Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL] Elastyczność silnika, czyli ile sekund od 60-100 km/h i 80-120 km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

chudy13101980 , McBoss , stefan1986 darujcie sobie to pitolenie, jak nie macie się czym się pochwalić to lepiej się wcale nie odzywać. stefan1986 u ciebie jak najbardziej może powiedzieć dość bo masz bardzo problematyczny motor...

Opublikowano

Ok tomiqu Twoje auto Twoja sprawa w jaki sposób będziesz je eksploatował. Ja jestem świadom tego jaki mam motor ale myślę, że po usunięciu DPF-a, wywaleniu wałków i zmianie napędu pompy, dobrym programie, kontroli stanu wałka rozrządu, wymianie oleju co 10 tys. oczywiście Motul wraz z filtrami, okresowym czyszczeniu PD oraz co najważniejsze odpowiednim eksploatowaniu samochodu niewiele może się przydarzyć a jeśli już to nic nadzwyczajnego co by w innym aucie nie mogło się zdarzyć...

Wydaje mi się, że po to jest forum aby dzielić się spostrzeżeniami i doświadczeniami natomiast tomiqu nie znosisz słów krytyki także nie będę więcej udzielał się już w tym wątku tak jak sobie tego życzysz :)

Opublikowano

stefan1986 jak najbardziej się udzielaj ale zauważ , że ten wątek jest o pomiarze elastyczności silnika, a nie o sposobie eksploatacji auta. Tym czasem raptem 3 osoby ze mną podały swoje wyniki, a reszta już blebleble, że tak się nie mierzy, że tak się nie jeździ, że się muli itd...

Jeździ się różnie, raz dynamiczniej, raz spokojniej, zależy od warunków na drodze i wielu innych czynników...mnie też to mało obchodzi kto jak jeździ swoim autem, jego auto , jego paliwo, jego naprawy - jego sprawa.

Opublikowano

wiktorsam nic nie dłubałeś przy nim? bo faktycznie ładnie idzie :good:

Mam trochę niedoładowanie wg. VAG więc może dlatego jest troszkę słabowity.

Nic nie dłubałem jeszcze, ale motor zdrowy i naprawdę ładnie się odpycha jak na 90 ps, do setki idzie podobnie jak AFN, jutro może już będzie jeździł na nowych wtryskach 0.216 to powinien jeszcze lepiej się odpychać :)

Opublikowano

Ja dziś wracając z pracy zmieżyłem czas na 4 biegu i od 60 do 100 wyszło mi 8,4 s ,a od 60 do 120 na 4 biegu 12,4 s

Wydaje mi się ze to dobre czasy jak na AHU

Opublikowano

90ps a roznica 60-100 4s miedzy wami,czyli albo ktos napier... z przepasci albo nie jezdzi seria...

Opublikowano

Ja jeżdżę serią i filmik masz, droga była równa.

Wracając do tematu seria serii nie równa i wie to każdy, mój parch robi w granicach 11 sekund 0-100 czyli porównywalnie do AFN, mierzone GPS, wynik powtarzalny, mierzone też na filmiku. Z tego co się orientuję 90 ps ma krótszą skrzynię od afn więc motorownia z fabrycznym bonusem może tyłek afnowi skopać.

Opublikowano

Ja jeżdżę serią i filmik masz, droga była równa.

Wracając do tematu seria serii nie równa i wie to każdy, mój parch robi w granicach 11 sekund 0-100 czyli porównywalnie do AFN, mierzone GPS, wynik powtarzalny, mierzone też na filmiku. Z tego co się orientuję 90 ps ma krótszą skrzynię od afn więc motorownia z fabrycznym bonusem może tyłek afnowi skopać.

pokaz log dyn gr 11 i wtedy zobaczymy czy masz serie.
Opublikowano

Ja jeżdżę serią i filmik masz, droga była równa.

Wracając do tematu seria serii nie równa i wie to każdy, mój parch robi w granicach 11 sekund 0-100 czyli porównywalnie do AFN, mierzone GPS, wynik powtarzalny, mierzone też na filmiku. Z tego co się orientuję 90 ps ma krótszą skrzynię od afn więc motorownia z fabrycznym bonusem może tyłek afnowi skopać.

seria toto nie jest :wink4: zrób 11ke i bedzie wiadomo, no chyba ze box bez twojej wiedzy :naughty: zdrowy AFN tyle robi do setki, to gdzie te 20km :kox:

Opublikowano

Oj myślisz że nie wiem czy mam serie - logi są na diagnostyce vag, auto seria ale już nie długo - będą większe wtryski i jakiś soft.

A i co tu dużo gadać - wiele zależy od kierownika, no może nie pomiar elastyczności, ale do setki zanim załapałem optymalne obroty zmiany biegów miałem na ogół czas w granicach serii czyi około 13 sekund.

Żeby zrobić około 11 w moim parchu trzeba wystartować z delikatnym uślizgiem kół i biegi zmieniać w granicach 4000-4100 rpm, ciągnięcie wyżej na obrotach nawet o 100 rpm pogarsza czas.

Opublikowano

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/tomekkarauda_26114.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/tomekkarauda_26108.html

Tak z ciekawości wrzucam logi ,ale moja raczej seria ,ja mieżyłem stoperem w telefonie . Może licznik oszukuje i zawyża

Opublikowano

Masz serie,doladowanie OK.011 BS to nie w tym silniku sie robi.Pozdrawiam

Opublikowano

ok seria seri nierowna ,ale bez jaj zeby 4s roznicy byly :decayed: :decayed:

rozumiem 0.5s

Opublikowano

To powedz to przemikowi bo to on mi logi robił :decayed::hi:

Jutro powtórze pomiar dla pewności ...

Opublikowano

moze wrzucajcie filmiki ,a nie same czasy i kawalek drogi zeby wiadomo,ze nie z przepasci :naughty:

Opublikowano

ale z kim 4 sekundy różnicy - założyciel tematu sam powiedział że ma niedoładowanie - więc porównywać do niego nie ma sensu

Opublikowano

właśnie o jakie 4 s chodzi ,jeżeli ci chodzi o mój wynik 60 do 120 to ja go robiłem na 4 biegu tak jak napisałem a koledzy na 5

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...