bidzio1 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Witam Chciałbym wam przedstawić mój pomysł na montaż halogenów do Audi a4 b5 przed liftem:) A więc po kolei. 1. Potrzebne narzędzia: - multiszlifierka - nóż do tapet - kombinerki, 2. Potrzebne części: - Komplet halogenów ze Skody Fabii - kratki zapewne każdy ma - kostki do halohenów (jeśli ktoś potrzebuje konkretne numery części to pisać) 2.1 Ja miałem już instalację gotową bo miałem halo w lampach zespolonych, lecz jeśli ktoś nie ma instalacji to bedzie mu potrzebny: - włącznik - przekaźnik - kable - konektorki - izolacja - chęci 3. Dopasowanie halogenów w kratki Aby dopasować halogen w kratkę należy: - w halogenie usuwamy wszystkie uchwyty i nie równości, wygląda mniej więcej to tak: - następnie zabieramy się za kratki, należy usunąć wszystkie skrajne szczebelka do pierwszej poprzeczki, oraz delikatnie podciąć szczebelka które zostały (około 5mm), wszystko szlifujemy do równa. - następnie trzeba kratki podciąć z góry i z dołu o około 1cm aby halogen się wpasował w kratkę - w ten sposób postępujemy z prawą i lewą kratką - dodatkowo jeśli ktoś ma IC to należy w lewej kratce wyciąć tylną ściankę kratki aby dostarczyć powietrze do IC Jak to mniej więcej powinno wyglądać: Jeśli już mamy wszystko gotowe należy dopasować halogen do kratki i ewentualnie coś podciąć, podszlifować. Halogen przykręcamy do kratki kilkoma małymi wkrętami, trzyma dobrze. ( ja dodatkowo podłożyłem pod górną część kratki kawałek tego szczebelka aby obniżyć trochę halogen) podczas przypasowania każy bedzie widział jak to leży i uzna co zrobić. Jeśli mamy już wszystko dopasowane i poskręcane przechodzimy do montażu w samochodzie. 4. Montaż Przed montażem należy zrobić miejsce dla halogenów: - po prawej stronie są klaksony które zawadzają, ja zrobiłem to w taki sposób że odkręciłem klaksony, odkręciłem ich mocowanie i dolną część wyprostowałem, następnie przykręciłem na jedną górną śrubę i blaszkę odchyliłem płaską stroną w stronę slnika (jest tam troche miejsca aby klakson wszedł) górny klakson zostaje normalnie, Każdy będzie widział jak to pasuje podczas przymiarek. niestety nie mam fotek. - po lewej stronie ( dla posiadaczy IC) należy przerobić dolot do IC aby obejmował wlot powietrza z całej kratki. Dodam tylko że do całej operacji nie ściągałem zderzaka - podłączenie kostek do instalacji takie kostki: - i montaż kratek ( ja kratki przyłapałem na 2 wkręty do góry, nawet ich nie widać. 5. Efekt końcowy: Jeśli jest coś nie jasne, ktoś ma pytania to pisać, chętnie na wszystkie odpowiem Pozdrawiam:)
Kowi87 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 dobra alternatywa dla przedlifta tylko te ledy tam teraz nie potrzebne
bidzio1 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2011 dobra alternatywa dla przedlifta tylko te ledy tam teraz nie potrzebne Wiem Ledy wylecą, nie miałem nowych kratek a pokusa była wieksza będą nowe kratki to i będą na nowo zrobione, ale to już chyba na wiosne...
pepik Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 dobra alternatywa dla przedlifta tylko te ledy tam teraz nie potrzebne Też tak myślę Możesz dokładnie opisać w jaki sposób należy przerobić dolot do IC?
pastaldo Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Pomysł i wykonanie supe jednak wolałbym chyba tam włożyc okrągłe halogeny ewentualnie takie al mniejsze bo chyba ciut za duże do tych filigranowych kratek. Ale ogólnie ielki plus
bidzio1 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2011 Pomysł i wykonanie supe jednak wolałbym chyba tam włożyc okrągłe halogeny ewentualnie takie al mniejsze bo chyba ciut za duże do tych filigranowych kratek. Ale ogólnie ielki plus No mogły by być tak z pół centymetra mniejsze, ale jak bym znalazł mniejsze to spróbuje coś zmontować, ale w takim kształcie...
pastaldo Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Pomysł i wykonanie supe jednak wolałbym chyba tam włożyc okrągłe halogeny ewentualnie takie al mniejsze bo chyba ciut za duże do tych filigranowych kratek. Ale ogólnie ielki plus No mogły by być tak z pół centymetra mniejsze, ale jak bym znalazł mniejsze to spróbuje coś zmontować, ale w takim kształcie... No ok Tobie się podoba taki kształt a jakby takie z polo http://allegro.pl/halogen-halogeny-vw-polo-9n-01-05-fox-od-05-lewy-i1932371905.html
bidzio1 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2011 Możesz dokładnie opisać w jaki sposób należy przerobić dolot do IC? w oryginalnym dolocie odcinasz lewą ściankę i odchylasz w lewo, ja do niej dodatkowo przymocowałem kawałek płaskiego plastiku, i ten plastki z jednej strony jest przymocowany do tej odchylonej klapy a z drugiej do takiej gumowej przegrody co jest koło chłodnicy. wiesz o co mi chodzi??
pastaldo Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 albo z BMW http://allegro.pl/halogen-prawy-bmw-7-e38-94-benzyna-nowy-halogeny-i1965939938.html prawie jak kształt naszych kratek
bidzio1 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2011 No ok Tobie się podoba taki kształt a jakby takie z polo http://allegro.pl/halogen-halogeny-vw-polo-9n-01-05-fox-od-05-lewy-i1932371905.html miałem kratki z takiego polo i te halogeny są dosyć duże, no i jak je przymocować??[br]Dopisany: 03 Grudzień 2011, 20:36_________________________________________________ albo z BMW http://allegro.pl/halogen-prawy-bmw-7-e38-94-benzyna-nowy-halogeny-i1965939938.html prawie jak kształt naszych kratek chyba trochę za szerokie, ale fajne trzeba się dowiedzieć jaki wymiar mają (wysokość)
pepik Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Możesz dokładnie opisać w jaki sposób należy przerobić dolot do IC? w oryginalnym dolocie odcinasz lewą ściankę i odchylasz w lewo, ja do niej dodatkowo przymocowałem kawałek płaskiego plastiku, i ten plastki z jednej strony jest przymocowany do tej odchylonej klapy a z drugiej do takiej gumowej przegrody co jest koło chłodnicy. wiesz o co mi chodzi??
pastaldo Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 http://allegro.pl/vw-golf-iii-vento-halogen-halogeny-lewy-prawy-kpl-i1960908048.html te nie sa kształtu jak Twoje a ciut mniejsze? nie wim jak wyglądaja w rzeczywistości i jaki maja rzeczywisty rozmiar dlatego "chybam"
Szymoonk Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Wygląda super a i halo od bmw też fajnie by wyglądały bo teraz duże halo w modzie
bidzio1 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2011 http://allegro.pl/vw-golf-iii-vento-halogen-halogeny-lewy-prawy-kpl-i1960908048.html te nie sa kształtu jak Twoje a ciut mniejsze? nie wim jak wyglądaja w rzeczywistości i jaki maja rzeczywisty rozmiar dlatego "chybam" Nie bardzo by to podeszło... brat ma golfa [br]Dopisany: 03 Grudzień 2011, 21:26_________________________________________________http://allegro.pl/bmw-e38-7-od-1995r-nowy-lewy-diesel-i1943426159.html ale ten od bmw 7 w dieslu jest węższy niż w benzynie i może ten by bardziej podszedł
pastaldo Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 ciekawe czemu w wersjach silnikowych rózniły się halo
davidoff82 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Fajnie. Naprawde fajnie. A napisz jak one swiecą. Co do wyglądu to kładą moje WESEM na łopatki... Cena też jest dobra 65 zł za komplet.... kto wie... wiosna juz blisko moze sobie zafunduje na sezon 2012 :gwizdanie:
bidzio1 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2011 Fajnie. Naprawde fajnie. A napisz jak one swiecą. Co do wyglądu to kładą moje WESEM na łopatki... Cena też jest dobra 65 zł za komplet.... kto wie... wiosna juz blisko moze sobie zafunduje na sezon 2012 :gwizdanie: Na razie świecą po drzewach... muszę je wyregulować. wtedy napisze jak świecą, na pewno muszę założyć jakieś lepsze żarówki bo te które są w zestawie jakoś tak żółto świecą
pioteros Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 a powinny tak świecić? chyba ze naprawde daja ostro po oczach, moje tak świecą w zespolonych lampach BOSCH przedlift, doświetlają pobocze
bidzio1 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2011 a powinny tak świecić? chyba ze naprawde daja ostro po oczach, moje tak świecą w zespolonych lampach BOSCH przedlift, doświetlają pobocze nie no troche za wysoko świecą te moje, praktycznie wyżej jak mijania, porównywałem też na ścianie z fabrycznymi halo w ojca astrze i jest sporo wyżej, może jutro spróbuje wyregulować jak będzie w miarę pogoda. A wie ktoś może co zrobić aby halo nie gasły po włączeniu długich??
pastaldo Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 a powinny tak świecić? chyba ze naprawde daja ostro po oczach, moje tak świecą w zespolonych lampach BOSCH przedlift, doświetlają pobocze nie no troche za wysoko świecą te moje, praktycznie wyżej jak mijania, porównywałem też na ścianie z fabrycznymi halo w ojca astrze i jest sporo wyżej, może jutro spróbuje wyregulować jak będzie w miarę pogoda. A wie ktoś może co zrobić aby halo nie gasły po włączeniu długich?? poprzez przekaźnik podłaczyć do długich ale pytanie po co?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się