snajper75 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Witam na wstępie , miałem robioną głowicę i wiadomo pompki zostały wyciągnięte , przy montażu zostały wymienione wszystkie o ringi itd. Możliwe jest że pompki zostały za mocno wyregulowane ? mechanik mówił że ja miałem większy luz że on bardziej je dociągnął . Dodam że pompki chodziły OK przed demontażem. Teraz mi pali 9 litrów a palił maź 7 litrów . Mógł by ktoś podpowiedzieć jak się je reguluje , czytałem trochę ale nie jestem pewien - dokręca się tylko właśnie nie jestem pewien czy do końca a potem cofamy o 180 stopni ? Będę wdzięczny za podzielenie się wiedzą
Dev Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 najpierw tyrzeba sprawdzic prawidłowe ustawienie pompek wzgledem siebie potem temat dokrecenie dzwigni, bo różnie podają, czasami 180 a czasami 225 stopni poszukaj na www.TDI-tuning.pl było info
snajper75 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2011 Względem siebie czyli 1 cyl 332,2 mm 2 cyl 244,2 mm 3 cyl 152,8 mm 4 cyl 64.8 mm myślę ze wymiary dotyczą mojego silnika :gwizdanie:[br]Dopisany: 06 Grudzień 2011, 21:03_________________________________________________Nie ma mądrego, czy za dużo wymagam
gar.bik Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 nie względem siebie a względem głowicy.. wymiary są uzależnione od rodzaju pompowtryskiwacza.. chodzi o kształt cewki.. te co podajesz wyglądają tak: a inne wyglądają tak:
snajper75 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2011 A co by się mogło stać jak bym cofną śrubę regulacyjną troszkę , jest szansa zepsuć coś ?
nitro3241 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 kolego ja ustawiłem u siebie na 180 " miłem na 225 " i tez było dobrze
nitro3241 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 kolego powiem tak elsa podaje że 225" dla silnika ajm,bosch esi tronic dla tego samego silnika 180" czyli pompki boscha wiec możesz ustawić na 180" i będzie dobrze to jest tylko skok tłoczka w pompce
enjoypoznan Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Panowie 180 stopni. Chodzi tutaj tylko o to aby zapewnić bezpieczny luz w pracy pompowtryskiwacza - na zasadzie luzu zaworowego. Skok pompki regulujemy w najniższym położeniu popychacza-warto użyć czujnika zegarowego jak ktoś ma.
nitro3241 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 kolego snajper i jak wkońcu ustawiłes te pompki czy wpłyneło to na głosność pracy pompowtrysków?
snajper75 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2011 Na razie nic nie ustawiałem , brak chęci i pogoda kulawa
enjoypoznan Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Ja ustawiłem tak jak pisałem wcześniej i silnik klekocze dość cicho w porównaniu z innymi PD.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się