kerob Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 witam robilem dzis logi wujkowi w a4 takim jak w temacie i ma strasznie mulowatą ta fure... zdaje sobie sprawe ze to nie ma za duzo mocy, ale ledwo sie toczy i jak mu depnie to na wyzszych obrotach stefana zostawia... co sadzicie o tych logach? nie ma padnietej turbiny? dynamiczne Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64873.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64874.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64875.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64876.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64877.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64878.html
Paaweell1988 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 auto jest strasznie mułowate bo ciśnienie doładowania jest mocno zaniżone do wymaganego. trzeba sprawdzić dokładnie czy wszystkie węże są szczelne.
spanky Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 dziura w dolocie badz padniety N75 ....
kerob Opublikowano 4 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2011 no wlasnie tak na moje laikowate oko wydawalo mi sie ze cisnienie jest strasznie slabe, ale nie wiedzialem czy ten typ tak ma, bo tam ta turbinka taka mala jakas i sobie pomyslalem ze moze tak malo ma pompowac... czyli powiina osiagac takie wartosci jak w polu wymaganego cisnienia? moze przez to slabe doladowanie tak dymic, czy to juz zasluga czego innego?
spanky Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 czyli powiina osiagac takie wartosci jak w polu wymaganego cisnienia? moze przez to slabe doladowanie tak dymic, czy to juz zasluga czego innego? tak tak
kerob Opublikowano 4 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2011 gdzie mam szukac n75 w tym silniku? nie moge znalezc na forum... i czy pasuje np od AFN bo bym moze podmienil od swojego i sprawdzil czy bedzie ok
lukjar7 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 na 99% dziura bo przeciag na przeplywce duzy
wrobelbiz Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 A patrzył ktoś log 001 na temperaturę płynu? To też przy okazji może być drugą usterką. Najpierw 53, 51 stopni a na wolnych spada do 9 stopni. Trzeba zrobić statyczne 007 na ciepłym a potem na zimnym silniku i zobaczyć o co dokładnie chodzi z taką dziwną temperaturą bo kiepsko to powychodziło i możliwe że coś jeszcze szwankuje.
Paaweell1988 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 gdzie mam szukac n75 w tym silniku?nie moge znalezc na forum... i czy pasuje np od AFN bo bym moze podmienil od swojego i sprawdzil czy bedzie ok N75 jest z przodu auta, przed obudową rozrządu. taka prostokątna kostka. dochodzą do niej 3 wężyki. Swojego N75 od AFN nie możesz założyć.
kerob Opublikowano 5 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2011 wklejam reszte logow, moze to cos jeszcze powie. rzeczywiscie ta temp. jakas nie taka statyczne normalne Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64922.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64923.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64924.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64925.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64926.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64927.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64928.html
Piotrek98igo Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 jakby byla taka dziura jak tutaj jest niedoladowanie to by slyszal z 300m spr weze?
wrobelbiz Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 A sprawdzałeś czy nie wywala jakichś błędów? Pasuje jeszcze zrobić 003 w instruments żeby zobaczyć czy to wina czujnika. Na desce masz normalnie 90stopni?
kerob Opublikowano 5 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2011 weze jeszcze dokladnie nie sprawdzone... to nie moje auto bylo sporo bledow w tym blad n75 tylko ze bylo grzebane wczesniej przy furze i nie wiem czy tam ten grzebiacy czlowiek sam nie narobil jakichs przez przypadek, dlatego pokasowalem wszystkie zeby pozniej zobaczyc co sie pojawi i podczas robienia logow , kilku odpalen i przejazdow nic sie nie pokazalo...sprawdze przy najblizszej okazji a co do temp. to byla wymieniana nagrzewnica i termostat, na blacie stoi na 90* sztywno a tak wogole to jeszcze sie dowiedzialem ze w rurach od turbawki bylo pelno oleju... ale logi byly robione juz pozniej po oczyszczeniu [br]Dopisany: 05 Grudzień 2011, 23:44_________________________________________________ jakby byla taka dziura jak tutaj jest niedoladowanie to by slyszal z 300m silnik chodzi w miare cicho i normalnie...
grejf Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 weze jeszcze dokladnie nie sprawdzone... to nie moje auto bylo sporo bledow w tym blad n75 tylko ze bylo grzebane wczesniej przy furze i nie wiem czy tam ten grzebiacy czlowiek sam nie narobil jakichs przez przypadek, dlatego pokasowalem wszystkie zeby pozniej zobaczyc co sie pojawi i podczas robienia logow , kilku odpalen i przejazdow nic sie nie pokazalo...sprawdze przy najblizszej okazji a co do temp. to byla wymieniana nagrzewnica i termostat, na blacie stoi na 90* sztywno a tak wogole to jeszcze sie dowiedzialem ze w rurach od turbawki bylo pelno oleju... ale logi byly robione juz pozniej po oczyszczeniu [br]Dopisany: 05 Grudzień 2011, 23:44_________________________________________________ jakby byla taka dziura jak tutaj jest niedoladowanie to by slyszal z 300m silnik chodzi w miare cicho i normalnie... Marcin, niech szuka z Tobą dziurki, przetarć w dolocie [na tyłach rur też], jak i od Intercoolera do T, sam IC tez bym obejrzal czy nie ma defektów i nie ma oliwy. Bs'ów 011 już nie mogłeś wykonać? Błąd N75 moim zdaniem jest spowodowany zlym ciśnieniem w ukladzie dolotowym "błędnym sygnałem"... olej w rurze dolotu: - z nie drożniej odmy; z czesci zasysanej przez turbo - jesli oleju niema po stronie zasysanego powietrza, a jest w czesci nadcisnieniowej to wowczas ''regeneracja turbo''.
kerob Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2011 bs011 http://imageshack.us/photo/my-images/189/011baswu.jpg/ ale nie sadze ze ten log cos pomoze...
vauxhall95 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 A jeszcze nie slyszalem ze z turbo WG robi sie 011BS.To jakas nowosc na rynku chyba
kerob Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2011 dobra, wiem ze pytanie pewnie walkowane ze 100x ale jezeli po sprawdzeniu szczelnosci dolotow bedzie wszystko ok, to czy da sie jakos jeszcze ten n75 sprawdzic? nie wiem, odlaczyc go czy co..?
Piotrek98igo Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 dobra, wiem ze pytanie pewnie walkowane ze 100x ale jezeli po sprawdzeniu szczelnosci dolotow bedzie wszystko ok, to czy da sie jakos jeszcze ten n75 sprawdzic? nie wiem, odlaczyc go czy co..? podmien,prawdopodobnie wina lezy po jego stornie
grejf Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 A jeszcze nie slyszalem ze z turbo WG robi sie 011BS.To jakas nowosc na rynku chyba toć prawda z galopu i z zamysłu zamiast AFF, byl AFN ze zmienna geometrią... wybaczcie. Marcin a IC nie ma rozszczelnień na pewno? Jak i dolot na "harmonijce" od tyłu? Jeżeli nie, to podmianka N75. Odma do wymiany musowo...
kerob Opublikowano 7 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2011 Marcin a IC nie ma rozszczelnień na pewno? Jak i dolot na "harmonijce" od tyłu? Jeżeli nie, to podmianka N75. Odma do wymiany musowo... no wlasnie nie wiem, jak dorwe tą fure to bede ogladal... a co do podmianki to nie mam na co podmienic jezeli nie pasuje od afn a kiszka by byla jak bym powiedzial mu ze musi wymienic n75 a to nic nie da
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się