Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFF] Padnięte turbo? proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

robilem dzis logi wujkowi w a4 takim jak w temacie i ma strasznie mulowatą ta fure... zdaje sobie sprawe ze to nie ma za duzo mocy, ale ledwo sie toczy i jak mu depnie to na wyzszych obrotach stefana zostawia... co sadzicie o tych logach? nie ma padnietej turbiny?

dynamiczne

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64873.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64874.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64875.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64876.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64877.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64878.html

Opublikowano

dziura w dolocie badz padniety N75 ....

Opublikowano

no wlasnie tak na moje laikowate oko wydawalo mi sie ze cisnienie jest strasznie slabe, ale nie wiedzialem czy ten typ tak ma, bo tam ta turbinka taka mala jakas i sobie pomyslalem ze moze tak malo ma pompowac... czyli powiina osiagac takie wartosci jak w polu wymaganego cisnienia?

moze przez to slabe doladowanie tak dymic, czy to juz zasluga czego innego?

Opublikowano

czyli powiina osiagac takie wartosci jak w polu wymaganego cisnienia?

moze przez to slabe doladowanie tak dymic, czy to juz zasluga czego innego?

tak

tak

Opublikowano

gdzie mam szukac n75 w tym silniku?

nie moge znalezc na forum... i czy pasuje np od AFN bo bym moze podmienil od swojego i sprawdzil czy bedzie ok :mysli:

Opublikowano

na 99% dziura bo przeciag na przeplywce duzy

Opublikowano

A patrzył ktoś log 001 na temperaturę płynu?

To też przy okazji może być drugą usterką.

Najpierw 53, 51 stopni a na wolnych spada do 9 stopni.

Trzeba zrobić statyczne 007 na ciepłym a potem na zimnym silniku i zobaczyć o co dokładnie chodzi z taką dziwną temperaturą bo kiepsko to powychodziło i możliwe że coś jeszcze szwankuje.

Opublikowano
gdzie mam szukac n75 w tym silniku?

nie moge znalezc na forum... i czy pasuje np od AFN bo bym moze podmienil od swojego i sprawdzil czy bedzie ok

N75 jest z przodu auta, przed obudową rozrządu. taka prostokątna kostka. dochodzą do niej 3 wężyki. Swojego N75 od AFN nie możesz założyć.

Opublikowano

wklejam reszte logow, moze to cos jeszcze powie.

rzeczywiscie ta temp. jakas nie taka :blink:

statyczne normalne

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64922.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64923.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64924.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64925.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64926.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64927.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64928.html

Opublikowano

jakby byla taka dziura jak tutaj jest niedoladowanie to by slyszal z 300m

spr weze?

Opublikowano

A sprawdzałeś czy nie wywala jakichś błędów?

Pasuje jeszcze zrobić 003 w instruments żeby zobaczyć czy to wina czujnika.

Na desce masz normalnie 90stopni?

Opublikowano

weze jeszcze dokladnie nie sprawdzone... to nie moje auto

bylo sporo bledow w tym blad n75 tylko ze bylo grzebane wczesniej przy furze i nie wiem czy tam ten grzebiacy czlowiek sam nie narobil jakichs przez przypadek, dlatego pokasowalem wszystkie zeby pozniej zobaczyc co sie pojawi i podczas robienia logow , kilku odpalen i przejazdow nic sie nie pokazalo...sprawdze przy najblizszej okazji

a co do temp. to byla wymieniana nagrzewnica i termostat, na blacie stoi na 90* sztywno :mysli:

a tak wogole to jeszcze sie dowiedzialem ze w rurach od turbawki bylo pelno oleju... ale logi byly robione juz pozniej po oczyszczeniu

[br]Dopisany: 05 Grudzień 2011, 23:44_________________________________________________

jakby byla taka dziura jak tutaj jest niedoladowanie to by slyszal z 300m

silnik chodzi w miare cicho i normalnie...

Opublikowano

weze jeszcze dokladnie nie sprawdzone... to nie moje auto

bylo sporo bledow w tym blad n75 tylko ze bylo grzebane wczesniej przy furze i nie wiem czy tam ten grzebiacy czlowiek sam nie narobil jakichs przez przypadek, dlatego pokasowalem wszystkie zeby pozniej zobaczyc co sie pojawi i podczas robienia logow , kilku odpalen i przejazdow nic sie nie pokazalo...sprawdze przy najblizszej okazji

a co do temp. to byla wymieniana nagrzewnica i termostat, na blacie stoi na 90* sztywno :mysli:

a tak wogole to jeszcze sie dowiedzialem ze w rurach od turbawki bylo pelno oleju... ale logi byly robione juz pozniej po oczyszczeniu

[br]Dopisany: 05 Grudzień 2011, 23:44_________________________________________________

jakby byla taka dziura jak tutaj jest niedoladowanie to by slyszal z 300m

silnik chodzi w miare cicho i normalnie...

Marcin, niech szuka z Tobą dziurki, przetarć w dolocie [na tyłach rur też], jak i od Intercoolera do T, sam IC tez bym obejrzal czy nie ma defektów i nie ma oliwy.

Bs'ów 011 już nie mogłeś wykonać? :naughty: Błąd N75 moim zdaniem jest spowodowany zlym ciśnieniem w ukladzie dolotowym "błędnym sygnałem"...

olej w rurze dolotu:

- z nie drożniej odmy; z czesci zasysanej przez turbo

- jesli oleju niema po stronie zasysanego powietrza, a jest w czesci nadcisnieniowej to wowczas ''regeneracja turbo''.

Opublikowano

A jeszcze nie slyszalem ze z turbo WG robi sie 011BS.To jakas nowosc na rynku chyba :mysli:

Opublikowano

dobra, wiem ze pytanie pewnie walkowane ze 100x ale jezeli po sprawdzeniu szczelnosci dolotow bedzie wszystko ok, to czy da sie jakos jeszcze ten n75 sprawdzic? nie wiem, odlaczyc go czy co..? :decayed:

Opublikowano

dobra, wiem ze pytanie pewnie walkowane ze 100x ale jezeli po sprawdzeniu szczelnosci dolotow bedzie wszystko ok, to czy da sie jakos jeszcze ten n75 sprawdzic? nie wiem, odlaczyc go czy co..? :decayed:

podmien,prawdopodobnie wina lezy po jego stornie
Opublikowano

A jeszcze nie slyszalem ze z turbo WG robi sie 011BS.To jakas nowosc na rynku chyba :mysli:

toć prawda z galopu i z zamysłu zamiast AFF, byl AFN ze zmienna geometrią... :hi: wybaczcie.

Marcin a IC nie ma rozszczelnień na pewno? Jak i dolot na "harmonijce" od tyłu? Jeżeli nie, to podmianka N75.

Odma do wymiany ;) musowo...

Opublikowano

Marcin a IC nie ma rozszczelnień na pewno? Jak i dolot na "harmonijce" od tyłu? Jeżeli nie, to podmianka N75.

Odma do wymiany ;) musowo...

no wlasnie nie wiem, jak dorwe tą fure to bede ogladal...

a co do podmianki to nie mam na co podmienic jezeli nie pasuje od afn :confused4:

a kiszka by byla jak bym powiedzial mu ze musi wymienic n75 a to nic nie da :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...