejo Opublikowano 5 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2011 Nie przy ruszaniu nie a przepustnica jak by była brudna to raczej na wolnych obrotach by falował?
steviee Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Jeśli szarpie w sensie "gubi zapłon" (krótkie, bardzo wyraźne szarpnięcie), zwłaszcza na niskich obrotach, stawiałbym na cewkę/cewki. Vag w AEBie tego nie zauważy. Podjedź do jakiegoś serwisu w którym mogą sprowadzić cewki, podmienić i ew. oddać jeśli to nie to.
adams78 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Jak wyżej - zjawisko najbardziej dokucza podczas przyspieszania z niskich obrotów, na wysokich zanika. Cewka. A może już czas na wszystkie jak spory przebieg?
Maciejo Opublikowano 9 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2011 200 000 i rzeczywiście tyle ma w dodatku dość dużo mi pali w mieście ponad 15 litrów przy normalnej jeździe a może być czujnik temperatury? Może mu dolewa za dużo?[br]Dopisany: 08 Grudzień 2011, 14:02_________________________________________________Byłem na kompie pokazało mi błąd położenia przepustnicy i silnik zblokowany czy coś takiego czy poza wyczyszczeniem przepustnicy mogę jeszcze coś zrobić ?
adams78 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Jak nadal będzie wariował to wymienić cewki. Przy tym przebiegu już czas na nie.
bogdansky Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 spróbował bym też wyczyścić przepustnicę , a zablokowany silniczek (może chodzić o silniczek krokowy)
motor144 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Byłem na kompie pokazało mi błąd położenia przepustnicy i silnik zblokowany czy coś takiego czy poza wyczyszczeniem przepustnicy mogę jeszcze coś zrobić ? A ci od kompa nic nie radzili co zrobić? Wyjąć przepustnicę i zajrzeć pod plastikowy dekielek czy coś mechanicznie tam nie jest uszkodzone ewentualnie przedmuchać sprężonym powietrzem(może jakieś śmieci tam latają sobie). Najlepiej drugą na podmianę mieć sprawną używkę bo trochę zabawy z tym wyciąganiem a i tak mało prawdopodobne czy coś tam wybadasz w środku w tej Twojej.
Maciejo Opublikowano 12 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2011 Polecili wyczyścić przepustnice i tak też zrobiłem była trochę brudna teraz jest czyściutka pod plastikowym dekielkiem wszystko było Ok sprawdziłem czujnik temperatury też jest ok A cewki wymienić tak bez pewności to nie problem tylko wydać 500zł żeby wymienić z dobrego na dobre ...? Dzisiaj ściągam osłonę pod silnikiem sprawdzę czy wszystko ok z poduszkami a później jak będę miał możliwość podmienię cewki
Dev Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 zloguj sondę lambda i wrzuc na forum sprawdz tez VAG-iem jak nagrzewa sie silnik
KonradLipek Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Ostatnio mielismy taki problem, okazala sie padnieta jedna z cewek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się